Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва, Проспект Миру, 11, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002147-a f87b1f38573a413198e17d283717bec2
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва, Проспект Миру, 11,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт приміщень середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва, Проспект Миру, 11, (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Миру, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування – кошти місцевих бюджетів. Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 25 лютого 2020 18:00
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:20
в п. 4.13 Оголошення, Замовником зазначено, що аналогічним є договір який укладено із бюджетною організацією. Маємо зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, яка штучно звужує коло осіб, які можуть прийняти участь в тендері, а тому порушує вимоги ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" щодо недискримінацій учасника. Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до абз. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципи здійснення державних закупівель, що встановлено ст. 3 Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тому просимо Вас виключити з вимог наявність досвіду виконання аналогічних договорів саме за бюджетні кошти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі подання учасником копій аналогічних договорів не за бюджетні кошти, замовник при прийнятті рішення про переможця буде вважати зазначені документи, як такі, що відповідають умовам закупівлі.
Дякуємо за запитання та порозуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 1 398 673,63
UAH з ПДВ
1 398 673,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 16:03
Дилерські договора.rar
02 березня 2020 12:38
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:38
Проект договору СЗШ №146.pdf
02 березня 2020 12:38
24. Довідка щодо печатки.pdf
02 березня 2020 12:38
10 Витяг ПДВ 14.01.2020 Ізол.pdf
02 березня 2020 12:38
6.1 Ліцензія з додатком.pdf
02 березня 2020 12:38
4.13.1.1 Лист відгук КМКЛ 11.pdf
02 березня 2020 12:38
4.12.2. Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
Переможець 1 398 673,63
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
1 398 673,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 35-20-126.pdf укладений
18 березня 2020 20:19