Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильник енергозберігаючий світлодіодний СЭС 1-50Л5 або еквівалент
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002809-c ● 913c74a506354d629db8bb2d38520fa6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИЮТІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05378803 |
Місцезнаходження: | 28034, Україна , Кіровоградська обл., смт. Приютівка, вул. Шкільна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Вікторія Мегеря +0805235643 priyutivska-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Світильник енергозберігаючий світлодіодний СЭС 1-50Л5 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28034, Україна, Кіровоградська область, смт Приютівка, вул. Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 16:47 |
Тендерна Документація.doc |
24 лютого 2020 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2020 16:47 |
Тендерна Документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 25 лютого 2020 11:44
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:13
Чи будуть розглядатись аналоги світильників з технологією SMD та відповідними до технічних вимог характеристиками?
Відповідь: З урахуванням вимог статті ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» складена тендерна документація, згідно якої перелік та вимоги щодо товару наведено у Додатку № 1 до тендерної документації. В даному випадку предметом закупівлі є «Світильник енергозберігаючий світлодіодний СЭС 1- 50Л5 або еквівалент».
Еквівалент товару або його складова частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень з технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї тендерної документації.
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним, якісним характеристикам, та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні задовольняти вимогам зазначеним у Додатку № 1 до тендерної документації.
Еквівалент товару або його складова частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень з технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї тендерної документації.
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним, якісним характеристикам, та іншим вимогам до предмета закупівлі, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики повинні задовольняти вимогам зазначеним у Додатку № 1 до тендерної документації.
Сертифікат СЕ
Дата подання: 26 лютого 2020 11:54
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:40
Добрий день! Просимо Вас про видалення пункту обов'язкової наявності сертифікату відповідності СЄ! Дана вимога тендерної документації не має жодного відношення до нормативно-правової бази, лише посилання на суб'єктивні бажання та незрозумілі висновки про перевагу продукції, яка маркується знаком СЄ, перед продукцією, яка пройшла сертифікацію на відповідність державним стандартам та регламентам! Необхідно зазначити наступне: Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» визначає правові та економічні основи систем стандартизації та сертифікації, встановлює організаційні форми їх функціонування на території України. Відповідно до статті 15 Декрету КМУ обов’язкова сертифікація на відповідність вимогам нормативних документів проводиться органами сертифікації незалежно від форми власності виключно в державній системі сертифікації. Закон України «Про стандартизацію» установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері. Відповідно до підпункту 4 частини другої статті 4 Закону України "Про стандартизацію", державна політика у сфері стандартизації базуються на збалансованому застосуванні принципів добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно- правовими актами. Тобто, вітчизняні виробники світлотехнічного обладнання для виробництва та реалізації своєї продукції в межах України не зобов'язані мати сертифікат СЄ. А саме, визначені українським законодавством норми підтвердження якості продукції вимогам відповідних державних стандартів та регламентів є достатніми та ефективними. Більш того, для проведення вищеозначеної сертифікації, необов'язкової для продукції, яка реалізується в Україні, вітчизняним виробникам необхідно буде залучати додаткові кошти на проведення іспитів, документального оформлення, залучення фахівців відповідної кваліфікації та ін., що однозначно призведе до збільшення кінцевій вартості запропонованої продукції. В свою чергу це спричинить необгрунтоване збільшення суми закупівлі таких світильників за рахунок державних коштів. А це аж ніяк не відповідає такому принципу!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерну документацію складено у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік та вимоги щодо товару наведено у Додатку № 1 до тендерної документації. Предмет закупівлі повинен мати Сертифікат СЄ, що підтверджує відповідність світильника основним вимогам безпечності Директив EC/EU Нового підходу: 2014/35/EU. Директива низьковольтна та 2014/30/EU Електромагнітна сумісність, Сертифікат відповідності, Декларація про відповідність світильників технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 №1067 та технічному регламенту з електромагнітної сумісності затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 №1077.
Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» втратив чинність з 1 січня 2018 року.
Законом України «Про стандартизацію» визначено про вживання заходів щодо адаптації законодавства України у сфері стандартизації до законодавства Європейського Союзу.
У Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», встановлено вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей і свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання з метою надання його на ринку України. Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги.
За Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, що ратифікована 16.09.2014р. Україна вживає необхідних заходів з метою поступового досягнення відповідності з технічними регламентами ЄС та системами стандартизації, метрології, акредитації, робіт з оцінки відповідності та ринкового нагляду ЄС та зобов’язується дотримуватися принципів та практик, викладених в актуальних рішеннях та регламентах ЄС. Україна поступово впроваджує звід Європейських стандартів (EN) як національні стандарти, зокрема гармонізовані європейські стандарти, добровільне застосування яких вважається таким, що відповідає вимогам законодавства, зазначеного у Додатку III до цієї Угоди. Одночасно з таким впровадженням Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема застосування міждержавних стандартів (GOST/ГОСТ), розроблених до 1992 року. Крім цього, Україна поступово вживатиме інших необхідних заходів щодо виконання умов набуття членства згідно з вимогами, що застосовуються до повноправних членів європейських організацій зі стандартизації.
Виходячи з вищевказаного зазначимо, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам України (державним стандартам, технічним умовам, тощо) та підтверджуватися відповідними документами (копії протоколів випробувань, копії сертифікатів якості тощо).
Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» втратив чинність з 1 січня 2018 року.
Законом України «Про стандартизацію» визначено про вживання заходів щодо адаптації законодавства України у сфері стандартизації до законодавства Європейського Союзу.
У Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», встановлено вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей і свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання з метою надання його на ринку України. Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги.
За Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, що ратифікована 16.09.2014р. Україна вживає необхідних заходів з метою поступового досягнення відповідності з технічними регламентами ЄС та системами стандартизації, метрології, акредитації, робіт з оцінки відповідності та ринкового нагляду ЄС та зобов’язується дотримуватися принципів та практик, викладених в актуальних рішеннях та регламентах ЄС. Україна поступово впроваджує звід Європейських стандартів (EN) як національні стандарти, зокрема гармонізовані європейські стандарти, добровільне застосування яких вважається таким, що відповідає вимогам законодавства, зазначеного у Додатку III до цієї Угоди. Одночасно з таким впровадженням Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема застосування міждержавних стандартів (GOST/ГОСТ), розроблених до 1992 року. Крім цього, Україна поступово вживатиме інших необхідних заходів щодо виконання умов набуття членства згідно з вимогами, що застосовуються до повноправних членів європейських організацій зі стандартизації.
Виходячи з вищевказаного зазначимо, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам України (державним стандартам, технічним умовам, тощо) та підтверджуватися відповідними документами (копії протоколів випробувань, копії сертифікатів якості тощо).
Сертифікат
Дата подання: 26 лютого 2020 11:56
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:52
Доброго дня! Відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року N 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», що зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за N 466/10746 світлотехнічне обладнання взагалі, та ЛЕД-світильники зовнішнього освітлення, зокрема, не внесені до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації. Відповідно до пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У абзаці 2 пункту 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прошу внести зміни в ТД,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Тендерну документацію складено у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік та вимоги щодо товару наведено у Додатку № 1 до тендерної документації. Предмет закупівлі повинен мати Сертифікат СЄ, що підтверджує відповідність світильника основним вимогам безпечності Директив EC/EU Нового підходу: 2014/35/EU. Директива низьковольтна та 2014/30/EU Електромагнітна сумісність, Сертифікат відповідності, Декларація про відповідність світильників технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 №1067 та технічному регламенту з електромагнітної сумісності затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 №1077.
Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року N 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», втратив чинність з 16 березня 2018 року.
Законом України «Про стандартизацію» визначено про вжиття заходів щодо адаптації законодавства України у сфері стандартизації до законодавства Європейського Союзу.
У Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», встановлено вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей і свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання з метою надання його на ринку України. Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги.
За Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, що ратифікована 16.09.2014р. Україна вживає необхідних заходів з метою поступового досягнення відповідності з технічними регламентами ЄС та системами стандартизації, метрології, акредитації, робіт з оцінки відповідності та ринкового нагляду ЄС та зобов’язується дотримуватися принципів та практик, викладених в актуальних рішеннях та регламентах ЄС. Україна поступово впроваджує звід Європейських стандартів (EN) як національні стандарти, зокрема гармонізовані європейські стандарти, добровільне застосування яких вважається таким, що відповідає вимогам законодавства, зазначеного у Додатку III до цієї Угоди. Одночасно з таким впровадженням Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема застосування міждержавних стандартів (GOST/ГОСТ), розроблених до 1992 року. Крім цього, Україна поступово вживатиме інших необхідних заходів щодо виконання умов набуття членства згідно з вимогами, що застосовуються до повноправних членів європейських організацій зі стандартизації.
Виходячи з вищевказаного зазначимо, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам України (державним стандартам, технічним умовам, тощо) та підтверджуватися відповідними документами (копії протоколів випробувань, копії сертифікатів якості тощо).
Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року N 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», втратив чинність з 16 березня 2018 року.
Законом України «Про стандартизацію» визначено про вжиття заходів щодо адаптації законодавства України у сфері стандартизації до законодавства Європейського Союзу.
У Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», встановлено вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей і свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання з метою надання його на ринку України. Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги.
За Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, що ратифікована 16.09.2014р. Україна вживає необхідних заходів з метою поступового досягнення відповідності з технічними регламентами ЄС та системами стандартизації, метрології, акредитації, робіт з оцінки відповідності та ринкового нагляду ЄС та зобов’язується дотримуватися принципів та практик, викладених в актуальних рішеннях та регламентах ЄС. Україна поступово впроваджує звід Європейських стандартів (EN) як національні стандарти, зокрема гармонізовані європейські стандарти, добровільне застосування яких вважається таким, що відповідає вимогам законодавства, зазначеного у Додатку III до цієї Угоди. Одночасно з таким впровадженням Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема застосування міждержавних стандартів (GOST/ГОСТ), розроблених до 1992 року. Крім цього, Україна поступово вживатиме інших необхідних заходів щодо виконання умов набуття членства згідно з вимогами, що застосовуються до повноправних членів європейських організацій зі стандартизації.
Виходячи з вищевказаного зазначимо, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати чинним нормативним актам України (державним стандартам, технічним умовам, тощо) та підтверджуватися відповідними документами (копії протоколів випробувань, копії сертифікатів якості тощо).
Технічні характеристики, інші вимоги;
Дата подання: 27 лютого 2020 16:36
Дата відповіді: 02 березня 2020 16:20
В тендерній документації сказано; На даний світильник має бути: Сертифікат СЄ, та Сертифікація менеджменту якості за ISO 9001:2015.
Ці вимоги говорять тільки про те, що тендерним комітетом створені дискримінаційні технічні умови, які приводять до обмеження круга учасників та штучному створенню умов для перемоги конкретної компанії. А саме, компанії " РАДІЙ "
Вимагаємо скасувати вимоги на необхідність Сертифіката СЕ, та Сертифікація менеджменту якості за ISO 9001:2015.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З системного аналізу статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вбачається, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Таким чином, при встановлені у тендерній документації вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
З системного аналізу статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вбачається, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Таким чином, при встановлені у тендерній документації вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РУБІКОН-ЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
239 760,00
UAH з ПДВ
|
239 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІЙ ЛЕД" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РУБІКОН-ЕЛЕКТРОСЕРВІС" #42177470 |
Переможець |
239 760,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 11:34
|
Договір №1 0320.pdf | укладений |
06 квітня 2020 11:32
|