Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капуста білокачанна, капуста молода, , буряк столовий ,буряк молодий морква, морква молода, цибуля ріпчаста, цибуля молода, часник, помідори відкритого ґрунту, помідори закритого ґрунту, огірки відкритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, перець, черешня, яблука, мандарини, банани, апельсини, виноград, персик, нектарин, ківі
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000255-a 59f09f8ae9e246c9b0e7e7248b686762
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мануліна Наталія Іванівна , тел : 041305-45-22

0413054522 sanator_kazka@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Обласний багатопрофільний спеціалізований фтизіопульмонологічний санаторій " Лісова казка" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 13544322
Місцезнаходження: 12505, Україна , Житомирська , Коростишівський район обл., м. Коростишів, Лісовий масив,7
Контактна особа: Мануліна Наталія Іванівна , тел : 041305-45-22
0413054522
sanator_kazka@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 08:00
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


капуста білокачанна, капуста молода, , буряк столовий ,буряк молодий морква, морква молода, цибуля ріпчаста, цибуля молода, часник, помідори відкритого ґрунту, помідори закритого ґрунту, огірки відкритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, перець, черешня, яблука, мандарини, банани, апельсини, виноград, персик, нектарин, ківі

Зміни до річного плану закупівель на 2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24670 кілограми
капуста білокачанна, капуста молода, , буряк столовий ,буряк молодий морква, морква молода, цибуля ріпчаста, цибуля молода, часник, помідори відкритого ґрунту, помідори закритого ґрунту, огірки відкритого ґрунту, огірки закритого ґрунту, перець, черешня, яблука, мандарини, банани, апельсини, виноград, персик, нектарин, ківі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12500, Україна, Житомирська область, Коростишів, Лісовий масив, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 банківських днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених накладних та з моменту надходження фінансування Покупцю, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 10:10
документація.doc
28 лютого 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 10:10
документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 26 лютого 2020 14:38
Дата відповіді: 28 лютого 2020 09:37
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: На Ваше запитання надаємо відповідь : поставка товару повинна проводитися два рази на тиждень в кількості , яка залежить від потреби товару, в строки з 08 год до 15 год.
Що стосується сезонних овочів і фруктів поставкв здійснюється у відповідний період року. Поставка товару повинна здійснюватися Постачальником протягом 1 робочого дня з дня отримання письмової або усної заявки Покупця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА 385 700,00
UAH з ПДВ
385 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 20:31
Електронний підпис
05 березня 2020 20:30
овочі фрукти якісні.pdf
05 березня 2020 20:30
проект овочі фрукти.pdf
05 березня 2020 20:29
персональні дані.pdf
05 березня 2020 20:29
ліцензування.pdf
05 березня 2020 20:29
лист якісні.pdf
05 березня 2020 20:29
лист ціна.pdf
05 березня 2020 20:29
лист статут.pdf
05 березня 2020 20:29
лист законодавство.pdf
05 березня 2020 20:29
лист антикорупційна.pdf
05 березня 2020 20:29
згода з договором.pdf
05 березня 2020 20:29
потужності Ярошинська.jpg
05 березня 2020 20:29
техпаспорт ГАЗ.pdf
05 березня 2020 20:29
оренда складу 2020.pdf
05 березня 2020 20:29
оренда ГАЗ по 03.12.2020.pdf
05 березня 2020 20:29
МТБ.pdf
05 березня 2020 20:29
лист працівники.pdf
05 березня 2020 20:29
відгук 2019.pdf
05 березня 2020 20:29
договір фрукти овочі.pdf
05 березня 2020 20:29
ІПН оригінал.pdf
05 березня 2020 20:29
лист-відгук 2017.PDF
05 березня 2020 20:29
ЄП оригінал.pdf
05 березня 2020 20:29
договір 2017.PDF
05 березня 2020 20:29
аналогічні овочі фрукти.pdf
05 березня 2020 20:29
ЄДР завірений.pdf
05 березня 2020 20:29
стаття 17.pdf
05 березня 2020 20:29
паспорта код оригінали.pdf
05 березня 2020 20:29
вимоги овочі фрукти.pdf
05 березня 2020 20:29
пропозиція овочі фрукти.pdf
05 березня 2020 20:29
відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 20:29
Лісова казка відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
12 березня 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій