Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, конверти
Очікувана вартість
63 752,44 UAH
UA-2020-02-25-000284-b 6de5bb7f9ab1433eaaf698742f772961
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна

0950187780 aposhtaruk1998@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна
0950187780
aposhtaruk1998@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:36
Початок аукціону: 04 березня 2020 11:36
Очікувана вартість: 63 752,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1612 штуки
Папір А4, конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Пимоненка 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір А4, конверти Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 11:12
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc
25 лютого 2020 11:12
Додаток 2 (Основні умови до договору про закупівлю)2017.doc
25 лютого 2020 11:12
Додаток 1 (Технічні вимоги).doc
25 лютого 2020 11:12
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:10
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:33
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звератємо Вашу увагу, що у документації закупівлі не зазначені торгові марки та моделі предметів закупівлі.
Відповідно до п.2 наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 під час здійснення закупівлі замовник зазначає предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у процедурі закупівлі на загальних підставах, про що зазначено у документації закупівлі.
У додатку 3 зазначено «*У разі надання цінової пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 47 412,12
UAH з ПДВ
46 349,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 47 605,56
UAH з ПДВ
46 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" 47 944,92
UAH з ПДВ
46 581,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 50 125,28
UAH з ПДВ
49 617,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 49 626,00
UAH з ПДВ
49 626,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 17:06
Електронний підпис
04 березня 2020 17:06
ЦП 2.pdf
03 березня 2020 15:08
Електронний підпис
03 березня 2020 15:08
Документи.rar

Публічні документи

03 березня 2020 17:14
Сертифікат Smart line.pdf
03 березня 2020 17:14
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 березня 2020 17:14
С5.pdf
03 березня 2020 17:14
С4 білий.pdf
03 березня 2020 17:14
Протокол.pdf
03 березня 2020 17:14
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
03 березня 2020 17:14
Наказ.pdf
03 березня 2020 17:14
документи.pdf
03 березня 2020 17:14
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2020 17:13
гарантія якості.pdf
03 березня 2020 17:13
Витяг ПДВ Ромус.pdf
03 березня 2020 17:13
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
03 березня 2020 17:13
Висновок СЕСкувер.pdf
03 березня 2020 17:13
Виписка.pdf
03 березня 2020 17:13
Сертифікат Smart line.pdf
03 березня 2020 17:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 березня 2020 17:13
С5.pdf
03 березня 2020 17:13
С4 білий.pdf
03 березня 2020 17:13
Протокол.pdf
03 березня 2020 17:13
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
03 березня 2020 17:13
Наказ.pdf
03 березня 2020 17:13
документи.pdf
03 березня 2020 17:13
Довідка ЄДРПОУ.pdf
03 березня 2020 17:13
гарантія якості.pdf
03 березня 2020 17:13
Витяг ПДВ Ромус.pdf
03 березня 2020 17:13
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
03 березня 2020 17:13
Висновок СЕСкувер.pdf
03 березня 2020 17:13
Виписка.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 11:12
сертифікат.pdf
03 березня 2020 11:12
несертифікація товару.pdf
03 березня 2020 11:12
лист-згода.pdf
03 березня 2020 11:12
Галайчук_Паспорт.pdf
03 березня 2020 11:12
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 17:55
Електронний підпис
03 березня 2020 17:55
Лист про неліцензування.pdf
03 березня 2020 17:55
ІПН_Згідно з оригіналом.pdf
03 березня 2020 17:55
Згода з договором.pdf
03 березня 2020 17:55
ГІС48_Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 17:55
ГІС48_Проект Договор.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 12:17
Електронний підпис
03 березня 2020 12:14
Протокол.pdf
03 березня 2020 12:14
Паспорт Бобра О.В..PDF
03 березня 2020 12:14
Zoom СЕС.pdf
03 березня 2020 12:14
Наказ.pdf
03 березня 2020 12:14
Договір.PDF
03 березня 2020 12:14
Свідотство ПДВ.pdf
03 березня 2020 12:14
Zoom Класс С.jpg
03 березня 2020 12:14
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 46 349,40
UAH з ПДВ
10 березня 2020 18:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

10 березня 2020 18:15
Електронний підпис
10 березня 2020 18:15
Протокол №72.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
46 349,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2020 18:15
Електронний підпис
10 березня 2020 18:15
Протокол №72.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 10:03
Договір.pdf укладений
17 березня 2020 10:02