Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

масло вершкове з умістом жиру від 73%
Очікувана вартість
1 564 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002461-c a53eb04c33784512a0a8afe09463b031
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Олена Олександрівна

+380677971559 tender-konotop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147902
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12
Контактна особа: Король Олена Олександрівна
+380677971559
tender-konotop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 16:09
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 16:09
Початок аукціону: 11 березня 2020 14:49
Очікувана вартість: 1 564 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кг
масло вершкове з умістом жиру від 73%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Кнотоп, с.Підлипне, с.Таранське, підпорядковані заклади освіти (окремо в кожен заклад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:06
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc
24 лютого 2020 16:05
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру масла
Дата подання: 24 лютого 2020 16:35
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:12
У тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацію передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .Звертаэмося до Вас з метою внесення змін до ТД а саме зазначення % жиру масла від 72,5%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією передбачено вимоги щодо закупівлі масла вершкового з масовою часткою жиру від 73%, що відповідає вимогам Замовника та діючому ДСТУ 4399:2005.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-06-000007 ● fb660d97a3cd4482b7b34813110dc9fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.04.2020 № 13

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.04.2020 №13

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-24-002461-c 24.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Конотопської міської ради розглянувши зауваження, виявлені управлінням Держаудитслужби в Сумській області під час проведення закупівлі UA-2020-02-24-002461-c ● a53eb04c33784512a0a8afe09463b031, зазначає, що у пункті 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» замовником зазначено, що ціна в тендерній пропозиції вказується учасниками з врахуванням усіх необхідних витрат, зокрема, транспортні витрати, вантажні роботи та інші. Окрім того, у додатку 1 до тендерної документації у формі «цінова пропозиція» міститься формулювання про зазначення ціни «включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат» та додатково зазначено під таблицею, що«*Ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; цінова пропозиція за даною формою заповнюються та подається у складі тендерної пропозиції та повторно після аукціону, під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни (подається не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону)». Зазначаємо, що зауваження та запитання щодо порядку зазначення ціни під час підготовки тендерної прозиції від учасників торгів не надходили, що у свою чергу також свідчить про зрозумілість та доступність вимог, викладених у тендерній документації замовника та додатках до неї, в тому числі щодо необхідності зазначення ціни з врахуванням ПДВ та всіх інших витрат. Відділом освіти Конотопської міської ради під час оголошення подальших закупівель буде враховано необхідність додаткового зазначення «ціну з ПДВ» до формулювання «включаючи податки і збори, що/або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат» в пункті 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації. Разом з тим, тендерним комітетом під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «Сумська продуктова компанія» виявлено арифметичну помилку, а саме: зазначення вартості продукції у розрахунку за кілограм 221,71 грн., замість 222,71 грн. Водночас загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ «СПК» становить 1 558 970,00 грн. Під час прийняття рішення щодо визначення ТОВ «СПК» переможцем торгів тендерним комітетом враховано положення пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації, а саме «тендерна пропозиція Учасника не відхиляється, якщо допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції», в тому числі технічні помилки та описки. З переможцем за результатами закупівлі укладено договір № 189 від 01.04.2020 на загальну суму 1 558 970 грн. про постачання масла вершкового з умістом жиру від 73%, що відповідає загальній вартості пропозиції за результатами аукціону. Таким чином, під час укладення договору Замовником не порушено вимог ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару). На підставі вищевикладеного вважаємо недоцільним здійснити розірвання договору, укладено з ТОВ «Сумська продуктова компанія» на постачання масла вершкового з умістом жиру від 73%.

2020-04-17 15:17:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 1 558 970,00
UAH з ПДВ
1 558 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 1 564 000,00
UAH з ПДВ
1 564 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 12:09
статут .pdf
06 березня 2020 12:09
Санкції.pdf
06 березня 2020 12:09
Протокол.pdf
06 березня 2020 12:09
Пропозиція масло.pdf
06 березня 2020 12:09
Проект договору масло.pdf
06 березня 2020 12:09
паспорт копія .pdf
06 березня 2020 12:09
Наказ на призначення.pdf
06 березня 2020 12:09
код копія.pdf
06 березня 2020 12:09
Довкілля.pdf
06 березня 2020 12:09
Довідка ст.17.pdf
06 березня 2020 12:09
Гарантія відповідності.pdf
06 березня 2020 12:09
відсут. підстав ст.17.pdf
06 березня 2020 12:09
витяг пдв копія.pdf
06 березня 2020 12:09
витяг 25.01.2020.pdf
06 березня 2020 12:09
Виписка з ЄДР.pdf
06 березня 2020 12:09
19.147 масло.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 16:02
цінова пропозиція нова
16 березня 2020 13:27
Довідка з МВС
13 березня 2020 09:37
цінова пропозиція нова
06 березня 2020 15:28
Електронний підпис
06 березня 2020 15:28
я конотоп масло 3.rar
06 березня 2020 15:28
я конотоп масло 2.rar
06 березня 2020 15:28
я конотоп масло 1.rar

Публічні документи

06 березня 2020 11:55
технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 11:55
ст 17.pdf
06 березня 2020 11:55
пропозиція.pdf
06 березня 2020 11:55
проект договору.pdf
06 березня 2020 11:55
пояснення по статутуту.pdf
06 березня 2020 11:55
Поснення опис.pdf
06 березня 2020 11:54
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
06 березня 2020 11:54
ліцензія.pdf
06 березня 2020 11:54
згода.pdf
06 березня 2020 11:54
згода з договором.pdf
06 березня 2020 11:54
Дозволи.pdf
06 березня 2020 11:54
довкілля.pdf
06 березня 2020 11:54
довідка упаковка.pdf
06 березня 2020 11:54
Довідка аналогічний.pdf
06 березня 2020 11:54
декларації виробників.pdf
06 березня 2020 11:54
гарантія санкції.pdf
06 березня 2020 11:54
відповідність.pdf
06 березня 2020 11:54
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2020 11:54
5-5.витяг 23.10.2019 .pdf
06 березня 2020 11:54
5-4.виписка завір.pdf
06 березня 2020 11:54
5-3.код ідентифікаційний.pdf
06 березня 2020 11:54
5-2.паспорт завір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРІ ФУДС"

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАРІ ФУДС"
#41644375
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 08:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 1 558 970,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 11:14

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 березня 2020 08:50
Електронний підпис
13 березня 2020 08:49
масло.pdf
11 березня 2020 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
1 558 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:34
ДУ _4 за зменшення вершкове масло.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:22
IMG_0002.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 22:07
ДУ2 дог189.pdf зміни до договору
02 січня 2021 22:06
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:13
масло ДУ.pdf зміни до договору
20 травня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 14:26
масло ДУ.pdf зміни до договору
19 травня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 13:46
масло.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:45
масло.pdf укладений
01 квітня 2020 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): підписаний договір
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю продукції та суму договору
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни за одиницю продукції та суму договору
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація на період проведення торгів
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору на І квартал 2021 року
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми договору з урахуванням пролонгації
Номер договору про закупівлю: 189
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 022 089,34
UAH (в тому числі ПДВ 170 348,22 UAH)