Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002633-c 81ef1dab484242678e8f5e289e7a57aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ящук Ірина Романівна

+380442049650 i.yashchuk@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ,проспект Перемоги, 37, к.207/4
Контактна особа: Ящук Ірина Романівна
+380442049650
i.yashchuk@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 квітня 2020 12:35
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 шт
Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 17:36
Зміни в ТД.docx
03 квітня 2020 17:36
Додаток 2 -зміни.doc
24 лютого 2020 16:22
ТД.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 7.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 5.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 3.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 6.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 4.docx
24 лютого 2020 16:22
Додаток 1.doc
03 квітня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 17:36
Зміни в ТД.docx
03 квітня 2020 17:36
Додаток 2 -зміни.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 2.doc
24 лютого 2020 16:22
ТД.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 7.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 5.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 3.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 6.doc
24 лютого 2020 16:22
Додаток 4.docx
24 лютого 2020 16:22
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-002633-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 19 квітня 2020 21:46
Вимоги замовнику
1.1. Звертаємо Вашу увагу, що в складі тендерної пропозиції ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» у відповідності до п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації надано копії договорів (щонайменше один договір не більше річної давнини) на поставку студентських/ учнівських квитків з графічною персоналізацією (нанесенням Прізвища, Ім`я, По-Батькові, фотографії) та вмонтованим чип-модулем із записаним під час їх виготовлення цим Учасником транспортним додатком для використання в транспортній інфраструктурі разом з копіями видаткових накладних із загальною кількістю цих квитків не менше 4 000 шт.
Зокрема, надано договір № 75 від 01.08.2020 разом з видатковою накладною, як того вимагає тендерна документація, про поставку учнівських квитків з графічною персоналізацією (нанесенням Прізвища, Ім`я, По-Батькові, фотографії) та вмонтованим чип-модулем (електронний носій інформації для використання в автоматизованій системі проїзду в м. Івано-Франківськ).
ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» у порядку та в спосіб, які визначені тендерною документацією підтверджено досвід.
Орган оскарження вже встановлював порушення з боку Замовника вимог законодавства та принципів публічних закупівель у зазначеній процедурі закупівлі саме з приводу вимог до досвіду, які прописані під конкретного Учасника та є дискримінаційними по відношенню до інших підприємств, що спеціалізуються у цій сфері.
Отже просимо Вас конкретизувати причини відхилення тендерної пропозиції Учасника з та переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію підстав, що зазначені вище до розгляду цього питання в АМК
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 16:40
Доброго дня.
Договір №75 від 01.08.2019 року не відповідає вимогам тендерної документації до аналогічного договору, оскільки зазначений договір не містить свідчень про те, що під час виготовлення пластикових карток для автоматизованої системи оплати за проїзд (картки безконтактні персоналізовані Mifare Classic 1k) цим Учасником був записаний транспортний додаток для використання в транспортній інфраструктурі, як того вимагає тендерна документація. Інформація, що виготовлені картки призначені для застосування в Автоматизованій системі оплати проїзду в м. Івано-Франківськ ніяким чином не свідчить про запис в них транспортного додатку та не може бути підтвердженням відповідності копії наданого договору вимозі тендерної документації щодо запису транспортного додатку під час виготовлення карток.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-24-002633-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 05 березня 2020 16:17
Скарга
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО» (далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги на закупівлю Магнітних карток (Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом). Класифікація за ДК 021:2015 - 30160000-8 «Магнітні картки (Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом»: UA-2020-02-24-002633-c, ID81ef1dab484242678e8f5e289e7a57aa. Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря», має намір прийняти участь у вищезазначеній публічній закупівлі. І. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Додаток 2 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копії договорів (щонайменше один договір не більше річної давнини) на поставку студентських/ учнівських квитків з графічною персоналізацією (нанесенням Прізвища, Ім`я, По-Батькові, фотографії) та вмонтованим чип-модулем із записаним під час їх виготовлення цим Учасником транспортним додатком для використання в транспортній інфраструктурі міста Києва разом з копіями видаткових накладних із загальною кількістю цих квитків не менше 9 000 шт.» Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Студентські квитки з безконтактним модулем та транспортним додатком для використання в транспортній інфраструктурі міста Києва на даний час виготовлялись лише одним підприємством. В той же час в Україні існують виробники студентських квитків/карток з досвідом їх графічної персоналізації без чип-модулів, виробники безконтактних карток з чип-модулем, виробники безконтактних карток з досвідом ініціалізації транспортного додатку. Тому вважаємо, що дана вимога застосовується виключно для обмеження конкуренції та потенційного кола учасників. На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію, адже досвід виконання аналогічних договорів можна підтвердити наданням копій договорів без прив’язки до кількості окремо: - студентських та/або учнівських квитків з графічною персоналізацією; - або безконтактних карток з чип-модулем; - або безконтактних карток з ініціалізацією транспортного додатку. ІІ. У Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» викладені технічні вимоги до студентських квитків. Технічні вимоги та зразки студентських квитків затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 року №1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 31.12.2013 року за №2245/24777 (зі змінами) (далі за текстом – наказ). У наказі затверджено зразки та описи двох типів документів: - картка студентського квитка; - студентський квиток. У тендерній документації, проекті договору та оголошенні на проведення публічної закупівлі Замовник передбачає, що предметом закупівлі є студентські квитки, проте за змістом вживається назва та зображення саме картки студентського квитка. До того ж, зразок картки студентського квитка у тендерній документації не відповідає зразку, викладеному у Наказі. Так, наприклад змінено місце розташування назви «Студентський квиток», на картці з’являється графа «ПІН» замість поля «Примітка», зображено cловосполучення «Kyiv Smart Card» замість логотипу та назви банку, зображено стилізований каштановий лист замість логотипу платіжної системи тощо. Таким чином, необхідно вносити відповідні зміни до тендерної документації для відповідності Наказу або проводити закупівлю магнітних карток довільного зразку, адже неможливо поєднати вимоги Наказу та тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2020 18:23
рішення від 10.03.2020 № 4449.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 18:19
рішення від 10.03.2020 № 4449.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 18:23
рішення від 27.03.2020 № 5932.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5932-р/пк-пз від 27.03.2020 внесено зміни в Додаток 2.
Дата виконання рішення замовником: 03 квітня 2020 17:52

