Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212139 Нова Водолага - Медведівка - Соснівка - Наталине км 0+000 - км 19+500; км 19+700 - км 24+470; км 26+130 - км 31+400 (окремими ділянками) у Харківській області
Current average repairs of the public road network of local importance O-212139 Nova Vodolaha - Medvedivka - Sosnivka - Natalyne km 0 + 000 - km 19 + 500; km 19 + 700 - km 24 + 470; km 26 + 130 - km 31 + 400 (separate sections) in the Kharkiv region
Current average repairs of the public road network of local importance O-212139 Nova Vodolaha - Medvedivka - Sosnivka - Natalyne km 0 + 000 - km 19 + 500; km 19 + 700 - km 24 + 470; km 26 + 130 - km 31 + 400 (separate sections) in the Kharkiv region
Очікувана вартість
28 796 483,70 UAH
UA-2020-02-25-000521-b ● a8ccd38333914cdb8353a9dd2dc03d3e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha +380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 28 796 483,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 287 964,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 287960 UAH |
Publication date: | 25 лютого 2020 13:23 |
Enquiries until: | 16 березня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 28 796 484 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 287 965 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212139 Нова Водолага - Медведівка - Соснівка - Наталине км 0+000 - км 19+500; км 19+700 - км 24+470; км 26+130 - км 31+400 (окремими ділянками) у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repairs of the public road network of local importance O-212139 Nova Vodolaha - Medvedivka - Sosnivka - Natalyne km 0 + 000 - km 19 + 500; km 19 + 700 - km 24 + 470; km 26 + 130 - km 31 + 400 (separate sections) in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | пункт 4.26. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 14:35 |
Тендерна документація О-212139 зі змінами -2.docx | |
11 березня 2020 14:35 |
Зміни №2.docx | |
25 лютого 2020 13:20 |
Додаток № 7 О-212139.docx |
11 березня 2020 14:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 березня 2020 14:35 |
Тендерна документація О-212139 зі змінами -2.docx
|
||||||
11 березня 2020 14:35 |
Зміни №2.docx
|
||||||
25 лютого 2020 13:20 |
Додаток № 7 О-212139.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000521-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 02 березня 2020 19:25
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вивчивши умови оголошення про проведення відкритих торгів наше підприємство виявило намір взяти участь в даній закупівлі. Разом з тим, тендерна документація Замовника містить цілу низку дискримінаційних умов, що суперечать діючому законодавству України, у тому числі в частині встановлення документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які вже неодноразово були розглянуті в Органі оскарження - Антимонопольному комітеті України.
Враховуючи вищенаведене, додаємо більш ніж 20 Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодаства з урахуванням Рішень Органу Оскарження
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищенаведене, додаємо більш ніж 20 Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодаства з урахуванням Рішень Органу Оскарження
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 16:03
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв прийнято замовником на підставі положень державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього ремонту на дорогах загального користування.
Рішення органу оскарження мають довідковий характер та відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв прийнято замовником на підставі положень державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього ремонту на дорогах загального користування.
Рішення органу оскарження мають довідковий характер та відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000521-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП РОМАНОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3185009175
Дата подання: 04 березня 2020 18:26
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у разі закупівлі робіт в тендерній документації Замовник вказує вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання інформації про субпідрядника з тендерної документації, так як це суперечить нормам ст. 22 вказаного Закону з огляду на те, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПВЛІ є ПОСЛУГИ!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:55
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначається, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 19 Закону «Про публічні закупівлі» містить обов’язковий склад інформації, який повинен зазначатися замовниками у звіті про результати проведення процедури закупівлі, в тому числі абзац 11 частини 1 статті 19 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000521-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 12 березня 2020 14:09
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Шановний Замовнику!
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте всупереч вищезазначеному, Вами в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначеного пунктом 3 додатку 2 тендерної документації, а саме:
«При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
. Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 17 420,00 м2
- Улаштування вирівнючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 720,0 м3
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 13 100,00 м2».
Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають досвід з виконання усіх наведених вище робіт в наведених Замовником обсягах та за відповідними видами робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 16 Закону та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо видів наданих послуг (видів виконаних робіт), обсягів виконаних робіт та періоди в яких повинні були виконуватися дані роботи.
Зазначеними вище умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо видів та обсягів робіт/послуг, що мали бути виконані учасниками за аналогічним договором в певному періоді.
Таким чином Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо видів та обсягів аналогічних робіт. Вказані положення Документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте всупереч вищезазначеному, Вами в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначеного пунктом 3 додатку 2 тендерної документації, а саме:
«При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
. Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 17 420,00 м2
- Улаштування вирівнючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 720,0 м3
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 13 100,00 м2».
Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають досвід з виконання усіх наведених вище робіт в наведених Замовником обсягах та за відповідними видами робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 16 Закону та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо видів наданих послуг (видів виконаних робіт), обсягів виконаних робіт та періоди в яких повинні були виконуватися дані роботи.
Зазначеними вище умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо видів та обсягів робіт/послуг, що мали бути виконані учасниками за аналогічним договором в певному періоді.
Таким чином Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо видів та обсягів аналогічних робіт. Вказані положення Документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 09:55
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) та до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону. Ч.2. ст.16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Перелік робіт, що виконується при поточному середньому ремонті, визначений пунктом 6.3.1 -6.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонту та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги, зокрема: земляного полотна і водовідведення, дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому ГБН Г.1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в части обсягів основних робіт/послуг в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Перелік робіт, що виконується при поточному середньому ремонті, визначений пунктом 6.3.1 -6.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонту та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги, зокрема: земляного полотна і водовідведення, дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому ГБН Г.1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в части обсягів основних робіт/послуг в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 березня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Енерготепло" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ХСБМ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ХСБМ-7" #36224983 |
Переможець |
27 564 700,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 09:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 14:29
|
ДУ №4 до Договору №03-04-20 (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 09:33
|
ДУ№3 до Договору №03-04-20 (1).pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 12:01
|
ДУ№2 до Договору №03-04-20 (1).pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2020 11:43
|
ДУ №1 до Договору №03-04-20 (1).pdf | зміни до договору |
24 квітня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 08:30
|
Договір №03-04-20 від 23.04.2020.pdf | укладений |
23 квітня 2020 08:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до обсягів фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 03/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до обсягів фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 03/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 03/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 03/04-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 квітня 2020 — 05 серпня 2020 |
Сума оплати за договором: |
24 185 411,42
UAH (в тому числі ПДВ 4 030 901,90 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Додаткова угода №4 до договору №03/04-20 від 05 серпня 2020 р. |