Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо забезпечення охорони музейних приміщень Національного військово-історичного музею України та філії Національного військово-історичного музею України - Музею важкої бомбардувальної авіації
Очікувана вартість
718 133,00 UAH
UA-2020-02-25-000340-b 89da607623e94190826aaeba93ce1415
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванова Алла Вячеславівна

050 356 25 35 I.AJIJIA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний військово-історичний музей України
Код ЄДРПОУ: 22999978
Вебсайт: http://nvimu.com.ua
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул.Грушевського 30/1
Контактна особа: Іванова Алла Вячеславівна
050 356 25 35
I.AJIJIA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 09:00
Очікувана вартість: 718 133,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги щодо забезпечення охорони музейних приміщень Національного військово-історичного музею України та філії - Музею важкої бомбардувальної авіації (м.Полтава)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання
Дата подання: 26 лютого 2020 09:30
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:07
Доброго дня! В оприлюдненому Додатку 5 "Технічні вимоги" вказана вимога до учасників надати розрахунок вартості послуги за кожен місяць та розрахунок за період 01.04.2019 по 31.12.2019 на загальну суму. Розуміємо, що допущено технічну помилку при розробці ТД. Прохання звернути на це увагу та внести відповідні зміни.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за виявлену технічну помилку. Сьогодні, внесемо відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-000340-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АНТАРЕС-3000", Код ЄДРПОУ:35439877
Дата подання: 16 березня 2020 18:16
Оскарження визначення переможця
Тендерна пропозиція ПП «СБ ШЕРИФ» не відповідає вимогам Тендерної документації, затвердженої 25 лютого 2020 року протоколом №10, виходячи з наступного.
Так, п.п. 1.3. п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено надання Учасниками документального підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів:
- копії технічних паспортів транспорту реагування;
- фото транспорту реагування з видимістю державного номеру;
- у разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору оренди (у разі оренди) або копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з який укладено договір реагування);
- копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405).
ПП «СБ ШЕРИФ» у складі своєї тендерної пропозиції надав наступні транспортні засоби:
1. Renault DOKKER д.р.н. АА5241ХА, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХІ 673907. У свідоцтві про реєстрацію вищезазначеного транспортного засобу в розділі «Тип транспортного засобу» зазначено «спеціалізований легковий – спеціалізований універсал-В»;
2. Mitsubishi L200 д.р.н. АА1458ОІ, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХМ 860159. У свідоцтві про реєстрацію вищезазначеного транспортного засобу в розділі «Тип транспортного засобу» зазначено «спеціалізований вантажний пікап»;
3. Renault Duster д.р.н. АА2435РН, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХО 877756. У свідоцтві про реєстрацію вищезазначеного транспортного засобу в розділі «Тип транспортного засобу» зазначено «Легковий універсал-В».
Разом з цим, відповідно до п. 9.1 наказу МВС України від 11.08.2010 року № 379 у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу «Тип транспортного засобу» вноситься запис: «Спеціальний» або «Спеціалізований».
Таким чином, Renault Duster д.р.н. АА2435РН, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХО 877756 не відповідає визначеним у п.1.1.3 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Також ПП «СБ ШЕРИФ» у складі тендерної документації не надав копію довідки про перебування Renault Dokker д.р.н. АА5241ХА (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405). Так, складі тендерної пропозиції ПП «СБ ШЕРИФ» є довідка про перебування на військовому обліку іншого автомобіля – легкового автомобіля Renault Dokker д.р.н. АА5241ММ.
Водночас, відповідно до п. 1.8. Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності та надання гарантій Замовнику ПП «СБ ШЕРИФ» надав у складі тендерної пропозиції копію договору добровільного страхування професійної відповідальності по охороні господарських об’єднань № 100-155-000638 від 11.03.2020 року. Згідно п. 6.6 Договору страховий платіж складає 3000,00 грн. Відповідно до п. 6.7 Договору строк сплати страхового платежу за період страхування, кінцевий – 11.03.2020 року. Згідно п. 6.8 Договору Договір набирає чинності з 00 годин дня, зазначеного в договорі, як день початку першого періоду, але не раніше 00 год 00 дня, наступного за днем внесення в касу або надходження на поточний рахунок Страховика страхового платежу в повному обсязі за перший період страхування, зазначений в п. 6.5. Договору, як початок такого періоду страхування, за умови внесення страхового платежу за цей період страхування в касу або на поточний рахунок Страховика не пізніше дня, зазначеного в договорі, як строк оплати страхового платежу за відповідний період страхування, але в будь-якому випадку не пізніше дня, зазначеного в договорі як дата закінчення відповідного попереднього періоду страхування. Проте, ПП «СБ ШЕРИФ» у складі тендерної пропозиції не надав підтверджуючих документів щодо сплати визначеного в п.6.6. Договору страхового платежу за період страхування, що може свідчити, що договір станом на день подання тендерної пропозиції не набув чинності, а учасник не підтвердив свою відповідність визначеним в п. 1.8. Додатку 2 до тендерної документації вимогам.
