Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, цибуля, перець овочевий, помідори тепличні, помідори грунтові, огірки тепличні, огірки грунтові, капуста рання, капуста середня та пізня, кріп, петрушка листя) (кошти державного бюджету).
Очікувана вартість
1 423 280,00 UAH
UA-2020-02-24-001410-c 1cc21b2406884a74ab2916a3eaff6c51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Озерна

+380997304351 kla-nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Контактна особа: Ірина Озерна
+380997304351
kla-nau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 15:19
Очікувана вартість: 1 423 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 232,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, цибуля, перець овочевий, помідори тепличні, помідори грунтові, огірки тепличні, огірки грунтові, капуста рання, капуста середня та пізня, кріп, петрушка листя) (кошти державного бюджету).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10000 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
12000 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
Перець овочевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
Помідори тепличні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кілограми
Помідори грунтові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограми
Огірки тепличні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кілограми
Огірки грунтові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5000 кілограми
Капуста рання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
21000 кілограми
Капуста середня та пізня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кілограми
Кріп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кілограми
Петрушка листя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати замовником після поставки товару. Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати – 100%. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 13:46
ТД.doc
24 лютого 2020 13:46
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 26 лютого 2020 08:43
Дата відповіді: 27 лютого 2020 10:33
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Замовником в оголошенні та тендерній документації до закупівлі зазначено, що «постачання повинно відбуватись до 31 грудня 2020 року, мінімальна партія поставки зазначена у Додатку 4 «Проект договору», поставки повинні відбуватись відповідно фактичної потреби Замовника та вказується у заявці на поставку».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 1 130 000,00
UAH з ПДВ
1 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Савенко Андрій Анатолійович 1 238 000,00
UAH з ПДВ
1 238 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 16:32
Електронний підпис
11 березня 2020 16:31
2.СТ 17 -5.pdf
11 березня 2020 16:31
2.СТ 17 -4.pdf
11 березня 2020 16:31
розяснення по ліцензіям.pdf
11 березня 2020 16:31
опис до статуту (2).pdf
11 березня 2020 16:31
копія дог 3819_техпаспорт.pdf
11 березня 2020 16:31
завірений витяг.pdf
11 березня 2020 16:30
гарантия.zip
11 березня 2020 16:30
Тендерна пропозція.pdf
11 березня 2020 16:30
декларація овочі-копія.pdf
11 березня 2020 16:30
акт на авто 02.03.20.pdf
11 березня 2020 16:30
17.Статут оригінал.pdf
11 березня 2020 16:30
Проект договору.pdf
11 березня 2020 16:30
санобробка 3819_6374 -06.03.20.pdf
11 березня 2020 16:30
Пояснювальна записка.pdf
11 березня 2020 16:30
письмова згода учасника.pdf
11 березня 2020 16:30
Опис товару.pdf
11 березня 2020 16:30
захист довкілля.pdf
11 березня 2020 16:29
2.СТ 17 -7.pdf
11 березня 2020 16:29
копія дог 6374 _техпаспорт.pdf
11 березня 2020 16:29
2.СТ 17 -6.pdf
11 березня 2020 16:29
копія декларації.pdf
11 березня 2020 16:29
акт склади від 14.01.2020.pdf
11 березня 2020 16:29
9копія паспорту Сеніна.pdf
11 березня 2020 16:29
6копія ПДВ-15.01.20.pdf
11 березня 2020 16:29
тех паспорт 3819 (2).pdf
11 березня 2020 16:29
тех паспорт 3819 (1).pdf
11 березня 2020 16:29
дог-ір оренди 3819 -2020.pdf
11 березня 2020 16:29
Відгук яблука.pdf
11 березня 2020 16:29
ISO 9001-НАССР.pdf
11 березня 2020 16:29
Certificate Сенин (1).pdf
11 березня 2020 16:29
Certificate Кондратенко (1).pdf

Публічні документи

19 березня 2020 16:09
документи переможця
10 березня 2020 07:10
Електронний підпис
10 березня 2020 07:09
3.pdf
10 березня 2020 07:09
2.pdf
10 березня 2020 07:09
1.pdf
10 березня 2020 07:09
банк.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Савенко Андрій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ"
#40652626
Відхилено 1 000 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:23
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Відхилено 1 130 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 14:33
ФОП Савенко Андрій Анатолійович
#2661702795
Переможець 1 238 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Савенко Андрій Анатолійович
#2661702795
1 238 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:08
19-20.pdf укладений
26 лютого 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 11:49
19-20.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:48
ДУ 4 19-20.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 10:50
19-20.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 10:50
ДУ 3 19-20.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 09:41
19-20.pdf зміни до договору
21 січня 2021 09:40
ДУ 2 19-20.pdf зміни до договору
21 січня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:51
19-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:50
ДУ 1 19-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:22
19-20.pdf укладений
30 березня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.) Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» ст.36, пункту 4, підпункт 1 Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 749 290,00 (Сімсот сорок дев’ять тисяч двісті дев’яносто грн. 00 коп.) гривень . Загальна сума договору складає 488 710,00 (Чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот десять грн. 00 коп.) гривень. 2.) Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» статті 36, пункту 5, подовжити термін дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного - до 30.06.2021 року. Сума договору після внесення змін: 488 710,00 (Чотириста вісімдесят вісім тисяч сімсот десять грн. 00 коп.) гривень, без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Буряк -3650 кг, Морква – 3820 кг, Цибуля – 5980 кг, Перець овочевий – 3000 кг, Помідори тепличні – 755 кг, Помідори грунтові – 2000 кг, Огірки тепличні – 722 кг, Огірки грунтові - 2000 кг, Капуста рання – 1842 кг, Капуста середня та пізня – 5116 кг, Кріп – 115 кг, Петрушка листя - 115 кг.
Номер договору про закупівлю: 19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII статі 36, пункту 5, сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 97 742,00 (Дев’яносто сім тисяч сімсот сорок дві грн. 00 коп.) гривень. Загальна сума договору 586 452,00 (П’ятсот вісімдесят шість тисяч чотириста п’ятдесят дві грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 586 452,00 (П’ятсот вісімдесят шість тисяч чотириста п’ятдесят дві грн. 00 коп.) гривень, без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Буряк - 4380 кг, Морква – 4584 кг, Цибуля – 7176 кг, Перець овочевий – 3600 кг, Помідори тепличні – 905,4 кг, Помідори грунтові – 2400 кг, Огірки тепличні – 866,4 кг, Огірки грунтові - 2400 кг, Капуста рання – 2210,4 кг, Капуста середня та пізня – 6139,2 кг, Кріп – 138 кг, Петрушка листя - 138 кг.
Номер договору про закупівлю: 19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.) Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 12 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», а саме в реквізитах Учасника, слова і цифри «р/р UA51 323583 00000 26002052922669 в КФ КБ ПАТ «ПриватБанк», МФО 323583» замінити на слова і цифри: «р/р UA313052990000026003025102853,в АТ КБ ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299». 2.) Згідно ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди, що умови п.1 цієї угоди застосовуються з 01.01.2021 р. Сума договору після внесення змін: 586 452,00 (П’ятсот вісімдесят шість тисяч чотириста п’ятдесят дві грн. 00 коп.) гривень, без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Буряк - 4380 кг, Морква – 4584 кг, Цибуля – 7176 кг, Перець овочевий – 3600 кг, Помідори тепличні – 905,4 кг, Помідори грунтові – 2400 кг, Огірки тепличні – 866,4 кг, Огірки грунтові - 2400 кг, Капуста рання – 2210,4 кг, Капуста середня та пізня – 6139,2 кг, Кріп – 138 кг, Петрушка листя - 138 кг.
Номер договору про закупівлю: 19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з повним виконанням зобов’язань по договору Сторони дійшли згоди вважати датою закінчення строку дії договору «_25_»_02__ 2021 року. Сума договору після внесення змін: 586 452,00 (П’ятсот вісімдесят шість тисяч чотириста п’ятдесят дві грн. 00 коп.) гривень, без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Буряк - 4650 кг, Морква – 7157 кг, Цибуля – 7163,9 кг, Перець овочевий – 3020 кг, Помідори тепличні – 1135 кг, Помідори грунтові – 2000 кг, Огірки тепличні – 1125 кг, Огірки грунтові - 2000 кг, Капуста рання – 1842 кг, Капуста середня та пізня – 5616 кг, Кріп – 138 кг, Петрушка листя - 138 кг.
Номер договору про закупівлю: 19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 25 лютого 2021
Сума оплати за договором: 586 452,00
UAH