Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону)
Очікувана вартість
1 122 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002718-c c17438c4d45849cea0f7aa31205fd6d0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицунь Ігор

+380322254418 SOROKYLVIVSKARADA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МУРОВАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАС
Код ЄДРПОУ: 04369707
Місцезнаходження: 81120, Україна , Львівська обл., с. Сороки-Львівські, Пустомитівський район
Контактна особа: Грицунь Ігор
+380322254418
SOROKYLVIVSKARADA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:27
Очікувана вартість: 1 122 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Трибуна модульна 2-ох рядна на 52 місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
6 шт
Трибуна модульна 4-ох рядна на 42 місця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-002718-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ, Код ЄДРПОУ:43136922
Дата подання: 18 березня 2020 09:32
Неправомірне визначення переможця
Просимо звернути увагу, що відповідно до ст .1 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Враховуючи нижченаведене, вважаємо неправомірне визначення тендерним комітетом Замовника переможцем ТзОВ "Стріт Комфорт". Таким прийнятим рішенням члени тендерного комітету з конкурсних торгів Замовника, зловживаючи службовим становищем, умисно, в інтересах третіх осіб завдають державі збитки на суму понад 200 ти. грн., визнаючи переможцем учасника ТзОВ "Стріт Комфорт", що надав найвищу цінову пропозицію, разом з цим подавши документи із суттєвими помилками та зауваженнями у своїй тендерній пропозиції, а саме:
1. Відповідно до вимоги Додатку №1 тендерної документації п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати «3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «а», що визначена у даному Додатку... 3.2. На підтвердження надати копії аналогічних договорів інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів з усіма додатками, визначеними в цих договорах та докази поставки товару (акт, накладна)».
Учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" надано тільки один аналогічний договір, що суперечить вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до вимоги Додатку №2 тендерної документації, а саме: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення чому він не повинен надавати такі документи. Відсутність документ».
Так учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" у складні своєї тендерної пропозиції не надано інформації та листа-пояснення щодо відсутності інформації п. 4 Документи для на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» (а саме не надано пояснення щодо відсутності інформації до пункту 5 ч. 1 ст. 17 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі»)
3. Відповідно до вимоги Розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї п. 1 Змiст i спосiб подання тендерної пропозицiї, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї (протокол, наказ, довіреність, інше) та копії усіх сторінок паспорту або ID-картки та ІПН уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору». Так учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" у складі тендерної пропозиції надано протокол засновників та наказ на призначення, проте у даних документах не зазначено інформації щодо права підпису документів тендерної пропозиції.
4. Відповідно до вимоги Розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї п. 1 Змiст i спосiб подання тендерної пропозицiї, у часник у складі тендерної пропозиції повинен надати згоду «з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупiвлю, викладеними у проекті договору про закупівлю згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації та заповнений і підписаний Проект договору». Так учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" дану вимогу виконано не у повному обсязі, а саме у Проекті договору не заповнені усі пункти, а саме п. 5.2. місце поставки та не заповнений Додаток №1, що є невід’ємною частиною до договору
5. Відповідно до вимоги Розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія), у якій повинно бути вказано усі реквізити гаранта, принципала та бенефіціара, у тому числі їхні дані банківського рахунку. Учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) оформлене не у відповідності з умовами тендерної документації, а саме не зазначено реквізити банківського рахунку Гаранта та Принципала.
6. Відповідно до вимоги Додатку №3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати гарантійний лист, у якому Постачальник гарантує якість змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку – 2 роки з дати монтажу . Дану вимогу учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" не виконано, даний документ є відсутнім.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2020 11:46
Замовник розглянувши Ваші зауваження перевірив документи Учасника і Документацію і повідомляє Вас про наступне:
1. Замовник не вимагав певної кількості аналогічних договорів.
2. Вимога ТД звучить, як "Фізична особа, яка є учасником". Водночас Учасник є Юридичною особою і очевидно не повинен надавати інформацію по цьому пункту. Для Юросіб у ТД є аналогічний п.6 ч.1 ст. 17.
3. Учасники мали надати документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї (протокол, наказ, довіреність, інше). Учасник надав ці документи. Замовник не встановлював спеціальних вимог до таких документів. Окрім вищевказаних документів повноваження посадової особи учасника підтверджуються і не спростовуються в т.ч. Витягом з ЄДРПОУ та Статутом.
4. Замовник у тендерній документації не вказував КОНКРЕТНІ вимоги по тому які саме пункти проекту договору мають бути заповнені і відповідно не мав підстав для відхилення пропозиції цього Учасника. Звертаємо Вашу увагу на те, що керуючись Вашою логікою Замовник лише з цієї підстави мав би відхиляти пропозиції усіх Учасників.
5. До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Зазначена Вами інформація наявна в Довідці банку та Додатку №6.
6. Учасник надає гарантію на товар 5 років з моменту монтажу, про що надав відповідний лист.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-002718-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лісовський, Код ЄДРПОУ:3036208374
Дата подання: 19 березня 2020 14:45
Вимога щодо дискваліфікації переможця
Вимога щодо дискваліфікації переможця (у вкладені).
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2020 17:26
Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Проте у Вимозі Учасника відсутні посилання на те, що він вважає недостатньою аргументацію по його відхиленню. Отже Вимога Учасника відхиляється оскільки відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Описані ж Учасником недоліки документів інших учасників буде повторно розглядати Замовник і в випадку наявності підстав прийме відповідне рішення.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-24-002718-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Лісовський, Код ЄДРПОУ:3036208374
Дата подання: 27 березня 2020 18:13
Скарга щодо прийнятих рішень замовника
Скарга щодо прийнятих рішень замовника (у вкладені)
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 31.03.2020 № 6119.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 10:52
Номер скарги: UA-2020-02-24-002718-c.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:40404935
Дата подання: 27 березня 2020 21:24
Скарга
Скарга та докази оплати долучені
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 31.03.2020 №6097.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 19:01

