Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля пізня, картопля рання
Очікувана вартість
374 400,00 UAH
UA-2020-02-24-001835-a 99a64071464e4258ade3ef536ab040a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Ольга Ярославівна

+380314246500 khust.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33763070
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27
Контактна особа: Бобер Ольга Ярославівна
+380314246500
khust.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 14:37
Очікувана вартість: 374 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 374,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14400 кг
Картопля пізня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м. Хуст, Заклади освіти м. Хуст згідно додатку 7 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
11700 кг
Картопля рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м. Хуст, Заклади освіти м. Хуст згідно додатку 7 до тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладних Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:27
Додаток 4.docx
24 лютого 2020 16:27
Додаток 3.docx
24 лютого 2020 16:27
ТД_картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 26 лютого 2020 08:34
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:38
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Відповідно до додатку № 4 до тендерної документації поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, згідно Специфікації, відповідно до заявок Замовника. Заявка Замовника має містити інформацію щодо асортименту товару, його кількості, дати поставки товару, адреси місця поставки Товару. Заявка надається Замовником Постачальнику в письмовій формі, або телефонним чи факсимільним зв’язком.
Також згідно із наказом Міністерства освіти у науки України «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» 298/227 від 17.04.2006 року інформуємо про наступне: відповідно до примірного двотижневого меню повинно надаватися попереднє щомісячне замовлення на продукти до суб'єктів підприємницької діяльності, постачальників продуктів харчування. Частота та обсяг завозу продуктів харчування і продовольчої сировини повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад.
Маршрути, графіки та обсяг завозу продуктів харчування і продовольчої сировини погоджуються з керівниками навчальних закладів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Голеня Юрій Антонович 309 330,00
UAH з ПДВ
293 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАЙДУГА" 309 915,00
UAH з ПДВ
294 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мороз Юрій Васильович 319 500,00
UAH з ПДВ
319 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 15:24
Електронний підпис
13 березня 2020 10:47
Електронний підпис
11 березня 2020 15:59
Електронний підпис
11 березня 2020 15:58
докумени на склад.pdf
11 березня 2020 15:58
стаття 16.rar
11 березня 2020 15:58
тд картопля.rar
11 березня 2020 15:58
установчі документи.rar

Публічні документи

11 березня 2020 15:34
Електронний підпис
11 березня 2020 15:33
Додаток 7.PDF
11 березня 2020 15:33
Довідка про НАСРР.PDF
11 березня 2020 15:33
Копія довідки 4 група.PDF
11 березня 2020 15:33
Копія статуту.PDF
11 березня 2020 15:33
Відомості про учасника.PDF
11 березня 2020 15:33
Тендерна пропозиція.PDF
11 березня 2020 15:33
Проект договору.PDF
11 березня 2020 15:33
Технічне завдання.PDF
11 березня 2020 15:33
Довідка ст. 17.PDF
11 березня 2020 15:33
Копія медичної книжки.PDF

Публічні документи

11 березня 2020 16:56
Електронний підпис
11 березня 2020 16:43
тендер картопля.zip
11 березня 2020 16:43
документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Голеня Юрій Антонович

ТОВ "РАЙДУГА"

ФОП Мороз Юрій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Голеня Юрій Антонович
#2604915651
Переможець 293 400,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Голеня Юрій Антонович #2604915651

№ рішення у справі

63/46-р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Голеня Юрій Антонович
#2604915651
293 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 15:49
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:12
3-88.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 10:30
картопля 88.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 12:21
картопля 1.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 12:26
Договір 88 від 02.04.2020.pdf укладений
02 квітня 2020 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення залальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 193 090,00
UAH