Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя
Очікувана вартість
25 900,00 UAH
UA-2020-02-25-000417-b ● eec894f976b244989c2c720c974eedf7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гімназія "Києво-Могилянський колегіум" II-III ступенів Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 24074049 |
Вебсайт: | http://ruodesn.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Т.Драйзера, 9 А |
Контактна особа: |
Ковальчук Олександр Володимирович +380445471220 shkmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 12:14 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 12:14 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 25 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Кухонне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Драйзера, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 березня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 12:11 |
Кухонний інвентар повтор..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:25
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:07
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В тендерній документації крім позицій: стакан, тарілка напівпорційна, бульйонниця з ручками немає посилань на торгову марку. Тому просимо подавати в складі пропозиції товари виключно з тими характеристиками, що описані в Додатку 3.
Стакани, тарілки напівпорційні та бульйонниці з ручками підібрані для доукомплектації вже наявного посуду, який є в користуванні для дотримання естетичного вигляду при організації харчування у навчальному закладі.
2. У додатку 2 «Цінова пропозиція» у графі «найменування товару» передбачено вказувати марку товару та його розміри, що дає можливість ідентифікувати товар.
3. Оцінка пропозиції ФОП буде проводитись відповідно до чинного законодавства, що зазначено у Додатку 1 ТД.
4. Бюджет закупівлі кухонного приладдя 25900 грн. 00 коп. В тому числі з ПДВ (якщо платник).
Стакани, тарілки напівпорційні та бульйонниці з ручками підібрані для доукомплектації вже наявного посуду, який є в користуванні для дотримання естетичного вигляду при організації харчування у навчальному закладі.
2. У додатку 2 «Цінова пропозиція» у графі «найменування товару» передбачено вказувати марку товару та його розміри, що дає можливість ідентифікувати товар.
3. Оцінка пропозиції ФОП буде проводитись відповідно до чинного законодавства, що зазначено у Додатку 1 ТД.
4. Бюджет закупівлі кухонного приладдя 25900 грн. 00 коп. В тому числі з ПДВ (якщо платник).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ |
20 021,35
UAH з ПДВ
|
20 021,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яммін Світлана Олександрівна |
23 530,00
UAH з ПДВ
|
23 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ #3646003258 |
Переможець |
20 021,35
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 12:50
|
Договір | укладений |
24 березня 2020 12:37
|