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

30 березня 2020 20:20
лист в АМКУ Лісовський.pdf

Документи Органу Оскарження

01 квітня 2020 10:52
Рішення від 31.03.2020 № 6119.pdf

Документи подані скаржником

27 березня 2020 21:24
Скарга 2703.pdf
27 березня 2020 21:24
урц плат.jpg

Документи подані замовником

30 березня 2020 20:20
лист в АМКУ УРЦ.pdf

Документи Органу Оскарження

31 березня 2020 19:01
рішення від 31.03.2020 №6097.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000130 ● 0a11459973444319a01362bdfddc9246
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.03.2020 № 60

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-24-002718-c 24.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-30 16:07:08

Про зупинення моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 61

Львів

Про зупинення моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг в електронній системі закупівель UA-2020-02-24-002718-c.c4 та UA-2020-02-24-002718-c.b5 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-24-002718-c, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 № 60 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-09 09:50:17

відповідь

Замовником Відмінено торги UA-2020-02-24-002718-c ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме враховуючи наявність недоліків та описок в тендерній документації(в т.ч. в частині гарантійного терміну),що могли призвести до двоякого трактування поданих документів.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-03-30 20:25:14

Пояснення.

Замовником Відмінено торги UA-2020-02-24-002718-c ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме враховуючи наявність недоліків та описок в тендерній документації(в т.ч. в частині гарантійного терміну),що могли призвести до двоякого трактування поданих документів.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-04-01 17:54:38

Про поновлення моніторингу закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2020 № 62

Львів

Про поновлення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження за результатами розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою закупівлі ID: UA-2020-02-24-002718-c,
НАКАЗУЮ:

Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-02-24-002718-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 березня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 27 березня 2020 року № 60 «Про початок моніторингу закупівель», у зв’язку з припиненням розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Органом оскарження.

Начальник Роман КРОЛЯК


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.

