Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металеві двері
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-02-24-002016-a 2106c21bdfe541fe9c63966a46447290
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 Одиниця
Металеві двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:02
Металеві двері.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 22:11
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:14
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Вимоги до учасників порушують чинне законодавство
Дата подання: 27 лютого 2020 13:14
Вимоги до учасників стосовно подання довідки з фіскальних органів про відсутність заборгованності та з МВС про відсутність судимості на етапі подачі пропозиції порушує чинне законодавство. По ст.17 від учасників ви можете вимагати тільки підтвердження в довільній формі вказаної інформації. Оригінали довідок від відповідних органів ви маєте право вимагати тільки з переможця торгів. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович 195 450,00
UAH з ПДВ
195 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 15:45
3 ФОП Довідка Податкова.pdf
02 березня 2020 15:45
4 ФОП Довідка МВС.rar
02 березня 2020 15:45
16 ФОП Договір.pdf
02 березня 2020 15:45
2 ФОП Витяг з ЄДР.pdf
02 березня 2020 15:45
8 ФОП Паспорт ЛВЛ.pdf
02 березня 2020 15:45
6 ФОП Лист-пояснення.pdf
02 березня 2020 15:45
17 ФОП Лист-згода.pdf
02 березня 2020 15:45
7 ФОП Інф.про компанію.pdf
02 березня 2020 15:45
9 ФОП Інд код ЛВЛ.pdf
02 березня 2020 15:45
14 ФОП Двідка Банк.pdf
02 березня 2020 15:45
5 ФОП Витяг єд.податку.pdf
02 березня 2020 15:45
11.2 ФОП Паспорт.pdf
02 березня 2020 15:45
15 ФОП Подібні роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович
#2535504772
Переможець 195 450,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 10:15

Документи

04 березня 2020 10:15
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична Особа-Підприємець Логвінов Віталій Леонідович
#2535504772
195 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 10:15
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 11.pdf укладений
06 березня 2020 10:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 195 450,00
UAH