Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)(Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Очікувана вартість
403 218 445,00 UAH
UA-2020-02-24-002997-c ● 5405138fc965492d817e6857a01def9e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Вебсайт: | http://kst.in.ua |
Місцезнаходження: | 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Контактна особа: |
Анжела Булавіна +30675501033 dezere35@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans" |
National ID: | 02772037 |
Contact point: |
Angela Bulavina +30675501033 dezere35@gmail.com |
Additional contacts: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 403 218 445,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 403 218,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 24 лютого 2020 17:11 |
Enquiries until: | 07 квітня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 квітня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 403 218 445 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 403 218 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних параметрів
Дата подання: 04 березня 2020 15:16
Дата відповіді: 06 березня 2020 11:00
Прошу уточнити передбачені Додатком 4 «технічне завдання» та «Відомість обсягів робіт».
1. Місце розташування та власника кар’єру по реалізації рваного каменю 200 мм. для влаштування кам’яно-накидної упорної призми.
2. Характеристика мінерального зв’язного ґрунту та місце розташування кар’єру для підвезення на об’єкт з метою влаштування ґрунтових дамб.
3. В п. 3 «Відомості обсягів робіт» (Додаток 4) передбачено «Зведення із кам’яної накиді, призм» в об’ємі 5 796,1 м3.
Прохання уточнити. Рваний камінь для виконання цієї роботи знаходяться на місці влаштування призми, чи його необхідно завозити з кар’єру?
4. Уточнити марку і комплектність електрообладнання із кошторису 2-3-4 п. 408а «Відомості обсягів робіт».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Для влаштування кам’яно-накидної призми використовується рваний камінь з кар’єру (можливе завезення з кар’єрів Коростишева), або купівля на ринку.
2. Проектно-кошторисною документацією влаштування дамб передбачено з ґрунтів Копачівського родовища, яке є в переліку Державного інформаційно-геологічного фонду України. Інженерно-геологічні вишукування ґрунтів родовища виконані проектною організацією. Характеристика мінерального зв’язного ґрунту зазначена в проектній документації з якою можна ознайомитися у замовника в офісі.
3. Рваний камінь завозиться з кар’єру (можливе завезення з кар’єрів Коростишева), або купується на ринку. Вартість рваного каменю прийнята згідно АВК5.
4. Комплектація обладнання зазначена в проектній документації - Насосна станція перекачки дренажних вод.
До комплектації електрообладнання віднесено:
- Щит з пристроєм автоматичного переключення АВР;
- Пункт розподільчий ПРМ-11;
- Реноватор електричної мережі РН -160 (стабілізатор)
2. Проектно-кошторисною документацією влаштування дамб передбачено з ґрунтів Копачівського родовища, яке є в переліку Державного інформаційно-геологічного фонду України. Інженерно-геологічні вишукування ґрунтів родовища виконані проектною організацією. Характеристика мінерального зв’язного ґрунту зазначена в проектній документації з якою можна ознайомитися у замовника в офісі.
3. Рваний камінь завозиться з кар’єру (можливе завезення з кар’єрів Коростишева), або купується на ринку. Вартість рваного каменю прийнята згідно АВК5.
4. Комплектація обладнання зазначена в проектній документації - Насосна станція перекачки дренажних вод.
До комплектації електрообладнання віднесено:
- Щит з пристроєм автоматичного переключення АВР;
- Пункт розподільчий ПРМ-11;
- Реноватор електричної мережі РН -160 (стабілізатор)
Надання інформації про субпідрядника
Дата подання: 12 березня 2020 09:17
Дата відповіді: 12 березня 2020 10:59
Чи надається інформація про субпідрядника в повному обсязі, яка передбачена п.7 розділу 3 тендерної документації, якщо вартість робіт субпідрядника становить менше 20% від загальної вартості предмету закупівлі.
Відповідь: У разі залучення субпідрядника, інформація про субпідрядника надається в повному обсязі не залежно від вартості робіт, що будуть виконуватися субпідрядником.
Аналогічні договори
Дата подання: 22 березня 2020 10:31
Дата відповіді: 23 березня 2020 11:55
Для надання документів по досвіду виконання робіт згідно тендерної документації, прохання роз’яснити чи може учасник подати аналогічний договір, який ще виконується (при тому що досвід по видам робіт, що вимагається – є підтверджений у відпрацьованих Актах та підтверджений у відгуку)?
Відповідь: Так. Учасник може подати аналогічний договір, який ще виконується.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 березня 2020 16:53
Дата відповіді: 25 березня 2020 17:05
За змістом підп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002997-c), для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", у складі тендерної пропозмції має бути подано довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
До переліку працівників обов’язково має входити сертифікований інженер-кошторисник.
У розумінні ст. 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 N 554.
До такого переліку, який є вичерпним, віднесено:
1. Розроблення містобудівної документації.
2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування.
3. Експертиза та обстеження у будівництві.
4. Технічний нагляд.
5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва.
У межах вказаного переліку, лише сертифікат інженера-проектувальника щодо виконання робіт з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації може більш-менш віповідати формулюванню "сертифікований інженер-кошторисник".
