Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
494 500,00 UAH
UA-2020-02-24-002741-c 17e3409db3a1466abd5e916dfc9cadc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Юріївна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Юріївна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2020 22:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 12:14
Очікувана вартість: 494 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 одиниця
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Шинна,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 16:52
Зміни-2.docx
11 березня 2020 16:52
тендерна документація із змінами - 2.doc
28 лютого 2020 13:28
проект договору нова редакція.doc
11 березня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 16:52
Зміни-2.docx
28 лютого 2020 13:28
Зміни.docx
11 березня 2020 16:52
тендерна документація із змінами - 2.doc
28 лютого 2020 13:28
тендерна документація із змінами.doc
24 лютого 2020 16:34
тендерна документація.doc
28 лютого 2020 13:28
проект договору нова редакція.doc
24 лютого 2020 16:34
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:04
Дата відповіді: 26 лютого 2020 14:05
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протокол/рішення
№14 від 26.02.2020року

ЗАПИТАННя №1 Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";

Відповідь : Відповідно до запитання №1 будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію , зокрема Технічне завдання Додаток 4 ТД буде викладено в новій редакції.

Запитання №2 Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?

Відповідь: Відповідно до ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі» :
1.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації прозакупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ст.21 п.2 Закону України « Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі Товарів із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Відповідно до ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» ч.2 п.9 Тендерна документація повинна містити:
-Перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Відповідно до ст.28 ч.1 Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.



Уповноважена особа
відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівлі
Н.Ю. Меліхова

Номенклатура
Дата подання: 25 лютого 2020 11:43
Дата відповіді: 27 лютого 2020 08:24
Шановний Замовнику! В характеристиці ноутбука у вас вказано, що вам потрібен Microsoft office , проте сам ноутбук іде без операційної системи. Поставити офісну програму на пристрій без операційної системи неможливо. Прохання внести роз'яснення за даного питання.
Відповідь: Запитання №2

Шановний Замовнику! В характеристиці ноутбука у вас вказано, що вам потрібен Microsoft office , проте сам ноутбук іде без операційної системи. Поставити офісну програму на пристрій без операційної системи неможливо. Прохання внести роз'яснення за даного питання.
Відповідь:
Відповідно до ст.23 ч.2 Закону України « Про Публічні закупівлі»(далі- Закон )Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Замовником прийнято рішення щодо внесення змін в Технічне Завдання №4 тендерної документації. Зміни будуть опубліковано відповідно до ст.10 Закону.


Уповноважена особа
відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівлі
Н.Ю. Меліхова

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-002741-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 24 березня 2020 10:18
Вимога про дискваліфікацію
Шановний замовник, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», технічна частина якого не відповідає технічно якісним вимогам закупівлі. А саме , предметом закупівлі згідно є "Монітор Samsung Curved C34 J791UWQ HD (LC34 J791 UWQHD ), або еквівалент". Характеристика монітору є "Контрастність (динамічна контрастність) 3000: 1 (Mega)". Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» пропонує Монітор BenQ EX3501R (9H.LGJLA.TSE) , характеристика якого "Контрастність (динамічна контрастність) 2500: 1 (Mega)", проте учасник взагалі прибрав цей параметр у детальному описі своєї технічною відповідності, щоб не було помітна не відповідність. Посилання на веб-сторінку виробника монітору BENQ - https://www.benq.com/en-us/monitor/gaming/ex3501r/specifications.html. Також хочемо зауважити, що Вами було обрано за еталон саме "Монітор Samsung Curved C34 J791UWQ HD (LC34 J791 UWQHD)", який підтримую найсучаснішу технологію Thunderbolt 3, запропонований учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» Монітор BenQ EX3501R (9H.LGJLA.TSE) не підтримує дану технологію. Завдяки гіршій матриці (нижче рівень контрасту), відсутністі підтримки Thunderbolt 3, запропонований учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» монітор BenQ EX3501R (9H.LGJLA.TSE) має значно нижчу ринкову вартість майже у 10 000 грн., що надає певну перевагу серед інших учасніків при участі у аукціоні. Визнання переможцем учасника з технічно невідповідним товаром є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», яка не відповідає технічно якісним вимогам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2020 11:48
Детально вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Контрастність - безрозмірна величина, рівна відношенню максимальної та мінімальної яскравості екрану. Розрізняють статичну і динамічну контрастність.

Статична контрастність - це контрастність, досяжна в межах одного кадру. Можна сказати, що саме це значення є істинним.
Динамічна контрастність - головним чином винахід маркетологів, які бажають вразити уяву недосвідченого покупця фантастичними величинами: 100 000: 1, 500 000: 1 2 0000 000: 1!

