Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для ЦБ-ФС
Очікувана вартість
102 150,00 UAH
UA-2020-02-24-003121-c 93b8631a3ce540e8be012654cf81edc3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Білоконний

+380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141532
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Винница, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Богдан Білоконний
+380432651101
bilokonnyi_cbfs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 12:33
Очікувана вартість: 102 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 021,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 штуки
Комп’ютерне обладнання для ЦБ-ФС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 днів. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До накладної додаються інші документи, передбачені умовами Договору, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку. Замовник бере на себе зобов’язання, щодо виконання умов Договору тільки в разі затвердження кошторисних призначень належним чином та в рамках фактичних надходжень коштів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:22
2. Додаток 1 Тех вимоги (нова редакція).docx
26 лютого 2020 15:22
Перелік внесених змін.docx
24 лютого 2020 17:41
3. Додаток 2 Форма Пропозиція.docx
24 лютого 2020 17:41
1. Оголошення.docx
24 лютого 2020 17:41
4. Проект договору.docx
26 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:22
2. Додаток 1 Тех вимоги (нова редакція).docx
24 лютого 2020 17:41
2. Додаток 1 Тех вимоги.docx
26 лютого 2020 15:22
Перелік внесених змін.docx
24 лютого 2020 17:41
3. Додаток 2 Форма Пропозиція.docx
24 лютого 2020 17:41
1. Оголошення.docx
24 лютого 2020 17:41
4. Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:14
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:12
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно Додатку 1 до Оголошення «Технічні вимоги», Замовником передбачено, що до оцінки допускається лише зазначене в технічних вимогах обладнання, інші еквіваленти/аналоги не розглядатимуться. Пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам Замовника, буде дискваліфіковано. Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку, передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума, що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством для такого Учасника.
1
Дата подання: 25 лютого 2020 08:12
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:12
Просимо замінити вимоги щодо до учасників, а саме Постачальник повинен мати власний центр технічної підтримки. Постачальник повинен мати власний або залучений сервісний центр у місті Вінниці на довідку у довільній формі з вказанням адресу з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру, який здійснює гарантійне та після гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі. В інакшому випадку дана вимога обмежує коло потенційних учасників та призводить до того, що в закупівлі зможуть брати учасники тільки с м. Вінниця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником будуть внесені зміни до п. 6 Додатку 1 до Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 99 780,00
UAH з ПДВ
97 122,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія "Вінець" 100 999,00
UAH з ПДВ
97 123,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 98 146,50
UAH з ПДВ
98 146,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 13:19
Електронний підпис
02 березня 2020 11:54
Електронний підпис
02 березня 2020 11:53
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
02 березня 2020 11:53
Досвід_ФОП Онопрієнко.pdf
02 березня 2020 11:53
Додаток 2 Пропозиція_99780.pdf
02 березня 2020 11:53
Додаток 1 Тех вимоги.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 11:29
Електронний підпис
03 березня 2020 16:53
Електронний підпис
03 березня 2020 16:51
Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2020 16:51
Статут.pdf
03 березня 2020 16:51
Сервісний центр.pdf
03 березня 2020 16:51
Реквізити банка.pdf
03 березня 2020 16:51
Наказ про призначення.pdf
03 березня 2020 16:51
Листи-відгуки.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 20:12
Електронний підпис
03 березня 2020 20:11
Відомості про Учасника.pdf
03 березня 2020 20:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ПП "Компанія "Вінець"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Відхилено 97 122,50
UAH з ПДВ
05 березня 2020 17:57
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
Переможець 97 123,50
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:01

Документи

05 березня 2020 17:57
Електронний підпис
05 березня 2020 17:55
Протокол 3-10-ФС.pdf

Документи

06 березня 2020 12:01
Електронний підпис
06 березня 2020 12:00
Протокол 3-11-ФС.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
97 123,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 12:01
Електронний підпис
06 березня 2020 12:00
Протокол 3-11-ФС.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 12:50
Договір №3 комп тех.pdf укладений
13 березня 2020 12:49