Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001366-c ● 10d457f364db402e902fc5bc99d92fa7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 03359799 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ 4О-РІЧЧЯ ЖОВТНЯ, будинок 87-Г |
Контактна особа: |
Білобабченко Роман +380442570787 gol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 посл.
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський 87-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Після поставки товару (згідно видаткової накладної) на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відтермінування платежів на 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 13:38 |
ТД 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В документації для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель все вказано, уважно читайте.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Переможець |
58 268,28
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 37 офісне устаткування.pdf | укладений |
17 березня 2020 14:01
|