Документи подані скаржником

05 березня 2020 16:17
Скарга
27 березня 2020 11:24
Пояснення до скарги

Документи подані замовником

19 березня 2020 16:18
UA-2020-02-24-002633-c.pdf
27 березня 2020 12:57
Відповідь 27.03.2020.docx
27 березня 2020 12:57
Відповідь 27.03.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ НОВА КАРТКА" 540 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 799 740,00
UAH з ПДВ
799 740,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" 1 007 640,00
UAH з ПДВ
1 007 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 18:03
Електронний підпис
08 квітня 2020 18:02
ДовідкаIBAN.jpg
08 квітня 2020 18:02
довідка інформація.jpg
08 квітня 2020 17:51
Електронний підпис
10 березня 2020 15:11
Електронний підпис
10 березня 2020 15:10
щодо статуту.pdf
10 березня 2020 15:10
тендерна пропозиція.jpg
10 березня 2020 15:10
реквізити.pdf
10 березня 2020 15:10
наказ про директора.pdf
10 березня 2020 15:10
додаток 4.pdf
10 березня 2020 15:10
довідка ст 17.jpg
10 березня 2020 15:10
довідка накладні.jpg
10 березня 2020 15:10
довідка довкілля.jpg
10 березня 2020 15:10
довідка відповідність.jpg
10 березня 2020 15:10
витяг з реєстру пдв.pdf
10 березня 2020 15:10
аналог договор.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 17:47
Проект договору.pdf
10 квітня 2020 17:47
Статут.pdf
10 квітня 2020 17:47
Копія договору КНТЕУ.PDF
10 квітня 2020 17:47
Копія договору ЛНТУ.pdf
10 квітня 2020 17:47
Тендерна пропозиція .PDF

Публічні документи

21 квітня 2020 16:11
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:30
Довідка МВС.pdf
17 квітня 2020 19:19
public_doc.p7s
17 квітня 2020 19:18
public_doc.pdf
06 квітня 2020 17:44
Електронний підпис
10 березня 2020 12:53
Електронний підпис
10 березня 2020 12:51
Довідка захист довкілля.pdf
10 березня 2020 12:51
Виписка з протоколу ЗЗА.pdf
10 березня 2020 12:51
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 12:51
Витяг зі статуту.pdf
10 березня 2020 12:51
Технічна специфікація.pdf
10 березня 2020 12:51
Довідка відс заборг.pdf
10 березня 2020 12:51
Довідка відс банкр.pdf
10 березня 2020 12:51
Довідка відсут судим.pdf
10 березня 2020 12:51
Довідка корупц служб ос.pdf
10 березня 2020 12:51
Довідка корупц реєстр.pdf
10 березня 2020 12:51
Договір аналогічний.pdf
10 березня 2020 12:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ НОВА КАРТКА"

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ НОВА КАРТКА"
#41415246
Відхилено 540 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 15:06
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
Відхилено 799 740,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:46
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
Переможець 1 007 640,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"
#30674051
1 007 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 20:08
ДУ4_до_ВТ-2055.pdf зміни до договору
15 січня 2021 20:08
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:25
ДУ3 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:47
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 16:24
ДУ 2.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 10:38
ДУ№1 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 13:29
ВТ-2055.pdf укладений
05 травня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращенням якості предмета закупівлі, що не призводить до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: ВТ-2055
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.3., п.14.5. Договору, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про рублічні закупівлі"(в редакції до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: ВТ-2055
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: ВТ-2055
Договір:
Номер додаткової угоди: 2_корег
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: ВТ-2055
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ВТ-2055
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 848 768,76
UAH (в тому числі ПДВ 141 461,46 UAH)