Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4, конверти
Очікувана вартість
63 752,44 UAH
UA-2020-02-25-000284-b ● 6de5bb7f9ab1433eaaf698742f772961
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ" Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42376659 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Шевченківський район, вул.Пимоненка 10А |
Контактна особа: |
Луценко Світлана Олександрівна 0950187780 aposhtaruk1998@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 11:36 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 11:36 |
Очікувана вартість: | 63 752,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1612 штуки
Папір А4, конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Пимоненка 10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Папір А4, конверти | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 11:12 |
Додаток 3 (Форма пропозиції).doc | |
25 лютого 2020 11:12 |
Додаток 2 (Основні умови до договору про закупівлю)2017.doc | |
25 лютого 2020 11:12 |
Додаток 1 (Технічні вимоги).doc | |
25 лютого 2020 11:12 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 лютого 2020 07:10
Дата відповіді: 26 лютого 2020 09:33
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звератємо Вашу увагу, що у документації закупівлі не зазначені торгові марки та моделі предметів закупівлі.
Відповідно до п.2 наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 під час здійснення закупівлі замовник зазначає предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у процедурі закупівлі на загальних підставах, про що зазначено у документації закупівлі.
У додатку 3 зазначено «*У разі надання цінової пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку».
Відповідно до п.2 наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 під час здійснення закупівлі замовник зазначає предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у процедурі закупівлі на загальних підставах, про що зазначено у документації закупівлі.
У додатку 3 зазначено «*У разі надання цінової пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
47 412,12
UAH з ПДВ
|
46 349,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
47 605,56
UAH з ПДВ
|
46 382,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАЛАЙЧУК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" |
47 944,92
UAH з ПДВ
|
46 581,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " |
50 125,28
UAH з ПДВ
|
49 617,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
49 626,00
UAH з ПДВ
|
49 626,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
46 349,40
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 18:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 10:03
|
Договір.pdf | укладений |
17 березня 2020 10:02
|