Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне марки Д
Очікувана вартість
2 060 180,00 UAH
UA-2020-02-24-003253-c ● 5b314265c7d54057932da5d61b49ba8a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Барабойський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 25933520 |
Місцезнаходження: | 67841, Україна , Одеська обл., Овідіопольський район, село Барабой, вул. Садова, 8 |
Контактна особа: |
Юлія Мельник +380487026156 b22b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 18:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 2 060 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
вугілля кам'яне марки Д25-50
вугілля кам'яне марки Д50-100
вугілля кам'яне марки Д50-100
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 тонни
Вугілля кам'яне марки Д 25-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67841, Україна, Одеська область, Барабой, вул. Садова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
178 тонни
Вугілля кам'яне марки Д 50-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67841, Україна, Одеська область, Барабой, вул. Садова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Постачальника, за цінами, вказаними у Договру, визначеними за результатами аукціону, на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються відповідно до умов Договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 18:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 18:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
24 лютого 2020 18:46 |
ТД вугілля.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2020 10:55
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:18
Шановний Замвнику, чому Вами оголошено закупівлю вугілля ДГ.
У цьому році Вами вже було оголошено закупівлю на антрацит.
Відповідь: Одним з принципів здійснення закупівель, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 28 лютого 2020 10:03
Дата відповіді: 29 лютого 2020 12:29
Прохання доповнити ТД виразом" або еквівалент"(згідно ЗУ "Про публічні закупівлі").
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог законодавства.
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, Д тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ДСТУ 4082).
Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог законодавства.
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Згідно чинних в Україні стандартів (ДСТУ 3472:2015 Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація, ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб, тощо) визначається класифікація вугілля кам’яного як корисної копалини, що видобувається для потреб в тому числі спалювання для вироблення теплової енергії, тощо, та згідно параметрів властивостей і складу вугілля (наприклад за середнім виходом летких речовин, показниками зольності, вологості, тощо). При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, Д тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні цифри – розмір фракції вугілля у відповідності до ДСТУ 4082).
Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПРОМ ТРЕЙД" |
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" |
2 060 116,00
UAH з ПДВ
|
2 060 116,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІПРОМ ТРЕЙД" #41587925 |
Відхилено |
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 15:52
|
|
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" #38720398 |
Переможець |
2 060 116,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 11:37
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 21:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2021 20:45
|
Сканироват_10001.PDF | зміни до договору |
08 лютого 2021 20:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2021 21:28
|
ДУ уголь.PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 21:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2020 06:57
|
Сканировать10002.PDF | зміни до договору |
19 травня 2020 06:48
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 14:28
|
Договір.PDF | укладений |
01 квітня 2020 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до спільної згоди зменшити ціну за одиницю товару, що є предметом закупівлі до 6000,00 грн без ПДВ. В той же час Сторони узгодили не змінювати обсяги закупівлі та якість товарів, що поставляються за результатами даної закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 0104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 0104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 0104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |