Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експертне обстеження, технічна діагностика, технічне опосвідчення та технічний огляд трубопроводів та посудин, що працюють під тиском ВП «Рівненська АЕС»
Очікувана вартість
1 117 000,00 UAH
UA-2020-02-25-000022-c 0966458dbc074b958edd6dd25e8ed738
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 08:04
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 березня 2020 12:08
Очікувана вартість: 1 117 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експертне обстеження, технічна діагностика, технічне опосвідчення та технічний огляд трубопроводів та посудин, що працюють під тиском ВП «Рівненська АЕС»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги здійснюються по факту надання послуг на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорок п’ять) або більше календарних днів (передбачених у тендерній пропозиції Учасника-переможця процедури закупівлі) з моменту підписання обома Сторонами акта приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН*, без авансування. (*виділене стосується контрагентів-платників ПДВ,крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). У випадку відсутності реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ (для контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 08:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 08:02
5595-20-ВТ_ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС", 836 000,00
UAH
704 790,00
UAH
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ''РІВНЕНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ'' 1 015 142,76
UAH
704 791,46
UAH
Документи
ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд" 887 000,00
UAH
887 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 13:50
Електронний підпис
25 березня 2020 13:49
public_doc(6).p7s
25 березня 2020 13:49
public_doc(6).pdf
25 березня 2020 09:17
Електронний підпис
25 березня 2020 09:17
public_doc(5).pdf
25 березня 2020 09:16
public_doc(5).p7s
25 березня 2020 09:16
Довідка МВС.pdf
13 березня 2020 17:06
Електронний підпис
13 березня 2020 17:06
Електронний підпис
13 березня 2020 17:06
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 17:06
Технічна пропозиція.pdf
13 березня 2020 17:06
Статут.pdf
13 березня 2020 17:05
Лист-заявка про участь.pdf
13 березня 2020 17:05
Дозвільна документація.pdf
13 березня 2020 17:05
Витяг ПДВ.pdf
13 березня 2020 17:05
5.2.2. Персонал. Допуск.pdf
13 березня 2020 17:05
5.1. Обладнання та МТБ.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 11:40
Електронний підпис
16 березня 2020 11:40
9.pdf
16 березня 2020 11:40
8.pdf
16 березня 2020 11:40
7.pdf
16 березня 2020 11:40
6.pdf
16 березня 2020 11:40
6 (д.1,2).pdf
16 березня 2020 11:40
5.pdf
16 березня 2020 11:40
4 витяг платн. ПДВ.pdf
16 березня 2020 11:39
3 Статут.pdf
16 березня 2020 11:39
2.pdf
16 березня 2020 11:39
2 Наказ Директор.pdf
16 березня 2020 11:39
15.pdf
16 березня 2020 11:39
14.pdf
16 березня 2020 11:39
13.pdf
16 березня 2020 11:39
12.pdf
16 березня 2020 11:39
11.pdf
16 березня 2020 11:39
10.pdf
16 березня 2020 11:39
1.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 11:52
Електронний підпис
16 березня 2020 11:50
17. Лист щодо санкцій.PDF
16 березня 2020 11:50
15.1 Відгук.PDF
16 березня 2020 11:50
14. Довідка щодо навчання.PDF
16 березня 2020 11:50
10. ДОВІДКА - без субпідр.PDF
16 березня 2020 11:50
8. Технічне завдання.PDF
16 березня 2020 11:50
7. Тендерна пропозиція.PDF
16 березня 2020 11:50
3.1 Лист щодо Статуту.PDF
16 березня 2020 11:50
1. ЛИСТ-ЗАЯВКА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС",

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ''РІВНЕНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ''

ТОВ "Науково-виробнича фірма "Зонд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС",
#32349901
Переможець 704 790,00
UAH
25 березня 2020 07:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 07:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СП "Товариство технічного нагляду ДІЕКС",
#32349901
704 790,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:09
5595-20-ВТ_ ДУ №6 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:41
5595-20-ВТ_ДУ_5 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 11:17
Додаткова угода №4 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 15:28
5595-ВТ_ДУ_3 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 16:14
scan150520100756 (1).pdf зміни до договору
15 травня 2020 16:14
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:06
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 18:01
ДІЕКС.pdf укладений
09 квітня 2020 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 33-122-01-20-09439
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану без зміни загального терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 33-122-01-20-09439
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна календарного плану без зміни загального терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 33-122-01-20-09439
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 33-122-01-20-09439
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Зміна календарного плану без зміни загального терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 33-122-01-20-09439
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: зменшення обсягів та зменшення вартості договору.Сума договору змінилась з 815 335,02 грн. з ПДВ ( 679 445,85 без ПДВ) на суму 812 188,72 грн. з ПДВ (676 823,93 грн. без ПДВ). Випадки для внесення змін: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 33-122-01-20-09439
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 812 188,67
UAH (в тому числі ПДВ 135 364,78 UAH)