Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція просп. Московського від вул. Харківських Дивізій до вул. Ощєпкова у м. Харкові
Очікувана вартість
97 322 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002905-c f12085de6bdc4b528ddc7ebef2e83b6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Корецька

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 15:09
Очікувана вартість: 97 322 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 243 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція просп. Московського від вул. Харківських Дивізій до вул. Ощєпкова у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, місто Харків, просп. Московський від вул. Харківських Дивізій до вул. Ощєпкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233300-2 — Влаштування фундаменту шосе, доріг, вулиць і тротуарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз. 2 п. 2 постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 і Договору між сторонами Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:44
ПроектДогову.docx
24 лютого 2020 16:57
Документация.docx
24 лютого 2020 16:57
техзадание.docx
24 лютого 2020 16:57
Додатки.docx
24 лютого 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:44
ПроектДогову.docx
24 лютого 2020 16:57
ПроектДогову.docx
24 лютого 2020 16:57
Документация.docx
24 лютого 2020 16:57
техзадание.docx
24 лютого 2020 16:57
Додатки.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000009 ● 29e321518706492499bb656363526edc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 55
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.03.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 55

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2020-02-24-002905-c 24.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація до висновку з приводу моніторингу UA-М-2020-03-20-000009

2020-03-26 17:04:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+" 96 800 000,00
UAH з ПДВ
86 107 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ" 97 300 000,00
UAH з ПДВ
90 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 17:36
Електронний підпис
11 березня 2020 17:35
Технічна специфікація.pdf
11 березня 2020 17:35
Статут.pdf
11 березня 2020 17:35
ст 17 Закону України.pdf
11 березня 2020 17:35
ст 16 Закону україни.pdf
11 березня 2020 17:35
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРКІНГ+"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРКІНГ+"
#32868719
Переможець 86 107 590,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРКІНГ+"
#32868719
86 107 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 11:46
Додткова угода № 8 від 28.12.2023.pdf зміни до договору
02 січня 2024 11:45
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 11:25
Додаткова угода № 7.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 11:24
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 10:20
ДодатковаУгода № 4.PDF зміни до договору
19 березня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 16:41
Протокол.PDF зміни до договору
10 квітня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 13:05
Договір сторінка 1.PDF укладений
31 березня 2020 13:00
Договір сторінка 2.PDF укладений
31 березня 2020 13:00
Договір сторінка 3.PDF укладений
31 березня 2020 13:00
Договір сторінка 4.PDF укладений
31 березня 2020 13:00
Договір сторінка 5.PDF укладений
31 березня 2020 13:00
Договір сторінка 6.PDF укладений
31 березня 2020 13:00
Договір сторінка 7.PDF укладений
31 березня 2020 13:00
Договір сторінка 8.PDF укладений
31 березня 2020 12:50
Договір сторінка 9.PDF укладений
31 березня 2020 12:50
Додаток 1.PDF укладений
31 березня 2020 12:50
Додаток 2.PDF укладений
31 березня 2020 12:50
Додаток 3.PDF укладений
31 березня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 2020/ПР/01
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 2020/ПР/01
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 2020/ПР/01
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 2020/ПР/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML