Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні вироби (тест-смужки, голки до шприц-ручок)
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001682-a ● 260e68b7af724b758666e3993e53ce32
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60 |
Контактна особа: |
Кирилюк Анатолій Іванович 380974058155 1989.rodl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 790 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
26 лютого 2020 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 15:52 |
РОДЛ ТД , тест-смужки, зміни.docx | |
26 лютого 2020 15:34 |
протокол внес змін тест смужки.pdf |
26 лютого 2020 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2020 15:52 |
РОДЛ ТД , тест-смужки, зміни.docx
|
|||
26 лютого 2020 15:34 |
протокол внес змін тест смужки.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 24 лютого 2020 23:54
дискримінаційні умови
Ретельно проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - кількість крові для дослідження має бути не більше ніж 0,7 мкл, що забезпечується капілярним забором крові. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас розширити вказані вище межі кількість крові для дослідження має бути від 0,6 до 0,8 мкл, що також що забезпечується капілярним забором крові, а різниця в 0,1 мікролітр в заборі крові апсолюто не впливає на результати вимірювання. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 15:30
Тендерним комітетот прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію, змінивши медико-технічне завдання по лоту 1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 26 лютого 2020 16:07
дискримінаційні умови
Доброго дня шановний замовнику! Проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію зі змінами, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - Замовником використовуються глюкометри Accu – Chek Performa, що унеможливлює використання аналогів. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас прибрати дану дискримінаційну умову дозволивши запропонувати Вам еківалент. В свою чергу наша компанія гарантує забезпечення Вашого заклад безкоштовними глюкометрами іншого виробника. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 17:04
Згідно державної програми «Діти Рівненщини», для дітей, які хворіють на цукровий діабет, в період з 2015-2018 рр. централізовано були придбані глюкометри Акку-Чек-Перформа. Тому в тендерній документації і прописано, що нам потрібні тест смужки саме для глюкометра Акку-Чек-Перформа.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 27 лютого 2020 17:49
дискримінаційні умови
Шановний замовнику. Згідно закону "Про публічні закупівлі" в разі якщо подачі еквіваленту не передбачено, закупівля має відбуватися по процедурі "переговорна процедура". Просимо внести зміни в тендерну документацію для можливості подачі еквіваленту, або ж за даним лотом змінити тип процедури. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 14:21
Шановний учаснику!
Переговорна процедура, відповідно ст. 35 закону України “Про публічні закупівлі” використовується замовником, як виняток.
На думку тендерного комітету по даній закупівлі відсутня можливість застосування п.2 ст 35, тому процедура не може бути переговорною.
Дякуємо Вам розуміння!
Переговорна процедура, відповідно ст. 35 закону України “Про публічні закупівлі” використовується замовником, як виняток.
На думку тендерного комітету по даній закупівлі відсутня можливість застосування п.2 ст 35, тому процедура не може бути переговорною.
Дякуємо Вам розуміння!
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1: тест-смужки |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 690 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 900,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2800 пач
Тест-смужки «АККУ-ЧЕК-ПЕРФОРМА»
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 24 лютого 2020 23:54
дискримінаційні умови
Ретельно проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - кількість крові для дослідження має бути не більше ніж 0,7 мкл, що забезпечується капілярним забором крові. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас розширити вказані вище межі кількість крові для дослідження має бути від 0,6 до 0,8 мкл, що також що забезпечується капілярним забором крові, а різниця в 0,1 мікролітр в заборі крові апсолюто не впливає на результати вимірювання. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 15:30
Тендерним комітетот прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію, змінивши медико-технічне завдання по лоту 1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 26 лютого 2020 16:07
дискримінаційні умови
Доброго дня шановний замовнику! Проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію зі змінами, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - Замовником використовуються глюкометри Accu – Chek Performa, що унеможливлює використання аналогів. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас прибрати дану дискримінаційну умову дозволивши запропонувати Вам еківалент. В свою чергу наша компанія гарантує забезпечення Вашого заклад безкоштовними глюкометрами іншого виробника. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 17:04
Згідно державної програми «Діти Рівненщини», для дітей, які хворіють на цукровий діабет, в період з 2015-2018 рр. централізовано були придбані глюкометри Акку-Чек-Перформа. Тому в тендерній документації і прописано, що нам потрібні тест смужки саме для глюкометра Акку-Чек-Перформа.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БаДМ" #31816235 |
Переможець |
516 570,32
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 14:18
|
дод уг 04-05.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 12:20
|
04-05.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 11:24
|
д уг 04-05.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:19
|
продовження 04-05.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 15:36
|
ДОГОВІР ТЕСТ СМУЖКИ.pdf | укладений |
02 квітня 2020 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 04-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20% сума щодо продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 04-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з технічною помилкою вважати за правильне даний текст додаткової угоди №3 від 10.02.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 04-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 04-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |