Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті з монітором)
Очікувана вартість
17 100,00 UAH
UA-2020-02-24-001549-c ● ff340b3682fa4b4b8eaa61108b3ddaeb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108 |
Контактна особа: |
Олеся Сакал +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 13:43 |
Очікувана вартість: | 17 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер в комплекті з монітором)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, Вінница, Хмельницьке шосе 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 14:45 |
Оголошення компютер2.doc |
24 лютого 2020 14:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2020 14:45 |
Оголошення компютер2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:30
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:54
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги не пропонувати
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001549-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 04 березня 2020 12:02
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "Компаком-2000"
Шановний замовнику. У складі пропозиції є файл який називається "Сервіс_центри.pdf" в ньому є дані про всі партнерські сервісні центри в тому числі і в м Вінниця. Так само в архівному файлі "Документи компаком 2000_1.rar" є файл "Довідка відносно ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації.pdf" і файл "Довідка про матеріально-технічну базу .pdf" У звя'зку з вище зазаначеним вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію на повторну кваліфікацію для більш ретельного вивчення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 16:05
Учасник не надав копії договору між учасником та сервісним центром, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного терміну. Вимога є безпідставною та такою, що підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
12 300,00
UAH з ПДВ
|
12 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
13 464,00
UAH з ПДВ
|
13 464,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" |
15 948,00
UAH з ПДВ
|
15 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
16 566,00
UAH з ПДВ
|
16 566,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
12 300,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:18
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
13 464,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:22
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" #36150592 |
Переможець |
15 948,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір Альфаметрік.2.pdf | укладений |
10 березня 2020 12:45
|