Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Конотопської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147902 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, Жарікова, 12 |
Контактна особа: |
Король Олена Олександрівна +380677971559 tender-konotop@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 16:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 16:09 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 1 564 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 16:06 |
ТИПОВИЙ ДОГОВІР.doc | |
24 лютого 2020 16:05 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-06-000007 ● fb660d97a3cd4482b7b34813110dc9fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.04.2020 № 13
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.04.2020 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-24-002461-c 24.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Конотопської міської ради розглянувши зауваження, виявлені управлінням Держаудитслужби в Сумській області під час проведення закупівлі UA-2020-02-24-002461-c ● a53eb04c33784512a0a8afe09463b031, зазначає, що у пункті 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» замовником зазначено, що ціна в тендерній пропозиції вказується учасниками з врахуванням усіх необхідних витрат, зокрема, транспортні витрати, вантажні роботи та інші. Окрім того, у додатку 1 до тендерної документації у формі «цінова пропозиція» міститься формулювання про зазначення ціни «включаючи податки і збори, що / або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат» та додатково зазначено під таблицею, що«*Ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель; цінова пропозиція за даною формою заповнюються та подається у складі тендерної пропозиції та повторно після аукціону, під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни (подається не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону)». Зазначаємо, що зауваження та запитання щодо порядку зазначення ціни під час підготовки тендерної прозиції від учасників торгів не надходили, що у свою чергу також свідчить про зрозумілість та доступність вимог, викладених у тендерній документації замовника та додатках до неї, в тому числі щодо необхідності зазначення ціни з врахуванням ПДВ та всіх інших витрат. Відділом освіти Конотопської міської ради під час оголошення подальших закупівель буде враховано необхідність додаткового зазначення «ціну з ПДВ» до формулювання «включаючи податки і збори, що/або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат» в пункті 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації. Разом з тим, тендерним комітетом під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «Сумська продуктова компанія» виявлено арифметичну помилку, а саме: зазначення вартості продукції у розрахунку за кілограм 221,71 грн., замість 222,71 грн. Водночас загальна вартість тендерної пропозиції ТОВ «СПК» становить 1 558 970,00 грн. Під час прийняття рішення щодо визначення ТОВ «СПК» переможцем торгів тендерним комітетом враховано положення пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерної документації, а саме «тендерна пропозиція Учасника не відхиляється, якщо допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції», в тому числі технічні помилки та описки. З переможцем за результатами закупівлі укладено договір № 189 від 01.04.2020 на загальну суму 1 558 970 грн. про постачання масла вершкового з умістом жиру від 73%, що відповідає загальній вартості пропозиції за результатами аукціону. Таким чином, під час укладення договору Замовником не порушено вимог ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару). На підставі вищевикладеного вважаємо недоцільним здійснити розірвання договору, укладено з ТОВ «Сумська продуктова компанія» на постачання масла вершкового з умістом жиру від 73%.
2020-04-17 15:17:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сумська Продуктова Компанія |
1 558 970,00
UAH з ПДВ
|
1 558 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
1 564 000,00
UAH з ПДВ
|
1 564 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 08:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Сумська Продуктова Компанія #41589304 |
Переможець |
1 558 970,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 16:34
|
ДУ _4 за зменшення вершкове масло.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 10:22
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 22:07
|
ДУ2 дог189.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 22:06
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 14:13
|
масло ДУ.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 14:26
|
масло ДУ.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 13:46
|
масло.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 09:45
|
масло.pdf | укладений |
01 квітня 2020 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | підписаний договір |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 189 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю продукції та суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни за одиницю продукції та суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пролонгація на період проведення торгів |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення суми договору на І квартал 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення суми договору з урахуванням пролонгації |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |