Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт та утеплення фасаду в ШДС «ДИВОЦВІТ»
Очікувана вартість
1 310 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001799-a ● 8deaabd314af4f0db6cf292dd85f6735
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна +380444255381 podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 16:24 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 16:24 |
Очікувана вартість: | 1 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 ДБН В.2.2-3:2018 ДБН В.2.6-33:2018 згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 45440000-3 "Фарбування та скління" (Капітальний ремонт та утеплення фасаду в ШДС «ДИВОЦВІТ»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт та утеплення фасаду в ШДС «ДИВОЦВІТ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, Київ, пр. Свободи, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 16:20 |
Дефектний акт ШДС Дивоцвіт фасад.docx |
24 лютого 2020 16:20 |
фасад ДИВОЦВІТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 лютого 2020 10:08
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:06
Відповідно до умов тендерної документації Замовником встановлено вимогу надання копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Звертаємо Вашу увагу, що отримання даного сертифікату не носить законодавчо встановленого зобовязання до усіх підприємств. Отже дана вимога призводить до звуження кола учасників даних торгів. Також, наявність даного сертифікату не має відношення до якості виконання будівельних робіт. Рівень кваліфікації учасника буде підтверджуватись у складі пропозиції наданням інформації стосовно досвіду виконання аналогічних договорів та наявності працівників відповідної кваліфікації.
Просимо внести зміни у тендеру документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники, що мають сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 дотримуються процесового підходу для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог.
Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань:
поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку;
покращити якість продукції та послуг, тим самим підвищити задоволеність своїх замовників;
стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках;
забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації;
запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань:
поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку;
покращити якість продукції та послуг, тим самим підвищити задоволеність своїх замовників;
стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках;
забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації;
запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Вимога
Дата подання: 25 лютого 2020 16:50
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:04
Вимагаємо виключити вимогу щодо наявності реєстрації юридичних на території м.Києва або Київської області, оскільки вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою що виключає можливість прийняття участі у закупівлі для компаній, які мають реєстрацію в іншому регіоні, але можуть забезпечити виконання капітального ремонту та утеплення фасаду, які заявлені на торгах. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки можливості оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник або обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів,робіт або послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Прикладом може служити Рішення від 04.04.2017 р. №1758 р/пк пз про задоволення скарги учасника процедури закупівлі асфальтобетонної суміші, в якому АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником умови про те, що «місцезнаходження заводу/бази навантаження учасника має бути розташоване в м. Києві або у приміській зоні до 10 км від межі м. Києва». Відповідну вимогу АМКУ визнав дискримінаційною, оскільки замовник не довів необхідність розташування заводу/бази учасника саме у зазначеній місцевості. Оскільки обов’язковою умовою даної закупівлі є реєстрація юридичної особи в м. Києві або Київської області, вважаємо дану вимогу дискримінаційною.Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля не регулюється ЗУ "Про публічні закупівлі".
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Переможець |
1 309 945,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
08 квітня 2020 11:02
|