Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж та встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи сповіщення про пожежу на об'єкті: 9-ти поверховий спальний корпус- Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації. СПТС; Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією)
Очікувана вартість
1 475 359,00 UAH
UA-2020-02-24-001491-c 56a3a7eaf8904c14a85b9c42871c8fe6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Коробчинська

+380482349067
+380973331141
inna-od-ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 24548180
Місцезнаходження: 65038, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська Балка, буд. 3
Контактна особа: Інна Коробчинська
+380482349067,+380973331141
inna-od-ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 13:23
Очікувана вартість: 1 475 359,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 377,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7376.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Монтаж та встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи сповіщення про пожежу на об'єкті: 9-ти поверховий спальний корпус- Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації. СПТС; Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Рибальська балка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 10:26
Виправлення.docx
28 лютого 2020 10:26
ТД_ монтаж_.docx
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_1218_СД_ВРЛС_2-1-1.rtf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_1218_СД_ССР_5.rtf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_Експертний звіт_ЕК-2745-01-20.pdf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_проект 01-01-2020-ПС-СО-СПТС.pdf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_1218_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
28 лютого 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 10:26
Виправлення.docx
28 лютого 2020 10:26
ТД_ монтаж_.docx
24 лютого 2020 14:01
ТД_ монтаж.docx
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_1218_СД_ВРЛС_2-1-1.rtf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_1218_СД_ССР_5.rtf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_Експертний звіт_ЕК-2745-01-20.pdf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_проект 01-01-2020-ПС-СО-СПТС.pdf
24 лютого 2020 14:01
Додаток 2_1218_СД_ЛС1_2-1-1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 14:40
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:05
Доброго дня! Чому бюджет закупівлі без ПДВ? Викладений зведений кошторисний розрахунок на суму 1 475 359,00 з ПДВ. Приведіть у відповідінсть бюджет закупівлі.
Відповідь: З ПДВ
Вартість обладнання.
Дата подання: 24 лютого 2020 14:42
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:01
Наданий зведений кошторисний розрахунок без вартості обладнання. Обладнання надає Замовник, закуповуються лише роботи?
Відповідь: Доброго дня. Так. В ТД все вказано
Розмір тендерного забезпечення
Дата подання: 26 лютого 2020 15:47
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:11
В оголошенні про проведення закупівлі на сторінці ПРОЗЗОРО в розділі "Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: " вказано "1 роботи". Але розмір забезпечення у вас розрахований як 3% від суми закупівлі. Тобто як для послуг. При закупівлі робіт розмір забезпечення не може перевищувати 0,5% від суми закупівлі.
Відповідь: Так 0,5% від суми закупівлі
Технічні характеристики
Дата подання: 26 лютого 2020 15:53
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:13
в Пунктті 1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачені документи які учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції, серед яких міститься така вимога: "інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 2: Експертний звіт №ЕК-2745/01-20; Робочий проект 01-01-2020 -ПС-СО-СПТС; Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1- Форма №1; Відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1; ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА - Форма №5) " Тобто вами перераховані документи котрі завантажені вами до тендерної документації. але не уточнено що конкретно ви вимагаєте від учасника надати в складі своєї пропозиції.? Чи ви вимагаєте щоб учасник в своїй пропозиції завантажував документи котрі вами додані до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги щодо Тендерної пропозиції вказано в Тендерній документації і додатках до неї
Проект договору
Дата подання: 26 лютого 2020 15:57
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:14
В тендерній документації вами передбачено що учасник у складі пропозиції повинен надати проект договору. Але не передбачено в якій формі подавати даний проект: - Чи необхідно просто надати текст проекту договору? - Чи необхідно проект договору заповнити сі сторони учасника? - Чи необхідно надавати додатки до договору?
Відповідь: Читайте Тендерну документацію, все вказано
щодо аналогічного договору
Дата подання: 26 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:20
Відповідно до Додатку № 5 до Тендерної документації зазначено, що аналогічним договором в розумінні цієї документації є договори на поставку товарів аналогічних до предмету закупівлі. Слід зазначити, що відповідно до Документації та оголошення про проведення торгів, Замовником оголошено закупівлю послуг/робіт, а не товарів. Просимо привести документацію у відповідність в даній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Буде враховано
заборона використання архіваторних програм
Дата подання: 26 лютого 2020 16:20
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:21
В тендерній документації Замовником заборонено при поданні тендерної пропозиції використовувати архіваторні програми. Також дана вимога стосується і забезпечення тендерної пропозиції де замовник вказав: "При поданні ТП Учасником забезпечення ТП (у тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладенням ЕЦП Гаранта без використання архіваторних програм." Дана вимога є незрозумілою та незаконною. Так як при накладанні ЕЦП банку на документ гарантії створюється файл з розширенням - ".P7S" з закодованими даними підписанта Файл з даним розширенням неможливо завантажити на електронний майданчик, тому даний завжди об'єднується з файлом в розширенні - ".PDF" якого він стосується. Встановлюючи вимогу що учаснику заборонено об'єднувати файли за допомогою архіваторних програм ви тим самим унеможливлюєте учасника завантажити документи з накладанням ЕЦП банку Гаранта
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, Замовником буде враховано дані недоліки
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-001491-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 16 березня 2020 16:04
Скарга на протокольне рішення № 62 від 16.03.2020
Скарга в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 14:44
Уповноваженою особою було уважно вивчено Вашу скаргу на що відповідаю наступне:
Щодо протокольного рішення МРЦ «Одеський» № 62 від 16.03.2020
У відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також Розділом 3 тендерної документації визначено порядок подання інформації стосовно статті 16 Закону, а саме: «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям». Із аналізу практики АМКУ інформація щодо кваліфікаційних критерій подається Учасником у довільній формі, якщо інше не визначено Законом або Замовником у відповідності до Закону.
Отже, Уповноваженою особою було визначено у якій формі Учасник подає підтвердження щодо кваліфікаційним критеріям, а саме шляхом подання інформації (у довільній формі).
Також, звертаю Вашу увагу на наступне: згідно положень статті 23 Закону Учасник має право звернутися до Замовника стосовно роз’яснення або вимогою щодо положень тендерної документації. Вами не було реалізоване це право, а від так ми розуміємо, що всі норми тендерної документації були для Вас зрозумілі та такі, що відповідають Закону.
Щодо визначення Учасника ТОВ «Укртехнобез», як такого, що є найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за ціною.
Визначення Вашої тендерною пропозиції системою Уповноваженого органу переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015-45310000-3, як такої, що є найбільш економічно вигідною, не є для Замовника безумовною підставою для визначення Вас переможцем, на відміну від Вашого ствердження у скарзі. Зазначена підстава лише зобов’язує Замовника розглянути Вашу тендерну пропозицію у першу чергу. Лише відповідність Вашої тендерної пропозиції вимогам законодавства та тендерної документації є підставою визначення Вас переможцем за процедурою відкритих торгів, в інших випадках це порушення законодавства у тому числі його принципів.

