Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини до аудіо та відеообладнання » (витратні матеріали для рентген-діагностичних досліджень)
Очікувана вартість
307 880,00 UAH
UA-2020-02-24-001429-a 20fa7b1978b949ebbe2ea2e55ed226da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калантир Вікторія Володимирівна

380443536025 Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Калантир Вікторія Володимирівна
380443536025
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 14:00
Очікувана вартість: 307 880,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
«Частини до аудіо та
відеообладнання » (витратні матеріали для рентген-діагностичних досліджень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, м. Київ, м. Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару В додатку № 4 тендерної документації Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:21
Тендерна документація рентген плівка.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 21:55
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:16
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Система допускає Учасників. Цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ.
Ціна пропозиції розглядається, як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-001429-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 26 лютого 2020 16:03
Вимога
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією №4 та №5 є Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20х25х100 та Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35х43х100. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, до термічної плівки для сухого друку DRYSTAR 5-го покоління торгівельної марки AGFA відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B, які спеціально розроблені для використання в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA.
Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку DRYSTAR 5-го покоління до якої відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B для загальної рентгенографії, в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA що спеціально розроблені для використання в них та забезпечують гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технології термічного друку AGFA - Drystar, у порівнянні, напр., з технологію фото-термічного (лазерного) друку Carestream - DryView, FujiFilm - DRYPIX чи технологію сухого друку SONY Film Station. При цьому неможливість використання в системі одного бренду (виробника) плівки іншої торгівельної марки, та навпаки, зумовлюється не лише вищенаведеними факторами, а й встановленням виробниками на обладнанні та витратних матеріалах (плівці) спеціальних унікальних ідентифікаторів (чіпи, штрих-коди , спеціальні виїмки тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Так, згідно відомостей з офіційного сайту Agfa Healthcare NV (Бельгія), https://global.agfahealthcare.com, плівка DRYSTAR DT 5.000ІB спеціально розроблена для забезпечення високої контрастності та високої оптичної щільності для отримання високоякісних діагностичних зображень на принтерах AGFA Drystar 5300, Drystar 5302, Drystar 550x, Drystar Axys.
Окрім того, з матеріалів, доступних на веб-порталі Prozorro, вбачаються наполегливі рекомендації представництва Agfa Healthcare NV в Україні використовувати в принтерах для сухого друку Drystar оригінальні витратні матеріали виробництва Agfa.
Таким чином, за позицією №4 та №5 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію одного виробника - компанії AGFA (Бельгія), – термічну плівку для сухого друку DRYSTAR DT 5.000І B.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Colenta, Carestream, Fuji, Sony тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Colenta, Carestream, Fuji які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Drystar™ та Agfa™, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено.
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – є Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20х25х100 та Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35х43х100, або учасники, що пройшли авторизацію від цього виробника (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією №4 та №5 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції (№4 та №5) та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованими представниками такого виробника. продукції.
Отже, включення згаданої товарної за позицією №4 та №5 є Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20х25х100 та Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35х43х100, що не має еквівалентів/аналогів) до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованими представниками виробника продукції за позицією №4 та №5, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадану товарну позицію №4 та №5, а саме є Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20х25х100 та Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35х43х100 з даної процедури закупівлі, або виділити її в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 17:36
Відповідь завантажена у файлі

Документи

28 лютого 2020 17:34
Відповідь на вимогу(1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" 294 738,56
UAH з ПДВ
294 738,56
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець 305 755,00
UAH з ПДВ
305 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 16:03
Електронний підпис
13 березня 2020 16:02
МВС.pdf
13 березня 2020 16:02
ДПІ.pdf
13 березня 2020 16:02
Довідка.zip
10 березня 2020 14:17
Електронний підпис
10 березня 2020 14:16
1. Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 13:21
Електронний підпис
10 березня 2020 13:20
26. Свідоцтво ПДВ.pdf
10 березня 2020 13:20
23. Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 березня 2020 13:20
22. Витяг з ЄДР.pdf
10 березня 2020 13:20
20. Проект договору.pdf
10 березня 2020 13:20
18. Гарантійний лист AGFA.pdf
10 березня 2020 13:20
15. Довідка щодо довкілля.pdf
10 березня 2020 13:20
13. Декларації.pdf
10 березня 2020 13:20
11. Лист щодо статті 17.pdf
10 березня 2020 13:20
10. Аналогічний договір 2.pdf
10 березня 2020 13:20
9. Аналогічний договір 1.pdf
10 березня 2020 13:20
5. Наказ та переклад.pdf
10 березня 2020 13:20
4. Рішення.pdf
10 березня 2020 13:20
3. Статут.pdf
10 березня 2020 13:20
1. Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 13:20
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 18:05
КД_центр_Соломянський.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"

Фізична особа-підприємець

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
Переможець 294 738,56
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
294 738,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:52
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 10:28
Договір № 3163.pdf укладений
24 березня 2020 10:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 294 738,56
UAH (в тому числі ПДВ 19 281,56 UAH)