Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Подільський державний аграрно-технічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 22769675 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Тетяна Громик +380384928200 main@pdatu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 21:11 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
24 лютого 2020 21:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 21:07 |
IMG_20200224_195138.jpg | |
24 лютого 2020 21:07 |
IMG_20200224_194340.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-11-000021 ● 393452c1296e40f2ba29ffff188b0806
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 березня 2020 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2020 № 12
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 11.03.2020 №12
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-24-003324-c 24.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-16 15:27:41
про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі газового палива за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник»
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-24-003324-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Статтею 3 Закону України від 09.04.2015 №329-VIII «Про ринок природного газу» передбачено, що ринок природного газу функціонує на засадах вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями встановленими цим законом. Постачання газу у розумінні Закону не належить до сфери природних монополій, та є конкурентним видом діяльності.
Відповідно статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Поясніть чому закупівля газового палива проведена без застосування процедури відповідно статті 20 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-18 15:56:24
Обгрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
п. 5, ч. 2, cт. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Обгрунтування
Подільським державним аграрно-технічним університетом (далі – Замовником) у 2019 році було укладено договір на постачання природного газу № 35 від 25 лютого 2019 р., (далі – Договір), з переможцем відкритих торгів на закупівлю: код за ДК 021:2015: 09123000-7 - Газове паливо (природний газ) – з ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», дія якого була продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, згідно з частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон).
23 січня 2020 року Замовником було розпочато проведення мультилотової закупівлі - відкритих торгів на закупівлю строком постачання до 31 грудня 2020 року: код за ДК 021:2015: 09120000-6 - Газове паливо (природний газ ЛОТ І – корпуси, ЛОТ ІІ- гуртожитки) ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-23-003521-a, у відповідності до норм Закону.
Згідно з частиною 4 статті 28 Закону, після оцінки пропозицій, що була здійснена 11 лютого 2020 року автоматично електронною системою закупівель, по ЛОТу №1 (Газове паливо (корпуси)) Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, у строк установлений Законом: у період з 11 лютого 2020 р. до 14 лютого 2020 р.
Того ж дня, 14 лютого 2020 р., Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», - переможцем цих відкритих торгів та рішення про намір укласти договір, згідно з частиною 4 статті 28 Закону, відповідно до частини 6 статті 28 Закону.
24 лютого 2020 р. ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» було подано скаргу до органу оскарження через електронну систему закупівель, про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Тобто у Замовника виникла заборона на укладення договору про закупівлю на постачання природного газу із визначеним переможцем, у встановлений Законом строк, оскільки згідно з абзацом четвертим частини сьомої статті 18 Закону, у будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
З урахуванням законодавчо встановлених строків на оприлюднення оголошення по закупівлі, строків розгляду скарг учасників закупівель органом оскарження, а також строку на укладення договору за результатами процедури закупівлі, період здійснення закупівлі є досить тривалим.
Замовником було підраховано, що закупленого за додатковою угодою обсягу газу не вистачить на період до дати укладення нового договору на постачання природного газу на 2020 рік за результатами проведення процедури відкритих торгів. Тому було прийнято рішення провести переговорну процедуру з попереднім постачальником про додаткову закупівлю природного газу строком постачання до 31 березня 2020 року на час проведення основної процедури закупівлі – відкриті торги.
Переговори з попереднім постачальником (ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ») затягнулися через узгодження ціни. Лише 24 лютого 2020 року за нашим запитом ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» було надіслано довідку №19-09/194 від 24 лютого 2020 року (Додаток 1), видану Львівською Торгово-промисловою палатою на запит ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» з цінами на природний газ газопостачаючих підприємств з 01 січня 2020 року на постачання природного газу. Тому 24 лютого 2020 року було прийнято рішення оголосити про додаткову закупівлю природного газу для опалення корпусів в попереднього постачальника на час проведення основної процедури закупівлі (відкритих торгів) до підписання договору з новим постачальником з метою уникнення зриву опалювального сезону та освітнього процесу.
Протягом зазначеного періоду ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», - Постачальник за Договором по переговорній процедурі, не припиняв постачання природного газу, що завадило зриву опалювального сезону на об’єктах замовника в м. Кам’янець-Подільський: учбовий корпус № 5 (вул. Шевченка, 13), корпуси за адресою просп. Грушевського, 1/21, корпуси за адресою просп. Грушевського, 2/8, який міг призвести до негативних соціальних процесів та виникнення надзвичайних ситуацій, та дало змогу продовжити опалювальний сезон на об’єктах замовника.
Таким чином, ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» продовжує здійснювати постачання природного газу Замовнику та у Замовника виникає поточна заборгованість перед ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ».
Відповідно до положень пункту 18 розділу ІІ Правил постачання природного газу, постачальник має право укласти договір постачання природного газу з будь-яким споживачем та за відсутності простроченої заборгованості споживача за природний газ перед діючим постачальником.
Таким чином, у Замовника виникла ситуація, за якою Замовник виконав вимоги Закону, але в той же час, у зв’язку з довготривалим процесом оскарження, за нормами спеціалізованого законодавства у сфері функціонування ринку природного газу, обмежується можливість укладання договору з іншим постачальником при умові наявності заборгованості перед діючим постачальником.
Враховуючи все вище сказане, зазначаємо, що у Замовника виникла потреба здійснити додаткову закупівлю природного газу в того самого постачальника, який постачав природний газ у вищенаведений період (до 31 березня 2020 року), шляхом застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до умов пункту 5 частини 2 статті 35 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунуті шляхом розірвання договору.
2020-03-27 09:39:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору. Додаткова угода від 27.03.2020.
2020-03-27 09:52:33
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
607 500,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 21:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 09:29
|
Протокол 34.pdf | укладений |
27 березня 2020 09:27
|
Розірвання дог.pdf | укладений |
27 березня 2020 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 16:36
|
Дог 38.pdf | укладений |
10 березня 2020 16:35
|
Довідка ТПП.jpg | укладений |
10 березня 2020 16:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 березня 2020 — 31 березня 2020 |
Сума оплати за договором: |
443 560,85
UAH (в тому числі ПДВ 73 926,80 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі протоколу №34 від 27.03.2020 року: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |