Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ноутбуки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002514-c ● aead3fd853e64fd3bd3b0ec3e198b1ae
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверська центральна районна лікарня імені І.В.Буяльського" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006403 |
Місцезнаходження: | 16000, Україна , Чернігівська обл., Новгород-Сіверський, вул. Шевченко, 17 |
Контактна особа: |
Заліська Людмила Володимирівна +380465821691 nsivcrl@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 16:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 16:15 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16000, Україна, Чернігівська область, Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Ноутбуки | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 10:00 |
оголошення.doc | |
24 лютого 2020 16:12 |
Договір.rtf |
25 лютого 2020 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
25 лютого 2020 10:00 |
оголошення.doc
|
||
24 лютого 2020 16:12 |
Договір.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:03
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:52
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, ми не приймаємо марки та моделі інших торгових марок або моделей. Щодо ПДВ, то не має різниці бо ми не є платниками ПДВ, нам важливо, щоб параметри підходили.
1
Дата подання: 25 лютого 2020 15:16
Шановний Замовник, для запобігання поставки не офіційного товару, просимо додати вимогу до учасників, а саме надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора LENOVO в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення та Замовника в системі Prozorro.
Відповідь відсутня
Документація
Дата подання: 26 лютого 2020 13:28
Дата відповіді: 26 лютого 2020 13:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Нас задовольнить лише поставка товару
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-002514-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 25 лютого 2020 08:24
1
Просимо змінити вимоги що до досвіду, адже, якщо учасник зареєстрований у 2018-2020рр, то він не зможе прийняти участь у закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною до учасників, які не мають досвіду більше ніж три роки. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2020 09:55
Доброго дня. Добре п.5.7 буде видалено із документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 16:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
71 995,00
UAH з ПДВ
|
71 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАНТА-Р" |
95 798,85
UAH з ПДВ
|
93 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
95 978,40
UAH з ПДВ
|
94 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Чернігівторг |
97 944,00
UAH з ПДВ
|
97 444,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
97 747,44
UAH з ПДВ
|
97 747,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
98 980,00
UAH з ПДВ
|
98 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
99 995,00
UAH з ПДВ
|
99 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" #3310718468 |
Відхилено |
71 995,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:59
|
ТОВ "ЛАНТА-Р" #39804274 |
Переможець |
93 999,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 11:31
|
договір | укладений |
17 березня 2020 11:28
|