Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби (тест-смужки, голки до шприц-ручок)
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001682-a 260e68b7af724b758666e3993e53ce32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Анатолій Іванович

380974058155 1989.rodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03067009
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60
Контактна особа: Кирилюк Анатолій Іванович
380974058155
1989.rodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 790 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

26 лютого 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:52
РОДЛ ТД , тест-смужки, зміни.docx
26 лютого 2020 15:34
протокол внес змін тест смужки.pdf
26 лютого 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2020 15:52
РОДЛ ТД , тест-смужки, зміни.docx
24 лютого 2020 16:22
РОДЛ ТД , тест-смужки, голки до шприц.руч2020 (1).docx
26 лютого 2020 15:34
протокол внес змін тест смужки.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 24 лютого 2020 23:54
дискримінаційні умови
Ретельно проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - кількість крові для дослідження має бути не більше ніж 0,7 мкл, що забезпечується капілярним забором крові. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас розширити вказані вище межі кількість крові для дослідження має бути від 0,6 до 0,8 мкл, що також що забезпечується капілярним забором крові, а різниця в 0,1 мікролітр в заборі крові апсолюто не впливає на результати вимірювання. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 15:30
Тендерним комітетот прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію, змінивши медико-технічне завдання по лоту 1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 26 лютого 2020 16:07
дискримінаційні умови
Доброго дня шановний замовнику! Проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію зі змінами, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - Замовником використовуються глюкометри Accu – Chek Performa, що унеможливлює використання аналогів. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас прибрати дану дискримінаційну умову дозволивши запропонувати Вам еківалент. В свою чергу наша компанія гарантує забезпечення Вашого заклад безкоштовними глюкометрами іншого виробника. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 17:04
Згідно державної програми «Діти Рівненщини», для дітей, які хворіють на цукровий діабет, в період з 2015-2018 рр. централізовано були придбані глюкометри Акку-Чек-Перформа. Тому в тендерній документації і прописано, що нам потрібні тест смужки саме для глюкометра Акку-Чек-Перформа.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 27 лютого 2020 17:49
дискримінаційні умови
Шановний замовнику. Згідно закону "Про публічні закупівлі" в разі якщо подачі еквіваленту не передбачено, закупівля має відбуватися по процедурі "переговорна процедура". Просимо внести зміни в тендерну документацію для можливості подачі еквіваленту, або ж за даним лотом змінити тип процедури. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 14:21
Шановний учаснику!
Переговорна процедура, відповідно ст. 35 закону України “Про публічні закупівлі” використовується замовником, як виняток.
На думку тендерного комітету по даній закупівлі відсутня можливість застосування п.2 ст 35, тому процедура не може бути переговорною.

Дякуємо Вам розуміння!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1: тест-смужки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 900,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 березня 2020 13:20
Закінчення: 11 березня 2020 13:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2800 пач
Тест-смужки «АККУ-ЧЕК-ПЕРФОРМА»
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 24 лютого 2020 23:54
дискримінаційні умови
Ретельно проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - кількість крові для дослідження має бути не більше ніж 0,7 мкл, що забезпечується капілярним забором крові. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас розширити вказані вище межі кількість крові для дослідження має бути від 0,6 до 0,8 мкл, що також що забезпечується капілярним забором крові, а різниця в 0,1 мікролітр в заборі крові апсолюто не впливає на результати вимірювання. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 15:30
Тендерним комітетот прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію, змінивши медико-технічне завдання по лоту 1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001682-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 26 лютого 2020 16:07
дискримінаційні умови
Доброго дня шановний замовнику! Проаналізувавши розміщену на веб порталі державних закупівель тендерну документацію зі змінами, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі». Умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 1 до тендерної документації), містить дискримінаційні положення, тобто медико-технічні вимоги по лоту 1 прописані в спосіб, що дає змогу запропонувати продукт лише одного виробника, що суперечать діючим нормативним документам, та унеможливлюють подання еквівалента, а саме - Замовником використовуються глюкометри Accu – Chek Performa, що унеможливлює використання аналогів. Хочемо зазначити, що ми як потенційний учасник маємо можливість запропонувати Вам еківалент товару що є предметом закупівлі, тому просимо Вас прибрати дану дискримінаційну умову дозволивши запропонувати Вам еківалент. В свою чергу наша компанія гарантує забезпечення Вашого заклад безкоштовними глюкометрами іншого виробника. В разі якщо замовник не внсе необхідні зміни в документації залишаємо за собою право оскарження закупівлі в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2020 17:04
Згідно державної програми «Діти Рівненщини», для дітей, які хворіють на цукровий діабет, в період з 2015-2018 рр. централізовано були придбані глюкометри Акку-Чек-Перформа. Тому в тендерній документації і прописано, що нам потрібні тест смужки саме для глюкометра Акку-Чек-Перформа.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 516 570,32
UAH з ПДВ
516 570,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рефцьо Тетяна Андріївна 588 000,00
UAH з ПДВ
588 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 17:22
акцепт UA-2020-02-24-001682-a.pdf
10 березня 2020 14:18
Тех.pdf
10 березня 2020 14:18
Ком_p076-150.pdf
10 березня 2020 14:18
Ком_p001-075.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 23:25
Електронний підпис
10 березня 2020 23:17
0002 Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 23:17
0021 матеріально тех база.pdf
10 березня 2020 23:17
0019 Лист Статут.pdf
10 березня 2020 23:17
0018 Лист Ліцензія.pdf
10 березня 2020 23:17
0017 Антикорупція.pdf
10 березня 2020 23:17
0012 Довідка корупція.pdf
10 березня 2020 23:17
011 ст 17.pdf
10 березня 2020 23:17
0010 Витяг з ЕДР.pdf
10 березня 2020 23:17
0009 Довідка платника ПДВ.pdf
10 березня 2020 23:17
0008 Лист згода перс дані.pdf
10 березня 2020 23:17
0007 Проект договору.pdf
10 березня 2020 23:17
0003 Медико тех завдання.pdf
10 березня 2020 23:17
0001 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ФОП Рефцьо Тетяна Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 516 570,32
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
516 570,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 14:18
дод уг 04-05.pdf зміни до договору
24 березня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 12:20
04-05.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:24
д уг 04-05.pdf зміни до договору
26 січня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:19
продовження 04-05.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 15:36
ДОГОВІР ТЕСТ СМУЖКИ.pdf укладений
02 квітня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 04-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% сума щодо продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 04-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з технічною помилкою вважати за правильне даний текст додаткової угоди №3 від 10.02.2021р.
Номер договору про закупівлю: 04-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04-05
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 6 457,13
UAH (в тому числі ПДВ 419,43 UAH)