Щодо Вашого ствердження стосовно упередження та необґрунтованості Протокольного рішення Уповноваженої особи
Протокольне рішення прийняте Уповноваженою особою відповідає вимогам Закону та положенням тендерної документації, є правомірним, обґрунтованим та не упередженим, доки в законному порядку не буде встановлено інше.
Вашу незгоду з Протокольним рішенням Уповноваженої особи також може бути розглянуто в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Щодо Вашої кваліфікації за статтею 191 КК України діям Уповноваженої особи

Звертаю Вашу увагу на наступне: Кримінально-правова кваліфікація – частина процесу застосування кримінального закону, а отже:
- це офіційна діяльність, яка здійснюється уповноваженими на те органами держави:
- вона проводиться у відповідній процесуальній формі, її результати закріплюються у актах вказаних вище органів (постановах, обвинувальному висновку, вироку);
- має обов’язкове значення, тягне за собою правові наслідки.
Кваліфікацію ділять на офіційну та неофіційну. Під останньою розуміють кримінально-правову оцінку діяння, яку роблять особи, не уповноважені на те законом (студенти, громадяни тощо). Вони оцінюють ті чи інші діяння на предмет того, чи становлять вони злочин і який саме. Однак, враховуючі, що така діяльність не наділена жодною з вказаних вище рис, її не можна вважати кримінально-правовою кваліфікацією.

Враховуючі вищевикладене, Уповноваженою особою МРЦ «Одеський» не може бути задоволено Вашу скаргу.
Також інформуємо Вас про недопустимість впливу на законе рішення Уповноваженої особи шляхом надання Вами кримінально-правової кваліфікації діям Уповноваженої особи та як підставою для звернення до відповідних державних органів.

