Продукція борошномельно-круп’яної промисловості.
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000528-c b104d0f1ac61464da9db29dc3a27e352
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження замовника: 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа замовника: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 11:00
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20800 кілограми
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 березня 2020 14:00
Електронний цифровий підпис
12 березня 2020 14:00
зміни.doc
12 березня 2020 14:00
ТД на закупівлю крупи.docx
25 лютого 2020 10:11
Технічні вимоги мука,крупи.doc
12 березня 2020 14:00
Електронний цифровий підпис
25 лютого 2020 10:11
Електронний цифровий підпис
12 березня 2020 14:00
зміни.doc
12 березня 2020 14:00
ТД на закупівлю крупи.docx
25 лютого 2020 10:11
ТД на закупівлю крупи.docx
25 лютого 2020 10:11
Технічні вимоги мука,крупи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 26 лютого 2020 14:38
Дата відповіді: 12 березня 2020 14:11
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Поставка здійснюється за адресою замовника, за заявками Замовника на продовольчий склад в робочі дні
з 8:00 до 17:00 години.У заявці вказується кількість та дата поставки. Заявка формується відповідно до реального споживання даного товару.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-12-000003 ● 15b17aef03f94512aaff566d61fcd16a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-12 13:01:30
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.03.2020 № 17
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 11.03.2020 № 17

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-02-25-000528-c 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-03-12 14:12:52

Пояснення.

Торги перенесено. Внесено зміни до тендерної документації та надано відповідь Учаснику.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, 33965532, Україна, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
  2. Інформація про предмет закупівлі: Продукція борошномельно-круп’яної промисловості., 310000UAH, 15610000-7, ДК021, 20800, кілограми
  3. Інформація про оприлюднення: b104d0f1ac61464da9db29dc3a27e352, 2020-02-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.03.2020 зі змінами (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 26.02.2020, оприлюдннено 12.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушено вимогу частини першої статті 23 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, процедуру закупівлі відмінено 20.03.2020 у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій., 24 березня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації встановлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, процедура закупівлі відмінена 20.03.2020 у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації встановлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
20 березня 2020 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку