Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери
Очікувана вартість
656 400,00 UAH
UA-2020-02-24-002139-c 33e6176c2bbe490b9791cb5b36dfea3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380442050124 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380442050124
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 15:29
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:29
Початок аукціону: 11 березня 2020 14:37
Очікувана вартість: 656 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 611а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 50% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний робочий день після отримання Постачальником від Покупця письмового повідомлення. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Решта вартості Договору у розмірі 50% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання та перевірки працездатності Обладнання в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві разом з Актом. Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:25
Проект Договору.docx
24 лютого 2020 15:25
ТД Сервери_2_шт_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:00
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:16
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до вимог частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) в тендерній документації не вказано виробника чи конкретну торгівельну марку предмета закупівлі, тому допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у табл. 1 “Специфікація Обладнання” Додатку 1 до тендерної документації.
2) Згідно з п.1 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати скан-копію довідки, складеної за Формою №1 Додатку 1, що підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та вимогам, встановленим Замовником у частині 6 розділу ІІІ та в Додатку 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) Учасника. Вказана довідка повинна містити повну назву моделі Обладнання та повну назву компанії виробника Обладнання.
3-4) Відповідно до вимог Закону та Тендерної документації, подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник процедури закупівлі - це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до п.1 розділу V Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. При цьому в Тендерній документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої тендерні пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас, рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже відповідно до частини 2 статті 31 Закону замовник може скористатися своїм правом та визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування вказаної закупівлі.
Щодо потужності блоків живлення
Дата подання: 25 лютого 2020 10:23
Дата відповіді: 26 лютого 2020 17:18
Шановний Замовнику, ДОДАТОК 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" містить таку вимогу: - комплект з не менше ніж 2 блоків живлення потужністю не більше 500Вт кожний (або з можливістю обмеження потужності не більше 500 Вт кожний) з можливістю заміни без зупинки сервера (hot-plug). На ринку даній вимозі відповідає лише пропозиція Делл з блоками живлення потужністю 450 Вт. Але розрахунок споживаної потужності даного серверу показує, що обмеження в 450 Вт приведе до штучного зниження енергоспоживання (тактової частоти процесорів) в разі максимального навантаження. Тому є сенс прибрати це штучне обмеження конкуренції, оскільки воно є шкідливим в першу чергу для самого замовника, та встановити вимогу, яка відповідатиме пропозиціям більшості виробників - 550 Вт. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Таке твердження не відповідає дійсності, оскільки комплекти з не менше ніж
2 блоків живлення потужністю не більше 500 Вт кожний (або з можливістю обмеження потужності не більше 500 Вт кожний) з можливістю заміни без зупинки сервера (hot-plug) реалізовані у серверах багатьох провідних виробників серверного обладнання, зокрема Hewlett Packard Enterprise, Dell, Cisco. При цьому як мінімум дві моделі від двох різних виробників повністю задовольняють технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації, а саме: сервер Dell PowerEdge R640 виробництва Dell та сервер HPE ProLiant DL360 Gen10 виробництва Hewlett Packard Enterprise.
внести зміни
Дата подання: 27 лютого 2020 14:10
Дата відповіді: 28 лютого 2020 14:11
Шановний Замовник! Прохання пояснити який сенс обмежувати потужність блоку живлення 500Вт? Реально споживання даної системи системи не буде перевищувати і 300Вт І навіть якщо там будуть блоки живлення 700 або 1000 Вт система ні в якому разі, ні в максимальному навантаженні, ні при старті, рестарті НЕ буде споживати більше 300Вт, це неможливо Але при цьому це обмеження вкрай звужує можливих постачальників і конкуренцію. Без цього обмеження буде значно більший вибір і нижче підсумкова вартість, ви заощадите значно більше бюджетних коштів, але ж це головне завдання системи прозорро Прохання прибрати це обмеження з документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, маємо зазначити, що згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» обґрунтування технічних вимог, наведених в тендерній документації, не вимагається, оскільки, обґрунтування вимагається лише у випадку, коли технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-002139-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ", Код ЄДРПОУ:39230764
Дата подання: 25 березня 2020 11:23
Вимога щодо безпідставної дискваліфікації ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ»
ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» (надалі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-24-002139-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015 – 48820000-2 “Сервери”, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 23/03ТК-ВТ/ВХ17-8 від 17.03.2020).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«Згідно з інформацією, наведеною на сайті виробника запропонованого обладнання, інтегрований контролер віддаленого керування iRMC S5 не має можливість щодо прямого at the-box управління за допомогою підключення через Bluetooth, або WiFi, або USB»

ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – Запропонований інтегрований контролер віддаленого керування iRMC S5 має можливість щодо прямого at the-box управління за допомогою підключення через USB. Що зазначено у розділі №6 сторінка 97 посібнику по iRMC S5, а саме:

«Besides the existing in-band interfaces between the iRMC and the managed server, the iRMC has a new, fast in-band interface called LAN over USB. The iRMC hardware on the system board is equipped with an internal USB Ethernet device. The internal USB Ethernet device provides two network connection points that are known as the iRMC connection point and the host OS connection point.»

Преклад з англійської мови на українську мову:
«Окрім існуючих вбудованих інтерфейсів між iRMC та керованим сервером, iRMC має новий, швидкий вбудований інтерфейс під назвою LAN через USB. Обладнання iRMC на системній платі обладнано внутрішнім пристроєм USB Ethernet. Внутрішній пристрій USB Ethernet забезпечує дві точки підключення до мережі, які відомі як точка з'єднання iRMC і точка з'єднання host OS.»

Посилання на документ: http://manuals.ts.fujitsu.com/file/13278/irmc-s5-concepts-en.pdf або файл у вкладенні додається.

Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Підприємства, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Вертекс ІТ».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Підприємство є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.

Вимагаємо:
Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» і визнати переможцем.

Додатки:
1. Файл посібник по інтегрованому контролеру віддаленого керування FUJITSU iRMC S5.

З повагою, заступник директора ТОВ «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» Сємєйкін Юрій Борисович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 14:42
відповідь надано в долученому файлі

Документи подані скаржником

25 березня 2020 11:23
Посібнику по iRMC S5.pdf

Документи

27 березня 2020 14:42
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІТ" 490 000,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ" 553 827,96
UAH з ПДВ
553 827,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" 649 998,00
UAH з ПДВ
635 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вертекс IT 645 900,00
UAH з ПДВ
638 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Софтліст" 651 200,00
UAH з ПДВ
651 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:25
Електронний підпис
10 березня 2020 14:21
Інші документи.pdf
10 березня 2020 14:18
Інші документи.pdf
10 березня 2020 14:18
Кваліфікаційна частина.pdf
10 березня 2020 14:18
Технічна частина.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 10:16
Електронний підпис
10 березня 2020 10:16
Інші документи.PDF
10 березня 2020 10:16
Кваліфікаційна частина.PDF
10 березня 2020 10:16
Технічна частина.PDF

Публічні документи

10 березня 2020 14:58
Електронний підпис

Публічні документи

10 березня 2020 10:37
Електронний підпис

Публічні документи

10 березня 2020 12:07
Електронний підпис
10 березня 2020 12:02
3.9. Гарантійний лист.PDF
10 березня 2020 12:02
3.6. dell-inc-iso-9001 certificate.PDF
10 березня 2020 12:02
3.5. Авторизаційний лист.PDF
10 березня 2020 12:02
3.4. Тендерна пропозиція.PDF
10 березня 2020 12:02
3.3. Наказ.pdf
10 березня 2020 12:02
3.2. Статут_новий.PDF
10 березня 2020 12:02
3.1. Довідка за формою 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"

ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"

ТОВ Вертекс IT

ТОВ "Софтліст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІТ"
#41082081
Відхилено 490 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:40
ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Відхилено 553 827,96
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:45
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
Відхилено 635 994,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:50
ТОВ Вертекс IT
#41894854
Переможець 638 900,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Вертекс IT
#41894854
638 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:12
Договір укладений
31 березня 2020 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 638 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 106 483,33 UAH)