З повагою!
Уповноважена особа МРЦ «Одеський» Інна КОРОБЧИНСЬКА

Документи подані скаржником

16 березня 2020 16:04
Скарга ТОВ Укртехнобез.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-27-000012 ● 9fe10335a2c140c7a012b3802e87bb87
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2020 Одеса № 67

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 27.02.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2020 № 67
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-02-24-001491-c 24.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 2.Забезпечення тендерної пропозиції: Виправлено на забеспечення тендерної пропозиції у кількості 0.05% від суми відкритих торгів для процедури закупівлі: 7 376, 80 грн. Сім тисяч триста сімдесят шість гривень 80 копійок.

2020-03-02 09:43:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує встановлений Законом граничне значення.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує встановлений Законом граничне значення.) • усунуто

-

2020-03-02 10:56:18

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укртехнобез 871 758,00
UAH з ПДВ
749 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 015 656,29
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ" 1 189 000,00
UAH з ПДВ
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ" 1 098 376,86
UAH з ПДВ
1 098 376,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:20
Електронний підпис
10 березня 2020 14:16
17. аналогічний договір.pdf
10 березня 2020 14:16
11. паспорт директора.pdf
10 березня 2020 14:16
8. довідка щодо ціни.pdf
10 березня 2020 14:16
7. довідка щодо витрат.pdf
10 березня 2020 14:16
1. РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ ТП.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 17:54
Електронний підпис
20 березня 2020 17:54
ст. 17.pdf
20 березня 2020 17:54
МВС.pdf
20 березня 2020 17:54
банкрутство.pdf
20 березня 2020 17:54
public_doc.pdf
20 березня 2020 17:54
public_doc.p7s
10 березня 2020 14:59
Гарантія_221.2020-НГЕ_10.03.2020.7z
10 березня 2020 14:59
22. Школа 18 договір.pdf
10 березня 2020 14:59
21. Школа 18 відгук.pdf
10 березня 2020 14:59
19. тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 14:59
18. Повноваження.pdf
10 березня 2020 14:59
15. Ліцензія пожежка.pdf
10 березня 2020 14:59
14. листи згоди.pdf
10 березня 2020 14:59
10. кошторис.pdf
10 березня 2020 14:59
8. інформація ст 17.pdf
10 березня 2020 14:59
4. довідка повноваження.pdf
10 березня 2020 14:59
2. відгук 292.pdf
10 березня 2020 14:59
01. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 13:15
Електронний підпис
10 березня 2020 13:01
19Статут.PDF
10 березня 2020 13:01
18.3Банківська гарантія.pdf
10 березня 2020 13:01
18.2Банківська гарантія.pdf
10 березня 2020 13:01
18.1Банківська гарантія.pdf
10 березня 2020 13:01
17Лист-згода перс дані.PDF
10 березня 2020 13:01
15Довідка істотні умови.PDF
10 березня 2020 13:01
6Довідка обладнання.PDF
10 березня 2020 13:01
5Довідка працівники.PDF
10 березня 2020 13:01
4Проект договору.PDF
10 березня 2020 13:01
3Тендерна пропозиція.PDF
10 березня 2020 13:01
2Довідка інф.PDF
10 березня 2020 13:01
1Реєстр.PDF

Публічні документи

10 березня 2020 14:45
Електронний підпис
10 березня 2020 14:44
14. Кошторис.pdf
10 березня 2020 14:38
Електронний підпис
10 березня 2020 14:36
14. Кошторис.pdf
10 березня 2020 14:17
ССТ Статут 2019 (копія).pdf
10 березня 2020 14:17
ССТ Повноваження (копія).pdf
10 березня 2020 14:17
ССТ Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 березня 2020 14:17
15. Щодо субпідрядників.pdf
10 березня 2020 14:17
12. Проект договору.pdf
10 березня 2020 14:17
7. Щодо повноважень.pdf
10 березня 2020 14:17
6. Згода на обробку даних.pdf
10 березня 2020 14:17
2. Довідка за ст. 17.pdf
10 березня 2020 14:17
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртехнобез

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ"

ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Відхилено 749 999,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 10:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 750 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 11:31

