Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Paints (ПФ-115 enamel, ПФ-115 RAL enamel in assortment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 11:19 |
Очікувана вартість: | 5 424 709,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 123,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 162700 UAH |
Publication date: | 24 лютого 2020 16:26 |
Enquiries until: | 07 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 424 710 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 27 124 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 09:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 09:13 |
3581 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx | |
10 квітня 2020 09:13 |
Зміни до тендеру_3581_09 04 2020.doc | |
08 квітня 2020 09:23 |
Зміни до тендеру_3581_07 04 2020.doc | |
24 лютого 2020 16:23 |
Додаток № 9.docx |
10 квітня 2020 09:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2020 09:13 |
3581 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx
|
||||||
10 квітня 2020 09:13 |
Зміни до тендеру_3581_09 04 2020.doc
|
||||||
08 квітня 2020 09:23 |
Зміни до тендеру_3581_07 04 2020.doc
|
||||||
24 лютого 2020 16:23 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Розглянувши умови тендерної документації та додатків до неї встановлені порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які унеможливлюють участь потенційних учасників порушуючи їх права та призводять до дискримінації.
1. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Твердість покриття по маятниковому приладі (маятник Кеніга), с, не менше:
Чорна - 20
Червона - 15
Інші кольори – 25».
В той же час, діючим ДСТУ ISO 1522 «Фарби та лаки. Визначення твердості за маятниковим приладом» визначення твердості лакофарбового покриття передбачено в умовних одиницях, а не в секундах та за відповідною формулою.
Отже, враховуючи що в діючому ДСТУ ISO 1522 твердість лакофарбового покриття визначається в умовних одиницях та за маятниковими приборами трьох типів (ТМЛ, М-3, МЕ-3) вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції:
“Твердість покриття по маятниковому приладу (ТМЛ, М-3 або МЕ-3), умовних одиниць, не менше -”.
2. Згідно з вимогами додатку А до тендерної документації, Замовником визначається такий технічний показник, як «Блиск покриття (під кутом 60) ед.блеска:
- високоглянцові, що не менше - 60
- глянцеві, не менш – 50».
Таким чином, Замовник визначає фактично два види продукції для постачання (фарби високоглянцеві та глянцеві). Для чіткого визначення, яку саме продукцію потребує Замовник, пропонуємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити один із показників блиску покриття.
В випадку залишення Замовником вимоги без задоволення, та залишення умов тендерної документації без змін, змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 травня 2020 21:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-05-000009 ● 7c1525c34a56415ea5f5e949a397a0e5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-02-24-001813-a 24.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-10 13:07:12
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі фарб (емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) ДК 021:2015 - 44810000-1 — фарби) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2020-02-24-001813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів з наступних питань:
Коли затверджено протокол розгляду тендерної пропозиції та чому його не оприлюднено в електронні системі закупівель?
Які підстави відхилення тендерних пропозицій: ТОВ «ІНВІТ ГРУП», ПРАТ «КСЗ» та ТОВ «МІКОНТ»?
Які заходи проведені для виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020
№ 11807-р/пк-пз?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-13 14:06:52
Відповідь на запит
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 10.08.2020 (13:07:12), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі фарб (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) ( за №ЦБД: UA-2020-02-24-001813-a ) та повідомляє наступне.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій затверджено 20.05.2020, яким були прийняті наступні рішення:
1. Відхилити пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВІТ ГРУП», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, за оголошенням UA-2020-02-24-001813-a.
2. Допустити до подальшого аукціону як такі, що відповідають умовам тендерної документації, за оголошенням UA-2020-02-24-001813-a, пропозиції наступних учасників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРРЕСУРС-КР», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД «ЯНТАР», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТУСКАР», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВП»Фарбпром».
При оприлюдненні інформації замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» та інструкцією по роботі з майданчиком.
Підстави відхилення тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВІТ ГРУП», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій» були оприлюднені в електронну систему закупівель в строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Прикріпити документ в електронній системі закупівель на даному етапі можливості немає з вересня 2019 року.
25.05.2020 учасником торгів була подана скарга, що стосується прийнятих рішень Замовником.
При наявності задоволених скарг на рішення за прекваліфікацією, процедура повертається на стадію «1.1 Пре-кваліфікація», тобто стадію до початку розгляду тендерних пропозицій, що скасовує попередні рішення Замовника.
Також інформація про оприлюднення протоколу розгляду пропозицій значиться в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 № 11807-р/пк-пз.
18.06.2020 було оприлюднено рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 № 11807-р/пк-пз про результати розгляду скарги.
З прийнятими рішеннями органом оскарження Замовник не погоджується та у відповідності до абз. 2 ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржує у судовому порядку. Позовна заява до окружного адміністративний суду м. Києва подана 16.07.2020.
За результатами розгляду позовної заяви, Замовником будуть прийняті рішення у відповідності до чинного законодавства України.
Сканована копія протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2020 № 3581/185/-20-Т додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-24-001813-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 27 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Фарб (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (код ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-24-001813-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-24-001813-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-09-03 16:25:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень)
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВІТ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "УКРРЕСУРС-КР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ ЯНТАР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВП"Фарбпром" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ТУСКАР | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ “МІКОНТ” | Документи |
Відхилено
Документи
|