2020-08-06 17:37:45

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Завод "Павлоградспецмаш" 880 000,00
UAH з ПДВ
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лісовський 952 000,00
UAH з ПДВ
952 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" 1 000 008,00
UAH з ПДВ
989 980,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ 1 090 008,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" 1 097 400,00
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 17:28
Протокол засновників.pdf
10 березня 2020 17:28
Паспорт директора ID.pdf
10 березня 2020 17:28
Витяг з ЄДРПОУ 05.03.2020.pdf
10 березня 2020 17:28
Cтатут.pdf
10 березня 2020 17:28
Cв-во ст2.pdf
10 березня 2020 17:28
Cв-во ст1.pdf
10 березня 2020 17:28
Додаток№2-Довідки.pdf
10 березня 2020 17:28
Додаток №6.pdf
10 березня 2020 17:28
Додаток №3-Тех. док-ція.pdf
10 березня 2020 17:28
Додаткові довідки.pdf
10 березня 2020 17:28
Додаток№1- Довідки.pdf
10 березня 2020 17:28
Сертификат на тр. 25x 2,8.pdf
10 березня 2020 17:28
Cертификат на уголок 60х60.pdf
10 березня 2020 17:28
Cертификат на лист.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 17:33
Електронний підпис
10 березня 2020 17:27
Довідка про покриття.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 14:02
Електронний підпис
10 березня 2020 14:01
Штатное.pdf
10 березня 2020 14:01
ЦП та довідки.pdf
10 березня 2020 14:01
Статут завірений.pdf
10 березня 2020 14:01
Рішення копія.pdf
10 березня 2020 14:01
Паспорт іпн.pdf
10 березня 2020 14:01
Наказ копія.pdf
10 березня 2020 14:01
Лист щодо покриття.pdf
10 березня 2020 14:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 березня 2020 14:01
завірений витяг пдв.pdf
10 березня 2020 14:01
Відгук.pdf
10 березня 2020 14:01
Витяг.pdf
10 березня 2020 14:01
4218_ПП_УРЦ_Гарантія_06_03_2020.rar
10 березня 2020 14:01
1ДФ (2).pdf

Публічні документи

10 березня 2020 13:07
Рейтинг_Скан.pdf
10 березня 2020 13:07
Лiцензiя.zip
10 березня 2020 13:07
Ліцензія_скан.pdf
10 березня 2020 13:07
Довіреність_скан.pdf
10 березня 2020 13:07
Довiренiсть_Рижий.zip
10 березня 2020 13:07
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
10 березня 2020 13:07
Рейтинг.zip
10 березня 2020 13:07
Довідка грош покриття.PDF
10 березня 2020 13:07
Гарантия_1100.zip
10 березня 2020 13:07
Статут Стріт Воркаут.pdf
10 березня 2020 13:07
Проект договору.pdf
10 березня 2020 13:07
Лист-відгук Джек Н.В..pdf
10 березня 2020 13:07
Лист-пояснення.pdf
10 березня 2020 13:07
Довідка згідно статті 17.pdf
10 березня 2020 13:07
Технічне завдання.pdf
10 березня 2020 13:07
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 12:25
Довідка МВС.pdf
20 березня 2020 12:25
Довідка ДФС.pdf
10 березня 2020 16:13
Електронний підпис
10 березня 2020 16:11
Електронний підпис
10 березня 2020 16:09
Електронний підпис
10 березня 2020 16:07
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_.pdf
10 березня 2020 16:07
Підписаний_Лицензия.pdf
10 березня 2020 16:07
Підписаний_G0320-3686-GL_tender.pdf
10 березня 2020 16:07
Пропозиція.pdf
10 березня 2020 16:07
Відповідність ч.2.pdf
10 березня 2020 16:07
Відповідність ч.1.pdf
10 березня 2020 16:07
Кваліфікація.pdf
10 березня 2020 16:07
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Завод "Павлоградспецмаш"

ФОП Лісовський

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"

ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Завод "Павлоградспецмаш"
#20303352
Відхилено 880 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:02
ФОП Лісовський
#3036208374
Відхилено 952 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:02
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
#40404935
Відхилено 989 980,80
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:11
ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ
#43136922
Відхилено 990 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:15
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"
#42392335
Переможець 1 090 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 13:16

Документи

17 березня 2020 13:01
Електронний підпис
17 березня 2020 13:01
Протокол 1.pdf
11 березня 2020 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2020 13:02
Електронний підпис
17 березня 2020 13:02
Протокол 2.pdf
17 березня 2020 13:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2020 13:11
Електронний підпис
17 березня 2020 13:11
Протокол 3.pdf
17 березня 2020 13:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2020 13:15
Електронний підпис
17 березня 2020 13:15
Протокол 4.pdf
17 березня 2020 13:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт"
#42392335
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 березня 2020 20:22
Коментар щодо відміни: Відмінити торги UA-2020-02-24-002718-c ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
30 березня 2020 20:22
Протокол відміни.doc