Метод підвищення значення динамічної контрастності в порівнянні зі статичною - регулювання яскравості підсвічування. Оскільки підвищення максимальної яскравості вище певних значень викликає дискомфорт, то єдиною можливістю підвищення динамічної контрастності є зменшення яскравості підсвічування на темних кадрах.
Таким чином, в більшості випадків динамічна контрастність - це відношення максимальної яскравості на світлих кадрах (при максимальному рівні підсвічування) до мінімального рівня яскравості на темних кадрах (при мінімальному рівні підсвічування). Тобто цього значення не можна домогтися в будь-який довільний момент.

Додатково повідомляємо , що в технічному завданні Замовника відсутні посилання на технологію Thunderbolt 3.
Провідними фахівцями було прийнято рішення про визначення Монітор BenQ EX3501R (9H.LGJLA.TSE) еквівалентом Монітору Samsung Curved C34 J791UWQ HD (LC34 J791 UWQHD ). В законі « Про публічні закупівлі» відсутня методика визначення «евіваленту» Товару.
Вважаємо , що запропонований Товар ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна по своїм технічним характеристикам не є гіршим та відповідає вимогам тендерної документації ( в частині технічних характеристик» Замовника.

Документи

25 березня 2020 11:48
вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 399 987,60
UAH з ПДВ
399 987,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 417 018,54
UAH з ПДВ
417 018,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 465 000,00
UAH з ПДВ
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУХАНЦОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧИЄМЕЦЬ БУХАНЦОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 486 654,48
UAH з ПДВ
486 654,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 494 393,40
UAH з ПДВ
494 393,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 20:26
Електронний підпис
18 березня 2020 20:20
Паспорт MF449x_GS1_EU__.pdf
18 березня 2020 20:20
Паспорт MF645Cx_GS1_EU__.pdf
18 березня 2020 20:20
Статутні.pdf
18 березня 2020 20:20
Сертифікати_.pdf
18 березня 2020 20:20
Довідка про договір.pdf
18 березня 2020 20:20
цінова пропозиція.pdf
18 березня 2020 20:20
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 13:17
32 - 24.03.2020 лист відмова.pdf
17 березня 2020 06:33
Електронний підпис
17 березня 2020 06:32
2. Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 06:31
23. Проект договору.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 21:09
Електронний підпис
18 березня 2020 21:06
СанГиг peripherals_new.pdf
18 березня 2020 21:06
СЕС Samsung 2018-2023.pdf
18 березня 2020 21:06
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
18 березня 2020 21:06
Dovidka_20064482520760080418.pdf
18 березня 2020 21:06
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2020 21:06
Відповідність ст 17.pdf
18 березня 2020 21:06
Проект договору .pdf
18 березня 2020 21:06
Пропозиція цінова.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 21:16
Електронний підпис
18 березня 2020 21:16
Реєстр документів.pdf
18 березня 2020 21:16
Проект договору.pdf
18 березня 2020 21:16
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2020 21:16
Свід_реєстр.pdf
18 березня 2020 21:16
Свід_ПДВ.pdf
18 березня 2020 21:16
свид_Єд.pdf
18 березня 2020 21:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУХАНЦОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧИЄМЕЦЬ БУХАНЦОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 399 987,60
UAH з ПДВ
23 березня 2020 11:25
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 417 018,54
UAH з ПДВ
24 березня 2020 14:06
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 417 018,54
UAH з ПДВ
24 березня 2020 14:08
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 465 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 10:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУХАНЦОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧИЄМЕЦЬ БУХАНЦОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2716809036
Відхилено 486 654,48
UAH з ПДВ
26 березня 2020 10:40
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 494 393,40
UAH з ПДВ
27 березня 2020 11:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 березня 2020 11:25
Електронний підпис
19 березня 2020 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

24 березня 2020 14:07
Електронний підпис
24 березня 2020 14:07
Протокол №27.pdf
24 березня 2020 14:07
Лист-відмова.pdf
24 березня 2020 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 10:00
Електронний підпис
26 березня 2020 09:59
Протокол №28.pdf
24 березня 2020 14:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 10:40
Електронний підпис
26 березня 2020 10:39
Протокол №29.pdf
26 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
494 393,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 14:18
договір №03.pdf укладений
07 квітня 2020 14:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 494 393,40
UAH (в тому числі ПДВ 82 398,90 UAH)