Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002144-c c485bdc98ea542c087f479843a6b2639
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Мончук

+380685280417 skvira_crl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сквирської районної ради "Сквирська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994190
Місцезнаходження: 09001, Україна , Київська обл., м. Сквира, вул. Київська, буд. 12
Контактна особа: Андрій Мончук
+380685280417
skvira_crl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 12:40
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Багатофункціональні пристрої HP LaserJet Pro M130a (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул. Київська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:25
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:59
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 8 700,00
UAH з ПДВ
8 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 8 876,00
UAH з ПДВ
8 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 8 978,00
UAH з ПДВ
8 978,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 02:52
пропозиція-оновлена.pdf
26 лютого 2020 05:16
пропозиція.pdf
26 лютого 2020 05:16
Паспорт код Рубець.pdf
26 лютого 2020 05:16
ВИТЯГ_16_01.pdf
26 лютого 2020 05:16
ЛИСТИ.pdf
26 лютого 2020 05:16
ДОВІДКИ.pdf
26 лютого 2020 05:16
техн.характ.порівн.pdf
26 лютого 2020 05:16
Витяг_EП.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 17:59
Паспорт_НР М28а.pdf
26 лютого 2020 17:59
Лист-згода.pdf
26 лютого 2020 17:59
Тендерна пропозиція.pdf
26 лютого 2020 17:59
Тех.специфікація.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 17:13
Уставні_завірені.zip
26 лютого 2020 17:13
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Рішення скасоване 8 610,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:34
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Очікує рішення 8 699,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:36
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна
#3233707280
Відхилено 8 610,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:36

Документи

03 березня 2020 11:07
Електронний підпис
03 березня 2020 11:06
Протокол 35.pdf

Документи

20 березня 2020 14:36
Електронний підпис
20 березня 2020 14:35
Протокол 43.pdf
20 березня 2020 14:35
лист відмова.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2020 11:19
Коментар щодо відміни: В зв'язку з епідемією коронавірусу дана закупівля на даний час не є актуальною.
Документи:
24 квітня 2020 11:19
Електронний підпис