Враховуючи вищенаведене, прошу уточнити, чи має замовник на увазі під "сертифікованим інженером-кошторисником" інженера-проектувальника, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації?
Якщо ні, то прошу повідомити якими нормативно-правовими актами врегульовано питання сертифікації саме "інженерів-кошторисників"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації вимога наявності в штаті сертифікованого інженера-кошторисника
визначається як "особа, що має сертифікат інженера-проектувальника щодо виконання робіт
з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації"
визначається як "особа, що має сертифікат інженера-проектувальника щодо виконання робіт
з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації"
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 березня 2020 17:14
Дата відповіді: 25 березня 2020 12:01
За змістом підп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002997-c), для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів", у складі тендерної пропозмції має бути подано відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник або залучена(і) ним субпідрядна(і) організація(ї) має(ють) досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання наступних робіт:
- монтаж залізобетонних та монолітних залізобетонних конструкцій;
- переміщення грунта (піска , щебеня тощо), його укладка та ущільнення;
- реконструкції інженерних мереж.
Використання у другому реченні двокрапки (":") та перерахування після неї через крапку із комою (";") видів робіт, яким має відповідачти аналогічний договір, з урахуванням правил державної мови, дає підстави для наступного висновку.
Для визнання договору, який надається учасником у складі його тендерної пропозиції, аналогічним у розумінні тендерної документації, його предмет має стосуватись виконання будь-яких із таких робіт:
- монтаж залізобетонних та монолітних залізобетонних конструкцій; або
- переміщення грунта (піска , щебеня тощо), його укладка та ущільнення; або
- реконструкції інженерних мереж.
В іншому випадку, тендерна документація мала б містити сполучник "та" перед словами "- реконструкції інженерних мереж".
З метою уникнення неоднозначного разуміння вимог тендерної докуметації, прошу уточнити, чи може предмет аналогічного договору стосуватись будь-яких із таких робіт:
- монтаж залізобетонних та монолітних залізобетонних конструкцій; або
- переміщення грунта (піска , щебеня тощо), його укладка та ущільнення; або
- реконструкції інженерних мереж?
Якщо ж замовник вважає, що предмет аналогічного договору має стосуватись усіх перелічених робіт, то прошу внести відповідні зміни до тендерної документації у цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації аналогічний(і) договір(ори) – це договір(ори), який(і) включає(ють) виконання робіт і з монтажу залізобетонних та монолітних залізобетонних конструкцій, і з переміщення грунта (піска , щебеня тощо), його укладка та ущільнення, і з- реконструкції інженерних мереж.
Додатково повідомляємо, що Вами невірно трактуються правила українського правопису. Так, згідно з сучасними правилами українського правопису, двокрапка ставиться, якщо перед однорідними членами речення стоїть узагальнювальне слово або словосполучення, що вказує на перелік, то перед першим однорідним членом або словом, яке до нього відноситься, ставиться двокрапка.
Додатково повідомляємо, що Вами невірно трактуються правила українського правопису. Так, згідно з сучасними правилами українського правопису, двокрапка ставиться, якщо перед однорідними членами речення стоїть узагальнювальне слово або словосполучення, що вказує на перелік, то перед першим однорідним членом або словом, яке до нього відноситься, ставиться двокрапка.
субпідрядний досвід виконання необхідних робіт та вимога надати договір генерального підряду у такому разі
Дата подання: 30 березня 2020 09:04
Дата відповіді: 30 березня 2020 10:37
Шановний Замовнику,
щодо Вашої вимоги надати учаснику договір Генерального Підряду у разі, якщо він подаватиме як доказ свого досвіду виконання аналогічних договорів договір Субпідряду:
-просимо Вас переглянути таку вимогу, яка не передбачена чинним законодавством України для учасників юридичних осіб, та зважити що вона є дискримінаційною з огляду, що учасник (зокрема наша компанія як потенційний учасник) може довести свій досвід виконання робіт, але вимагати від третьої сторони додаткових документів таких як Договір між Генеральним Підрядником Об’єкту та Замовником Об'єкту не має впливу, адже це процедура погодження із іншими Сторонами, які юридично до виконання робіт не мали відношення. Просимо Вас видалити таку додаткову вимогу, яка не впливає на зміст аналогічного Договору та його належне виконання та дозволить прийняти участь у закупівлі учасникам із досвідом виконання необхідних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не планує вносити зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-002997-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 02 березня 2020 10:50
Вимога до Замовника
У п.3.1. в Додатку №2 до Тендерної документації вказано про позитивний відгук щодо досвіду виконання робіт.
При цьому вказано:
«Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.»
Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки «видані замовниками» до 24.02.2020р. , незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Обмеження часу видачі позитивного відгуку жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога часу видачі позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо часу видачі позитивного відгуку вважаємо дискримінаційною.
Просимо Замовника усунути вимогу (положення) часу видачі позитивного відгуку як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
При цьому вказано:
«Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.»
Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки «видані замовниками» до 24.02.2020р. , незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Обмеження часу видачі позитивного відгуку жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога часу видачі позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо часу видачі позитивного відгуку вважаємо дискримінаційною.
Просимо Замовника усунути вимогу (положення) часу видачі позитивного відгуку як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 19:06
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладене, вимога щодо періоду/дати видачі відгуку не суперечить вимогам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-002997-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 02 березня 2020 10:58
Вимога до Замовника
У п.2 Тендерної документації вказано про банківську гарантію як забезпечення тендерної пропозиції.
При цьому додатково вказано про «грошове покриття»:
«Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії.»
Таким чином учасники, які мають належно оформлені гарантії, незаконно додатково повинні нести наступні обов’язки:
-відкриття рахунку саме у банку гаранта.
-відкриття рахунку саме для «внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції»
-забезпечити (блокувати) грошові кошти (у сумі банківської гарантії) на вказаному рахунку
Таким чином Учасники, що нададуть Банківську гарантію, мають майно та виробничі активи (нерухомість та обладнання), але не мають можливості або не бажають зайвого блокування грошових коштів незаконно позбавлені брати участь у закупівлі.
Вимоги щодо відкриття банківського рахунку саме «у банку-гаранта» та саме для «внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції» жодними іншими нормами України не обгрунтовано.
Також вимога щоб забезпечити (блокувати) грошові кошти (у сумі банківської гарантії) на вказаному рахунку жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога відкриття банківського рахунку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо відкриття банківського рахунку вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника усунути вимогу (положення) відкриття банківського рахунку та залишку коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
При цьому додатково вказано про «грошове покриття»:
«Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії.»
Таким чином учасники, які мають належно оформлені гарантії, незаконно додатково повинні нести наступні обов’язки:
-відкриття рахунку саме у банку гаранта.
-відкриття рахунку саме для «внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції»
-забезпечити (блокувати) грошові кошти (у сумі банківської гарантії) на вказаному рахунку
Таким чином Учасники, що нададуть Банківську гарантію, мають майно та виробничі активи (нерухомість та обладнання), але не мають можливості або не бажають зайвого блокування грошових коштів незаконно позбавлені брати участь у закупівлі.
Вимоги щодо відкриття банківського рахунку саме «у банку-гаранта» та саме для «внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції» жодними іншими нормами України не обгрунтовано.
Також вимога щоб забезпечити (блокувати) грошові кошти (у сумі банківської гарантії) на вказаному рахунку жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога відкриття банківського рахунку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо відкриття банківського рахунку вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника усунути вимогу (положення) відкриття банківського рахунку та залишку коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії як дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 березня 2020 19:07
Відповідно до п.15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Замовник має право обрати вид забезпечення тендерної пропозиції. В даній процедурі закупівлі це – банківська гарантія, яка повинна бути покрита грошовими коштами. Обрання певного виду забезпечення тендерної пропозиції не є порушенням вимог чинного законодавства та не є вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників процедури закупівлі.
Відповідно до Положення про гарантії НБУ гарантія може бути забезпечена грошовими в розмірі гарантії, що розміщені на строк дії гарантії. Дане питання регулюється Положенням про гарантії НБУ та договірними відносинами між Банком та Учасником.
Замовник має право обрати вид забезпечення тендерної пропозиції. В даній процедурі закупівлі це – банківська гарантія, яка повинна бути покрита грошовими коштами. Обрання певного виду забезпечення тендерної пропозиції не є порушенням вимог чинного законодавства та не є вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників процедури закупівлі.
Відповідно до Положення про гарантії НБУ гарантія може бути забезпечена грошовими в розмірі гарантії, що розміщені на строк дії гарантії. Дане питання регулюється Положенням про гарантії НБУ та договірними відносинами між Банком та Учасником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-24-002997-c.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА ПРОФІТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40370299
Дата подання: 30 березня 2020 10:53
Дата подання: 30 березня 2020 10:53
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
«24»лютого 2020 року ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2020-02-24-002997-c, потім 20 «березня» 2020 року вніс зміни до тендерної документації. Ознайомившись з Змінами Тендерної документації (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію, а саме:
1. У Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункт 19 міститься вимога «копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. (Декларація повинена бути чинною станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Просимо Звернути увагу, що Замовник У Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункт 18) також вимагає надати копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Просимо включити словосполучення «або» до надання підпункту 18) або підпункту 19), так як Дозвіл Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки заміняє Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності.
Також у зв’язку з карантином та введенням надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 – учасники не мають фізичної можливості отримати Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути включена до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 02.04.2020№6292.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 16:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Місцезнаходження: | 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПАТ "Київметробуд" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ Хозхімсервіс | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ПОЗИТИВ-В | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "Київметробуд" | — | Документи | |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | — | Документи | |
ТОВ Хозхімсервіс | — | Документи | |
ТОВ ПОЗИТИВ-В | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 травня 2020 09:55 |
Коментар щодо відміни: | допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. |
Документи:
14 травня 2020 09:55
|
Електронний підпис |
14 травня 2020 09:54
|
протокол розгляду ТП та результатів торгів_євроторги_реконструкція.doc |