Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Очікувана вартість
253 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002375-c cf660dfcdfb14f20aab35eff3ccf0df8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент СП Вінницької МР
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:17
Очікувана вартість: 253 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  09 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
14 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2020  —  09 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:54
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:01
Дата відповіді: 25 лютого 2020 14:58
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент, або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Участь в торгах може прийняти учасник, який подав тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі, або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст.1 зазначеного Закону).
Згідно, з ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні вимоги на товар, що має закуплятись, викладені у технічних характеристиках предмету закупівлі (додаток 5 до тендерної документації). Обмеження щодо участі у закупівлі учасників в залежності від особливостей оподаткування не встановлені. Відповідно до ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Одночасно повідомляємо, що Замовником виставлені вимоги та характеристики щодо предмета закупівлі згідно Додатку №5 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-002375-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2670603577
Дата подання: 20 березня 2020 11:33
Питання
?
Скасована
Дата: 20 березня 2020 11:33
Причина: Помилка

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 188 500,00
UAH з ПДВ
188 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 205 980,00
UAH з ПДВ
205 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 207 600,00
UAH з ПДВ
207 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" 223 583,04
UAH з ПДВ
223 583,04
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 245 880,00
UAH з ПДВ
240 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ 243 960,00
UAH з ПДВ
241 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2020 16:36
Електронний підпис
09 березня 2020 16:35
Пропозиція.pdf
09 березня 2020 16:35
Установчі документи.pdf
09 березня 2020 16:35
Документи з довідками .pdf

Публічні документи

18 березня 2020 14:25
ВВМ ( відмова ).pdf
04 березня 2020 13:02
ВВМ_Технічна частина.7z

Публічні документи

10 березня 2020 16:30
Електронний підпис
10 березня 2020 16:04
5.1 Наказ (копія).pdf
10 березня 2020 16:04
4.Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 16:04
10.Статут (копія).pdf
10 березня 2020 16:04
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 10:10
Електронний підпис
23 березня 2020 10:08
Dovidka_20077251780800474088.pdf.p7s
20 березня 2020 10:02
Електронний підпис
20 березня 2020 10:01
Довідка.pdf.p7s
20 березня 2020 10:01
Dovidka_20034530110790607670.pdf.p7s
20 березня 2020 10:01
181950022031839 Вінниця.XML
10 березня 2020 17:31
Електронний підпис
10 березня 2020 17:30
ЛИСТ – ЗГОДА.pdf
10 березня 2020 16:43
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЦІЄВСЬКИЙ ВАДИМ СТАНІСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2499113588
Відхилено 188 500,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:04
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Відхилено 205 980,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 10:55
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 207 600,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ"
#43208200
Відхилено 223 583,04
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:58
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Переможець 240 820,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 18:01

Документи

17 березня 2020 15:04
Електронний підпис
17 березня 2020 15:04
Протокол.pdf
11 березня 2020 16:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2020 10:55
Електронний підпис
18 березня 2020 10:55
Протокол.pdf
17 березня 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2020 15:45
Електронний підпис
18 березня 2020 15:45
Протокол.pdf
18 березня 2020 10:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2020 17:58
Електронний підпис
18 березня 2020 17:58
Протокол.pdf
18 березня 2020 17:55
Протокол.pdf
18 березня 2020 17:42
Електронний підпис
18 березня 2020 17:41
Протокол.pdf
18 березня 2020 15:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
240 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 11:31
Договір.pdf укладений
03 квітня 2020 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 171 700,00
UAH