Таким чином, просимо тендерний комітет Національного військово-історичного музею України відхилити тендерну пропозицію ПП «СБ ШЕРИФ» згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2020 14:05
Відповідь на вимогу (оскарження визначення переможця) зазначена в Протоколі №14, який додається.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Послуги щодо забезпечення охорони музейних приміщень Національного військово-історичного музею України
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 276 205,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 762,05 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 березня 2020 14:54
Закінчення: 13 березня 2020 15:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги щодо забезпечення охорони музейних приміщень Національного військово-історичного музею України
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська область, Київ, Грушевського 30/1
Дата доставки: 01 квітня 2020  —  30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 273 150,00
UAH з ПДВ
273 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-007" 267 080,00
UAH з ПДВ
267 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 17:00
Електронний підпис
13 березня 2020 16:50
Електронний підпис
11 березня 2020 17:04
Електронний підпис
11 березня 2020 17:00
Розрахунк ЛОТ 1.pdf
11 березня 2020 17:00
пропозиція ЛОТ 1.pdf
11 березня 2020 17:00
фото транспорту.pdf
11 березня 2020 17:00
технічні вимоги.pdf
11 березня 2020 17:00
статут.pdf
11 березня 2020 17:00
Сертифікат СБ ШЕРИФ.pdf
11 березня 2020 17:00
працівники.pdf
11 березня 2020 17:00
повноваження.pdf
11 березня 2020 17:00
повноваження підпису.pdf
11 березня 2020 17:00
Лист-відгук Шериф.pdf
11 березня 2020 17:00
інші документи.pdf
11 березня 2020 17:00
доовір страхування.pdf
11 березня 2020 17:00
доовір оренди Полтава.pdf
11 березня 2020 17:00
договір оренди Київ.pdf
11 березня 2020 17:00
довідки МВС.pdf
11 березня 2020 17:00
Відгук 1.pdf
11 березня 2020 17:00
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 17:51
Електронний підпис
20 березня 2020 17:50
ст. 17.pdf
20 березня 2020 17:50
МВС.pdf
20 березня 2020 17:50
гарантійний лист.pdf
20 березня 2020 17:49
public_doc.pdf
20 березня 2020 17:49
public_doc.p7s
13 березня 2020 17:20
Електронний підпис
13 березня 2020 17:16
оновлена пропозиція.pdf
11 березня 2020 21:22
Електронний підпис
11 березня 2020 21:17
пропозиція.pdf
11 березня 2020 21:17
фото авто.pdf
11 березня 2020 21:17
транспорт реагування.pdf
11 березня 2020 21:17
статут.pdf
11 березня 2020 21:17
ст.17.pdf
11 березня 2020 21:17
про персональні дані.pdf
11 березня 2020 21:17
працівники частина 2.pdf
11 березня 2020 21:17
працівники частина 1.pdf
11 березня 2020 21:17
повноваження.pdf
11 березня 2020 21:17
оренда приміщення.pdf
11 березня 2020 21:17
опис1.pdf
11 березня 2020 21:17
накладна.pdf
11 березня 2020 21:17
МВС працівники.pdf
11 березня 2020 21:17
мат база.pdf
11 березня 2020 21:17
ліцензія.pdf
11 березня 2020 21:17
інші док-ти.pdf
11 березня 2020 21:17
інші довідки.pdf
11 березня 2020 21:17
звіт ісо.pdf
11 березня 2020 21:17
договір страхування.pdf
11 березня 2020 21:17
довідка про аналогічні.pdf
11 березня 2020 21:17
гарантійні листи.pdf
11 березня 2020 21:17
аналогічний досвід1.pdf
11 березня 2020 21:17
Аналогічний досвід.pdf
11 березня 2020 21:17
акти до Софії Київської.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СБ ШЕРИФ"

ПП "ОХОРОНА-007"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-007"
#41756864
Переможець 267 080,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-007"
#41756864
267 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 15:44
007_33440 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2020 15:43
1_007_33440.pdf укладений
06 серпня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 16:06
ду (1).pdf зміни до договору
02 липня 2020 16:04
1_ду.pdf укладений
02 липня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 12:45
Протокол № 15 Відкриті торги (Музейні доглядачі) (2).docx зміни до договору
01 квітня 2020 12:44
1_DOC_1-2020 доп_177760.PDF укладений
01 квітня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 12:55
Ох-007_267080.pdf укладений
30 березня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з встановленим постановою КМУ від 11 березня 2020 року №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", на всій території України карантином, відповідно до п.5.2.4. Договору та п.1.ч.4. ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з встановленням постановою КМУ від 11.03.2020 р. №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19". Сторони домовились зменшити обсяги закупівель, та склали додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з встановленням постановою КМУ від 11.03.2020 р. №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19". Сторони домовились зменшити обсяги закупівель, та склали додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 1-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 33 440,00
UAH