Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір форматний А4, щільність не менше 60 г/м2
Очікувана вартість
3 339 000,00 UAH
UA-2020-02-24-003263-c 5380e5067e9844ed8013efd7974a7a61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:47
Очікувана вартість: 3 339 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 пачка
Папір форматний А4, щільність не менше 60 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 15:25
Перелік змін до ТД папір 60 від 27.02.2020.docx.p7s
27 лютого 2020 15:25
Перелік змін до ТД папір 60 від 27.02.2020.docx
27 лютого 2020 15:25
ТД папір 60 зі змінами від 27.02.2020.docx
24 лютого 2020 18:59
ТД папір 60.docx
27 лютого 2020 15:25
ТД папір 60 зі змінами від 27.02.2020.docx.p7s
24 лютого 2020 18:59
ТД папір 60.docx.p7s

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:18
Дата відповіді: 25 лютого 2020 14:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару. Замовник вимагає цінову пропозицію із зазначенням конкретної торгової марки та моделі, модифікації, артикулу і т.п. лише від переможця торгів, де зазначається відповідна інформація. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 25 лютого 2020 18:32
Дата відповіді: 26 лютого 2020 19:57
Добрий день ! Відповідно вимог у Додаток3 до тендерної документації" "Кожна пачка (коробка) має бути промаркована: ...., номер договору, ...., дата виробництва, кількість Товару.." Довидимо до ,Вас ,ані на пачках ,ані на коробках, ані жоден виробник паперу не маркує папір відповідно вищевказаних вимог, а саме : не має маркування - номер договору(не зрозуміло ,що мається на увазі), не має маркування - дата виробництва, з не має маркування кількість Товару ( не зрозуміло ,що мається на увазі) Важаємо ,доцільним видалити вимоги які не можливо виконати учасникам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник, під вимогами до маркування має на увазі, що переможець тендеру (з яким буде укладено Договір на постачання продукції) зобов’язаний нанести відповідне маркування на пачки (коробки). Маркування наносять друкарськими, літографськими, фарбування за трафаретом, штемпелюванням, шта¬мпуванням, продавлюванням, друкуванням на машинці, маркувальними маши¬нками. Кольори маркування застосовують світлий на темних поверхнях і на¬впаки.
Зазвичай, ярлики з маркуванням прикріплюють до коробок (пачок) клеєм або використовують самоклеючий папір.
На ярликах має бути наступна інформація:
- назва постачальника;
- номер Договору за яким поставляється продукція (приклад маркування: по Договору № 123456 від 11.11.2018р.);
- найменування продукції яка поставляється (приклад маркування: папір форматний, щільність не менше 60 г/м2);
- кількість продукції (приклад маркування: якщо маркується коробка з папером - Х пач., якщо маркується пачка – 500 арк.);
- дата виробництва (приклад маркування: дата виробництва 01.01.2020 р.)
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 26 лютого 2020 12:42
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:11
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 цієї документації). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Запитанння: Перше –які саме «документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 цієї документації» вкажіть конкретно ,наприклад так • Для підтвердження якості паперу Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції нижчезазначені документи: - Копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, завірений печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні із зазначенням усіх технічних показників (датований не раніше 2019 року). - Копії сертифікатів ISO– 9001, ISO 14001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, завірені печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні. - Копію висновку або іншого документу на запропонований товар, які підтверджуює відповідність запропонованого товару вимогам українського санітарного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник, відповідно до вимог Тендерної документації, вимагає від учасника подання у складі його пропозиції підписану технічну специфікацію (додаток 3 до Тендерної документації). Дякуємо за вашу активність, ваші пропозиції будуть розглянуті Замовником.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 26 лютого 2020 12:44
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:12
Добрий день ! Відповідно вимог у Додаток3до тендерної документації висуваються - Вимоги до пакування: «Кількість аркушів в пачці: 500 шт. Кожна пачка має обгортку з пакувального паперу або з пакувальної плівки. Товар повинен поставлятися на палетах. Кожна пачка (коробка) має бути промаркована: назва постачальника, номер договору, найменування Товару, дата виробництва, кількість Товару. Папір має транспортуватися в упакованому вигляді транспортними засобами закритого типу. Папір має зберігатися в закритих складських приміщеннях, захищених від атмосферних опадів та вологи.» Перше-ані на пачках ,ані на коробках, ані жоден виробник паперу не маркують відповідно вищевказаних вимог а саме : не має маркування - номер договору(не зрозуміло ,що мається на увазі), не має маркування - дата виробництва, з не має маркування кількість Товару, ані немає «назва постачальника» ( не зрозуміло ,що мається на увазі) . . Важаємо ,доцільним видалити вимоги які не можливо виконати учасникам. Та , викласти наприклад так Кожна пачка (коробка) має бути промаркована: назва Виробника, найменування Товару. Друге-Вимоги до обгортки пачки «Кожна пачка має обгортку з пакувального паперу або з пакувальної плівки» Важаємо ,доцільним видалити вимоги які не можливо виконати учасникам. Та , викласти наприклад так: Папір пакується у пачки по 500 аркушів у вологостійку непрозору обгортку, Пачки пакуються по 5 пачок у картонну коробку.. Товар повинен поставлятися на палетах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовник, під вимогами до маркування має на увазі, що переможець тендеру (з яким буде укладено Договір на постачання продукції) зобов’язаний нанести відповідне маркування на пачки (коробки). Маркування наносять друкарськими, літографськими, фарбування за трафаретом, штемпелюванням, шта¬мпуванням, продавлюванням, друкуванням на машинці, маркувальними маши¬нками. Кольори маркування застосовують світлий на темних поверхнях і на¬впаки.
Зазвичай, ярлики з маркуванням прикріплюють до коробок (пачок) клеєм або використовують самоклеючий папір.
На ярликах має бути наступна інформація:
- назва постачальника;
- номер Договору за яким поставляється продукція (приклад маркування: по Договору № 123456 від 11.11.2018р.);
- найменування продукції яка поставляється (приклад маркування: папір форматний, щільність не менше 60 г/м2);
- кількість продукції (приклад маркування: якщо маркується коробка з папером - Х пач., якщо маркується пачка – 500 арк.);
- дата виробництва (приклад маркування: дата виробництва 01.01.2020 р.)