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

16 березня 2020 10:04
Електронний підпис
11 березня 2020 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:20
ДУ_5_Дог_18-Тб_ 06 .04.2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 11:11
ДУ_4_Дог_18-Тб_06.04.2020_монтаж.сигн..pdf зміни до договору
28 липня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 14:03
Scan_Дод.уг_3_Дог_18-Тб_ 06 .04.2020.pdf зміни до договору
20 травня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 12:54
Scan_Дод.уг_2_Дог_18-Тб_ 06 .04.2020.pdf зміни до договору
21 квітня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 11:20
Scan_Дод.уг_1_Дог_18-Тб_ 06 .04.2020.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 18:42
Scan_18_Тб_06.04.2020_монтаж сигнал..pdf укладений
06 квітня 2020 18:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди про зміну пунктів Договору в наступній редакції: 1.1. Генпідрядник зобов’язується, згідно затвердженої Замовником проектно-кошторисної документації, виконати роботи, а саме: Монтаж та встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи сповіщення про пожежу на об'єкті: 9-ти поверховий спальний корпус- Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації. СПТС; Система оповіщення людей про пожежу та управління евакуацією (надалі-об’єкт), а Замовник прийняти та оплатити такі роботи за кодом ДК 21:2015 – 45310000-3 «Електромонтажні роботи» Доповнити Розділ 3 Договору підряду наступним пунктом: п.3.4. Замовник оплачує Роботи Генпідрядника згідно Актів виконаних робіт, який свідчить про обсяг виконаних робіт, в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Тип оплати: післяоплата.
Номер договору про закупівлю: 18-Тб
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди про зміну пунктів Договору в наступній редакції: п. 3.1. Ціна даного Договору, становить: 750 000,00 (сімсот п’ятдесят тисяч гривень нуль копійок) у т.ч. ПДВ 125 000,00 грн. (сто двадцять п’ять тисяч гривень нуль копійок). Ціна Договору визначається у Погодженому Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (Додаток № 1/8 до цього Договору), що є невід’ємною частиною Договору. п. 3.2. Фінансування робіт здійснюється згідно з Додатком № 1/10 «План фінансування робіт». Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, у тому числі за умови зменшення обсягів робіт залежно від реального фінансування видатків. 2. Сторони дійшли згоди про зміну 12 Розділу «Додатки до Договору» в наступній редакції: Невід’ємними частинами цього Договору є: Додаток 1/1 Дефектний акт № 2-1-1 Додаток 1/2 Дефектний акт № 2-1-2 Додаток 1/3 Договірна ціна Додаток 1/4 Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв Додаток 1/5 Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 Додаток 1/6 Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 Додаток 1/7 Пояснювальна записка Додаток 1/8 Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва Додаток 1/9 Графік виконання Додаток 1/10 План фінансування
Номер договору про закупівлю: 18-Тб
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зміну пункту 5.1. Договору в наступній редакції: Срок виконання робіт становить: з дати підписання Договлру Сторонами до 01.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 18-Тб
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зміну пункту 5.1. Договору в наступній редакції: Строк виконання робіт становить: з дати підписання Договору Сторонами до 01.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 18-Тб
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору на 9 411,60 (дев'ять тисяч чотириста одинадцять гривень шістдесят копійок) з ПДВ, у зв'язку з видаленням з вартості Договору вартості технічного нагляду та викласти пункти Договору в новый редакції, а саме: 3.1 Ціна даного Договору, становить: 740 588,40 грн. (сімсот сорок тисяч п'ятсот вісімдесят вісім гривень сорок копійок) у т.ч. ПДВ 123 431,40 грн.( сто двадцять три тисячі чотириста тридцять одна гривня сорок копійок). Ціна Договору визначається у Погодженому Зведеному кошторисному розрахунку вартості об'єкта будівництва (Додаток №1 до цього Договору), що є невід'ємною частиною даного Договору. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 12 "Додатки до Договору" та викласти в новій редакції, а саме: Невід'ємною частиною цього Договору є: Додаток №4 Договірна ціна, викласти в новій редакції (додається). 3. У зв'язку зі зміною реквізитів Виконавця необхідно внести зміни в Розділ 14 "Місце знаходження та банківські реквізити Сторін" і викласти в новій редакції, а саме: ГЕНПІДРЯДНИК Приватне підприємство "Охорона-004" Адреса: 04205, м. Київ, проспект Оболонський, 35 Код ЄДРПОУ 39415273 ІПН 394152726548 UA693052990000026000026218062 в АТ КБ "ПриватБанк" МФО 305299 Телефон +380668617266 Директор І.Ю.Коцун
Номер договору про закупівлю: 18-Тб
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 740 587,80
UAH (в тому числі ПДВ 123 431,30 UAH)