30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
23 332,32 UAH
UA-2020-02-24-002013-a 814ea2c63b724696b3f5c3094ed69ab4
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа замовника: Сисоєва Олена
+380(0432) 63-42-62
SISOEVA.OO@UA.ENERGY

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:10
Очікувана вартість: 23 332,32 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 пункт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі товару (далі – Акт) та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) рахунком-фактурою. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 лютого 2020 17:01
Електронний цифровий підпис
24 лютого 2020 17:01
Титулка ТД.pdf
24 лютого 2020 17:01
13 079550_ТД_Офісне устаткування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:10
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:01
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання, надаємо наступні відповіді:
1) Згідно Примітки після Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) та на виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25 грудня 2015 року конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в Таблиці 1 Додатку 3 до ТД.
2) Додатком 3 ТД передбачено надання Учасником інформації у вигляді порівняльної таблиці для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, отже Замовником дотримано всіх вимог передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
3) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-002013-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 19 березня 2020 12:24
Не відповідність вимогам тендерної документації
Шановний Замовник.
Відповідно до вимог тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель Перерахунок ціни тендерної пропозиції1 (за Формою №5 цього додатку)
Участник ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" надав оновленну цінову пропозицію яка не відповідає встановленному зразку, чим порушив вимогу Замовника до оформлення документації.
Документи, які Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження технічних вимог*:
Відповідно Дод.3 розділ 2 потрібно надати документальне підтвердження того, що Учасник є виробником, або офіційним представником виробника, або постачальником згідно з предметом закупівлі:

Для підприємства-виробника надати:

- лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її використання);

Для офіційного представника виробника надати:

- копію документа, завірену печаткою учасника (у разі її використання), щодо підтвердження повноважень від виробника або його представництва** (довіреність від виробника/представництва** виробника, дилерська угода, дистриб’юторський договір або договір комісії тощо);

- лист, щодо підтвердження гарантійних зобов’язань виробника або його представництва** по постачанню даної продукції, через офіційного представника – Учасника, копія документу, завірену печаткою (у разі її використання);

Для постачальника надати:

- гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірений печаткою (у разі її використання).
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" ці документи не надали.
У специфікації та тех.опису не вказані торгові марки які пропонує ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" , таким чином не можливо оцінити наскільки якісний товар він пропонує і по яким критеріям відбувається оцінка технічної відповідності продукції.

На підставі порушеннь і відповідно до ст,28 просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
24 березня 2020 13:17
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо:
1. Згідно з Розділом II «Документи, які надає Учасник – переможець» Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель Перерахунок ціни тендерної пропозиції за Формою №5 Додатку 2 до ТД. Учасник ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" у визначений строк завантажив перерахунок ціни тендерної пропозиції, але не за встановленим зразком, що вважається Замовником формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції – примітка до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
2. У складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження технічних вимог Учасник ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" надав гарантійний лист про те, що ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" в особі Директора Житнікової Світлани Станіславівни, що діє на підставі Статуту, гарантує, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника.
3. Оцінка технічної відповідності продукції здійснюється на підставі порівняння характеристик товару відповідно до Додатку 3 до ТД «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». Характеристики товару, запропоновані Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" в Додатку 3 до ТД «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» відповідають вимогам Замовника.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 10 470,20
UAH
10 236,80
UAH
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 11 354,05
UAH
10 454,65
UAH
Документи
ТОВ СКРЄПКА 16 984,00
UAH
11 254,40
UAH
Документи
ТОВ "АКЦЕНТР" 14 868,60
UAH
12 800,00
UAH
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 18 013,95
UAH
12 805,75
UAH
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:57
sign.p7s
17 березня 2020 14:56
МВС 15.03.20.rar
17 березня 2020 14:56
ДПС Укренерго.rar
17 березня 2020 14:56
Довідка форма №6.pdf
12 березня 2020 14:12
sign.p7s
11 березня 2020 09:37
sign.p7s
11 березня 2020 09:35
Установчі документи (к).pdf
11 березня 2020 09:35
Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 09:35
Проект договору ..pdf
11 березня 2020 09:35
НАЗК дог+вн завірений.pdf
11 березня 2020 09:35
Відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 09:35
Відгук НАЗК.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 15:34
sign.p7s
10 березня 2020 15:31
Довідка ст 17 (форма 2).pdf
10 березня 2020 15:31
Проект договору (Дод. 4).pdf
10 березня 2020 15:31
Лист про санкнції.pdf
10 березня 2020 15:31
Лист про несертифікацію.pdf
10 березня 2020 15:31
Довідка про печатку.pdf
10 березня 2020 15:31
Довідка ДФС (до 7.03).pdf
10 березня 2020 15:31
Лист для БРАВО-ПАП Локси.pdf
10 березня 2020 15:31
Лист Савсервис.pdf
10 березня 2020 15:31
Браво Берил.pdf
10 березня 2020 15:31
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
10 березня 2020 15:31
Лист АВС.PDF
10 березня 2020 15:31
лист від ВДК на Браво.pdf
10 березня 2020 15:31
Довідка МВС ( до 22.03).pdf
10 березня 2020 15:31
Довідка НАЗК (до 13.03).zip
10 березня 2020 15:31
Лист від постачальника.pdf
10 березня 2020 15:31
Браво-ПАП.pdf
10 березня 2020 15:31
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip

Публічні документи

11 березня 2020 11:45
sign.p7s
11 березня 2020 11:40
7_СТАТУТ.pdf
11 березня 2020 11:40
6_Установчі документи.pdf
11 березня 2020 11:39
4_Договір.pdf
11 березня 2020 11:39
3_Листи та довідки.pdf
11 березня 2020 11:39
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 10:26
статут.pdf
10 березня 2020 10:26
специфікація.pdf
10 березня 2020 10:26
протокол засновників.pdf
10 березня 2020 10:26
пропозиція.pdf
10 березня 2020 10:26
опис_та_вимоги_до_товару.pdf
10 березня 2020 10:26
лист_гарантія_ст_17.pdf
10 березня 2020 10:26
гарантійний_лист.pdf
10 березня 2020 10:26
відомості_про_учасника.pdf
10 березня 2020 10:26
витяг_пдв_ак.pdf
10 березня 2020 10:26
витяг_єдрпоу_ак.pdf
10 березня 2020 10:26
висновки.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 13:54
sign.p7s
11 березня 2020 13:54
ч. 2 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:54
тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 13:54
специфікація.pdf
11 березня 2020 13:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 березня 2020 13:54
Протокол.pdf
11 березня 2020 13:53
проект договору.pdf
11 березня 2020 13:53
п.9 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
п.7 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
п.6 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
п.4 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
п.3 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
п.2 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
п.1 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
11 березня 2020 13:53
Наказ.pdf
11 березня 2020 13:53
Договір Апеляційний суд.pdf
11 березня 2020 13:53
Договір Апеляц.суд 2017.pdf
11 березня 2020 13:53
довідка санкції.pdf
11 березня 2020 13:53
довідка про досвід.pdf
11 березня 2020 13:53
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2020 13:53
відомості про учасника.pdf
11 березня 2020 13:53
Витяг ПДВ Ромус.pdf
11 березня 2020 13:52
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
11 березня 2020 13:52
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 10 236,80
UAH
17 березня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
10 236,80
UAH
Документи

Актуальні тендери

До пошуку