Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт навісу над площадкою магістрального обміну об'єкту ЦОП за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 6 Б
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001430-c ● c99243bb8397455d9c27d93a5ea68573
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 20509800 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133 |
Контактна особа: |
Олександра Моргун +380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 14:14 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт навісу над площадкою магістрального обміну об'єкту ЦОП за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний, 6 Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69004, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 6 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору перераховує Підряднику передплату на придбання матеріалів, у розмірі не більше 30% від загальної суми договору. Остаточний розрахунок Замовник проводить на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання обома сторонами акту ф.КБ-2в та отримання рахунку по Об’єкту. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору перераховує Підряднику передплату на придбання матеріалів, у розмірі не більше 30% від загальної суми договору. Остаточний розрахунок Замовник проводить на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання обома сторонами акту ф.КБ-2в та отримання рахунку по Об’єкту. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 13:50 |
KD - krysha TsOP.zip |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тех завдання
Дата подання: 26 лютого 2020 11:24
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:56
Найменування робіт і витрат, неведені в додатку № 1 потребують уточнення. а саме:
1. П. 2 передбачає виготовлення металоконструкцій, але не містить даних з якого металопрокату ці конструкції виготовляються. Ці дані необхідні для
визначення вартості матеріальних ресурсів. Потрібно або додати перелік, або надати специфікацію металопрокату.
2. П.3 передбачає фарбування металоконструкцій за 2 рази. Зазвичай цій роботі передує грунтовання металоконструкцій, яке непередбачене дефектним актом.
Просимо уточнити чи потрібно виконувати грунтовання.
3. За п. 4 кількість монтажу металоконструкцій навісу складає 4,3 т. Кількість демонтажу 3,47 т, а кількість виготовлення 3,1 т. Ці дані протирічать один одному. Просимо уточнити, чому кількість монтажу відрізняється від кількості монтажу і виготовлення.
4. П.7 пер5едбачає улаштування залізобетонних фундаментів. Розцінками на ці роботи не враховані витрати на арматуру, які визначаються за даними проекту.
Просимо надати специфікацію арматури або навести дані про її склад, кількіть, маркування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне: п.1. виготовлення металоконструкцій - швелер 30 - 2,3 тони, труба 219х8 - 0,6 тон, лист 20 мм - 90 кг, лист 16 мм - 50 кг, лист 10 мм - 60 кг (разом - 3,1 тони); п.2. Фарбування сталевих балок, труб діаметром більше 50 мм тощо білилом з додаванням колера за 2 рази передбачає попереднє ґрунтування; п.3. -демонтаж існуючого навісу - 3,47 тони металоконструкцій, з яких 1,2 тон - це швелер-16 для повторного використання, 2,27 тони – необхідно повернути Замовнику для використання у власних цілях. 3,1 тони (виготовлених металоконструкцій) + 1,2 тони Б/в швелера 16 (після демонтажу). Тобто всього потрібно змонтувати 3,1 + 1,2 = 4,3 тони; п.4. Арматурні каркаси з 12АІІ - 60 кг. Запрошуємо до участі у закупівлі.
Уточнення кошторисних показників
Дата подання: 26 лютого 2020 11:25
Дата відповіді: 27 лютого 2020 14:58
Критерії визначення вартості будівельних робіт за показниками, які наведені в п 4.1.1 проекту договору (Додаток 2 до конкурсної документації) протирічать діючим на разі показникам, а саме:
- Прибуток визначається з урахуванням п.8 додатка Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва).
З 01.06.2018р. введено в дію зміну № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, яким відмінена попередня редакція додатку Е.
Діюча редакція додатку Е не містить п. 8, а обмежена п. 7.
Просимо уточнити, за яким саме пунктом додатку Е слід визначати розмір кошторисного прибутку за діючоми на сьогодні чи за відміненими з 01.06.2018р. Останнє протиричіть діючим номативним документам.
- Адміністративні витрати визначаються з урахуванням п.7 додатка Д ДСТУ-МБД.1.1-3:2013.
Просимо уточнити, який саме ДСТУ мається на увазі: ДСТУ-МБД.1.1-3:2013 не існує. Якщо мається на увазі ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, то дічий з 01.06.2018р. додаток Д не містить п. 7, а обмежений п. 6.
Просимо уточнити, за яким саме пунктом додатку Д слід визначати розмір адміністративних витрат.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Щодо Вашого запитання повідомляємо наступне: критерії визначення вартості будівельних робіт проводиться відповідно до чинних нормативів у будівництві. Кошторис повинен бути перевірений в будівельній експертизі. Пункт 4.1.1 Договору, не являється ключовим пунктом Договору. Запрошуємо до участі у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТБУД" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
279 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОСТ-СТРОЙ" |
396 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІЧЕНКО ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІАЛБУД" |
384 480,00
UAH з ПДВ
|
374 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТБУД" #40341781 |
Переможець |
279 999,99
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 09:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 17:21
|
ЦОП ремонт навеса 1.pdf | укладений |
19 березня 2020 17:20
|
ЦОП ремонт навеса 2.pdf | укладений |
19 березня 2020 17:20
|