Замовник вважає за доцільне внести зміни в технічну специфікацію стосовно вимог до обгортки для розширення кола учасників.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 26 лютого 2020 13:29
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:09
Добрий день ! Відповідно вимог тендерної документаціїIII. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6. Присутня Вимога «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.» Запитання ,відповідно Ст. 22 ч.3 Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Чому, Ви, як Замовник міжнародного рівня не застосовуваєти екологічні критерії в у додатку3 тендерної документації як критерії відбору. Чому, Ви не вимагаєте надати у складі документації документи які відповідають вимогам міжнародних або національних стандартів, норм та правил, що встановлюють екологічні критерії до предмета закупівлі. Наприклад вимагати наявність сертифікатів ISO 14001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво(ISO 14001 – это международный стандарт по системам экологического менеджмента. Компании, подтвердившие соответствие своих технологических процессов стандарту ISO 14001, направляют все силы на минимизацию воздействия на окружающую среду своих производственных процессов, продуктов или услуг.),наявність у предмета закупівлі(паперу) єколєйблів(екологічного маркування) наприклад PEFC(PEFC (Program for the Endorsement of Forest Certification, c англ. «программа по утверждению схем лесной сертификации») это международная система сертификации лесного хозяйства и торговли древесиной. В производстве продуктов, маркированных знаком PEFC, используется древесина, выращенная в сертифицированных лесхозяйствах из побуждений экономической, социальной и экологической перспективы, и их соответствие подтверждается в результате независимого аудита аккредитованными сертификационными организациями). або FSC(Целью международной ассоциации FSC (Forest Stewardship Council, c англ. «лесной попечительский совет») является содействие экологически ответственному, социально ориентированному и экономически устойчивому лесопользованию и управлению мировыми лесными ресурсами. Маркировка знаком FSC свидетельствует о том, что продукция получена в результате легального и ответственного лесопользования в экологическом, социальном и экономическом аспектах, а также прошла аудит на соответствие критериям ассоциации FSC). Будь ласка,Замовник, Укрпошта-Національний оператор поштового зв'язку, підтримуйте Проект «Впровадження сталих державних закупівель в Україні» реалізується в рамках програми EaP GREEN і спрямований на підтримку реалізації Компонента 1. Національна координуюча організація – Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління. Проект впроваджується в Програмою ООН з навколишнього середовища (ЮНЕП)., та будьте прикладом для усіх Замовників. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На даний момент замовник не вбачає за можливе внесення подібних змін до даної закупівлі. Дане питання потребує повного та глибоко дослідження. Дякуємо за ваші пропозиції!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОРЯНА БРАМА" 2 805 000,00
UAH з ПДВ
2 788 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Імаго 2014" 2 964 500,00
UAH з ПДВ
2 799 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паперова продукція" 3 187 800,00
UAH з ПДВ
2 847 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 15:43
Технічна специфікація.pdf
11 березня 2020 15:43
Лист гарантія.pdf
11 березня 2020 15:43
Довідка про аналогічні.pdf
11 березня 2020 15:43
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 13:37
Технічна специфікація.pdf
11 березня 2020 13:37
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 13:37
Витяг.pdf
11 березня 2020 13:37
Виписка.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 16:30
Пропозиція Укрпошта А4 60.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОРЯНА БРАМА"

ТОВ "Імаго 2014"

ТОВ "Паперова продукція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОРЯНА БРАМА"
#42016332
Переможець 2 788 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОРЯНА БРАМА"
#42016332
2 788 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 22:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 20:34
ДУ 2 Зоряна Брама 003 263.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 20:32
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 17:33
ДУ 1 Договір ТОВ ЗОРЯНА БРАМА 003263 .pdf зміни до договору
07 квітня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 17:09
Договір ТОВ ЗОРЯНА БРАМА 003263 .pdf укладений
07 квітня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сума договору після внесення змін: 2 785 200.00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 55 000 пачок
Номер договору про закупівлю: 060420-02/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 060420-02/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 342 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 557 040,00 UAH)