Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування учнів
Очікувана вартість
422 400,00 UAH
UA-2020-02-25-000453-b 0506f66dbdb6486eb584f0fb5fc5ce1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мудь Ігор Володимирович

+380385542246 vidilosvitu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41822250
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2
Контактна особа: Мудь Ігор Володимирович
+380385542246
vidilosvitu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:09
Очікувана вартість: 422 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 224,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


річний план закупівель затверджено рішенням тендерного комітету, протокол №28 від «25 лютого 2020року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, пл. Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 12:27
ТД харчування.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРАСИЛІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ" 421 977,60
UAH
421 977,60
UAH
Документи
ФОП РИБАК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 422 400,00
UAH
422 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:43
Красилів ліцей.zip
05 березня 2020 18:05
скан копії на тендер.rar

Публічні документи

10 березня 2020 14:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРАСИЛІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"

ФОП РИБАК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРАСИЛІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
#33483311
Переможець 421 977,60
UAH
18 березня 2020 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРАСИЛІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ"
#33483311
421 977,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОДАТКОВА зміни до договору
22 жовтня 2020 14:51
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 13:01
договір укладений
31 березня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Красилівської міської ради № 6 від 23.09.2020 року «ПРо внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2018 року № 8 «Про встановлення вартості харчування для учнів з числа окремих категорій дітей та учнів 1-4 класів, що навчаються в закладах загальної середньої освіти міської об’єднаної територіальної громади», з 01.09.2020 року вартість одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти Красилівської об’єднаної територіальної громади у розмірі 15,00 грн, Сторони змінюють вартість харчування 1 учня за 1 день без ПДВ з 9.99 грн до 15.00грн,що передбачена у додатку №1 договору 95 від 31.03.2020року про закупівлю послуги з організації харчування учнів.
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML