Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень адмінбудівлі №1 ГУНП у Волинській області
Очікувана вартість
91 136,00 UAH
UA-2020-02-24-001868-a 979600fcc25f41a99e4e4f4189239f67
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Ніна Петрівна

080951231226 kovnina1958@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40108604
Вебсайт: http://vl.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Винниченка, 11
Контактна особа: Ковальчук Ніна Петрівна
080951231226
kovnina1958@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 91 136,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 455,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Поточний ремонт приміщень адмінбудівлі №1 ГУНП у Волинській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень адмінбудівлі №1 ГУНП у Волинській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Винниченка,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремонт приміщень адмінбудівлі №1 ГУНП у Волинській області Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:34
Оголошення адмін приміщення № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фінансове питання
Дата подання: 25 лютого 2020 10:50
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:16
- Чи обов`язково мати дохід за останні роки в сумі п`ять млн.грн.?, згіно умов тендеру : інформація Замовника:(довідку в довільній формі, що учасник має достітній технічний та виробничий потенціал, потужності, необхідні для виконання Договору, а також середньорічний дохід за останні два роки перевищував 5000000,00 грн. (із наданням підтверджуючих довідок);
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, обов’язково.
відомість ресурсів
Дата подання: 25 лютого 2020 12:08
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:18
Замовник поставив вимоги- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з зазначенням паспорт (або сертифікат) якості, або інший документ, виданий виробником на партію матеріальних ресурсів) копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; питання:Чи ці документи подавати до тендерноі пропозиціі?,чи подавати переможцем в складі акта виконаних робіт по завершенню ремонту?Зазначені документи надаються постачальником тільки у випадку,якщо ті матеріали в них дійсно купляються
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець разом з зведеним кошторисом подає ресурсну відомість. Із зазначенням паспорту (сертифікату) якості або іншим документом виданим виробником на партії матеріальних ресурсів.
про відомість матеріальних ресурсів
Дата подання: 25 лютого 2020 17:11
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:18
- відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з зазначенням паспорт (або сертифікат) якості, або інший документ, виданий виробником на партію матеріальних ресурсів) копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; ПИТАННЯ :копію документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців чию??Продавця матеріалів чи виробника??Якщо виробника,то де його брати?Матеріали закуповуються в місцевих будівельних магазинах,які надають тільки копіі документів відповідності , чеки на придбаний товар,копіі своіх установчих документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець разом з зведеним кошторисом подає ресурсну відомість. Із зазначенням паспорту (сертифікату) якості або іншим документом виданим виробником на партії матеріальних ресурсів.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 25 лютого 2020 18:24
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:19
1.Чому кількість розбирання та улаштування підвісноі стелі 11м2,а розбирання та улаштування підлоги 20,5м2(інформація надана на ремонт одного кабінету?) ??Якщо стеля розбирається частково,то якого виробника є попередя стеля,щоб підібрати по кольору ,кріпленням та інше?(Ви ж потребуєте сертифікати)2.Чому немає демонтажу та монтажу світильників?(використовуются старі?в якому вони стані?)3.Паркетне покриття після розборки використовується старе?чи закупляти нове?При розбиранні буде відходів від 20до 30%,в залежності від сроку давності.Якого виробника паркет щитовий,щоб закупити подібний?(теж потребуєте сертифікат)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до технічних вимог кількість розбирання та улаштування стелі, улаштування та розбирання підлоги визначено до наявної потреби. Стеля та підлога розбираються та влаштовуються частково. Світильники не підлягають демонтажу та заміні на нові.
Матеріали з яких облаштовується стеля вказано в пунктах 2, 3 технічного завдання.
Паркетне покриття (щитовий паркет) демонтується для виконання робіт по гідроізоляції основи будівлі та вкладається той самий без придбання нового – пункти 25-35 технічного завдання.
Відомість ресурсів
Дата подання: 25 лютого 2020 19:45
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:23
Подайте тендерну документацію згідно чинного законодавства. Надайте відомість ресурсів та технічні та якісні характеристики до використаних матеріалів.
Відповідь: Переможець разом з зведеним кошторисом подає ресурсну відомість. Із зазначенням паспорту (сертифікату) якості або іншим документом виданим виробником на партії матеріальних ресурсів.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-001868-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТАРАЙМОВИЧ БОГДАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2956810876
Дата подання: 25 лютого 2020 19:44
Вимога до договору і документаціїї
Прошу Вас змінити 6 пункт договору , а саме:
- довідку в довільній формі, що учасник має достітній технічний та виробничий потенціал, потужності, необхідні для виконання Договору, а також середньорічний дохід за останні два роки перевищував 5000000,00 грн. (із наданням підтверджуючих довідок);

Даний пункт значно обмежує участь мікро-підприємств в даній галузі і носит дискримінаційний характер. Також початкова вартість закупівлі лише 91136,00грн, вимога показати дохід більше 5000 000,00 є недоречною . Зробіть будь-ласка закупівлю прозорою та конкурентною. Видаліть даний пункт договору. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 16:25
Відсутні підстави для внесення змін.
Довідка про дохід за останні два роки є вимогою замовника – це не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». З метою відбору майбутнього Підрядника, який дійсно матиме можливість якісно та у встановлені строки виконати роботи, має належну матеріальну базу та трудові ресурси (відноситься до 3 групи платників податку).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЖИТЛОБУД-1" 91 050,00
UAH з ПДВ
91 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 14:32
Електронний підпис
12 березня 2020 11:56
Електронний підпис
04 березня 2020 08:15
Електронний підпис
03 березня 2020 22:51
34. Проект договору.pdf
03 березня 2020 22:51
29. Локальний кошторис.pdf
03 березня 2020 22:51
28. Пояснювальна записка.pdf
03 березня 2020 22:51
25. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЖИТЛОБУД-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЖИТЛОБУД-1"
#33731651
Переможець 91 050,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:53

Документи

13 березня 2020 15:53
Протокол №56.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЖИТЛОБУД-1"
#33731651
91 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 15:53
Протокол №56.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 11:26
Додаткова угода 2 Житлобуд.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:24
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:22
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 10:10
Дог.106.pdf укладений
18 березня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документальне підтверджені обєктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення обємів виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 106
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 56 046,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 341,00 UAH)