Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку формату А-4, канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
114 467,00 UAH
UA-2020-02-25-000467-c ● 3fb9dabf7429479ea94afd7f80e013cd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 М.ВІННИЦІ» |
Код ЄДРПОУ: | 35527334 |
Місцезнаходження: | 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Миколи Зерова, 13 |
Контактна особа: |
Ірина Рябоконь +380432668114,+380986568618 cpmsd1-vn-ekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 114 467,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
25 лютого 2020 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 09:59 |
kval kruterii dod3.docx | |
25 лютого 2020 09:59 |
texnihni vumogu dod2.docx | |
25 лютого 2020 09:59 |
proekt dogovory dod4.docx | |
25 лютого 2020 09:59 |
prop dod1.docx | |
25 лютого 2020 09:59 |
ogoloshennya.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 лютого 2020 21:29
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:06
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1) Ми приймаємо пропозиції на товар, торгові марки яких і моделі відрізняються від торгових марок і моделей вказаних в тендерній документації. Головною умовою є повна відповідність технічних вимог до товару. Модель та марка товару, який пропонує Учасник, вказується ОБОВ'ЯЗКОВО.
2) До участі в закупівлі ми допускаємо ФОП неплатників ПДВ. Якщо Учасник платник ПДВ, то його пропозиція оцінюється з ПДВ, якщо ні - то без ПДВ.
3) Під "очікувана вартість з ПДВ" та "бюджет закупівлі з ПДВ" розуміється подання пропозицій з урахуванням усіх податків та зборів, які сплачує Учасник відносно реалізації товару, що стосується закупівлі.
1) Ми приймаємо пропозиції на товар, торгові марки яких і моделі відрізняються від торгових марок і моделей вказаних в тендерній документації. Головною умовою є повна відповідність технічних вимог до товару. Модель та марка товару, який пропонує Учасник, вказується ОБОВ'ЯЗКОВО.
2) До участі в закупівлі ми допускаємо ФОП неплатників ПДВ. Якщо Учасник платник ПДВ, то його пропозиція оцінюється з ПДВ, якщо ні - то без ПДВ.
3) Під "очікувана вартість з ПДВ" та "бюджет закупівлі з ПДВ" розуміється подання пропозицій з урахуванням усіх податків та зборів, які сплачує Учасник відносно реалізації товару, що стосується закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-000467-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 06 березня 2020 08:04
Не відповідність умовам тендерної документації.
Шановний Замовник.
Відповідно до ст.28 просимо Вас звернути увагу на не відповідність цінової пропозиції ФОП Хондарова В.І і технічних вимог до предмету закупівлі які данний участник затвердив:
П.4 цінової пропозиції вказана папка А4 ,- у техничних вимогах вказана А5
П,23 Блок для нотаток 90*90 1000арк вказана торгова марка Crystal ,-у технічних вимогах вказана Economix та кількість аркушів 900...
П.29, Скріпки Axent ,-у тех.вимогах вказана Economix
П.30,31,32 у технічних вимогах взагалі не вказані торгові марки.
П.34 Ц.П вказана ручка корректор 4мл,- у технічних вимогах стоїть 8мл
П,40 Ц.П вказан артикул ручки чорної хоча вимагається синя
П ,42 Лоток горизонтальний на 3 від ,- у ціновій вказан артикул продукції на 1 відділення.
Також хочимо зазначити що участник ФОП Хондарова В.І у технічних вимогам вказала на повну відповідність її пропозиції технічним вимогам Замовника. Відповідно до виявленних порушень просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ФОП Хондарова В.І як таку що не відповідає технічним та кваліфікаційним вимога
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст.28 просимо Вас звернути увагу на не відповідність цінової пропозиції ФОП Хондарова В.І і технічних вимог до предмету закупівлі які данний участник затвердив:
П.4 цінової пропозиції вказана папка А4 ,- у техничних вимогах вказана А5
П,23 Блок для нотаток 90*90 1000арк вказана торгова марка Crystal ,-у технічних вимогах вказана Economix та кількість аркушів 900...
П.29, Скріпки Axent ,-у тех.вимогах вказана Economix
П.30,31,32 у технічних вимогах взагалі не вказані торгові марки.
П.34 Ц.П вказана ручка корректор 4мл,- у технічних вимогах стоїть 8мл
П,40 Ц.П вказан артикул ручки чорної хоча вимагається синя
П ,42 Лоток горизонтальний на 3 від ,- у ціновій вказан артикул продукції на 1 відділення.
Також хочимо зазначити що участник ФОП Хондарова В.І у технічних вимогам вказала на повну відповідність її пропозиції технічним вимогам Замовника. Відповідно до виявленних порушень просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ФОП Хондарова В.І як таку що не відповідає технічним та кваліфікаційним вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2020 11:28
Шановний Учасник! Ми візьмемо до уваги вашу вимогу.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Папір для друку формату А-4 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 80 467,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 402,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1005 паков
Папір для друку формату А-4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова,13
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" |
73 164,00
UAH з ПДВ
|
68 932,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
70 068,60
UAH з ПДВ
|
68 802,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
66 571,20
UAH з ПДВ
|
66 571,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
75 435,30
UAH з ПДВ
|
69 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
77 787,00
UAH з ПДВ
|
77 787,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
66 571,20
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 17:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 14:58
|
Договір папір для друку1.pdf | укладений |
16 березня 2020 14:57
|