Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Різальні інструменти
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001339-a ● ff31444d92244fbe92ecc5cae49603b2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Щербина Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 15:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 15:10 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 11:39 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39240000-6: Різальні інструменти
Вимоги до учасників закупівлі:
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам ДСТУ (ГОСТ) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника сертифікатами відповідності/сертифікатом якості/ паспортом на товар. В іншому випадку надати лист-пояснення.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Розгорнути
Згорнути
1. Платник ПДВ ставка 20%.
2. Відсутність факту надання Покупцю Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації.
3. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Покупцем протягом 3-х. робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується.
4. Строк поставки товару,згідно заявки.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
4.1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції.
4.2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*
4.3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ.
4.4. Статут (для юридичної особи)*.
4.5. Паспорт (для фізичних осіб )*
4.6. Довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)*
4.7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)
4.8. Товар повинен відповідати діючим Державним стандартам ДСТУ (ГОСТ) та іншим діючим нормативам, що має бути підтверджено в Тендерній пропозиції Учасника сертифікатами відповідності/сертифікатом якості/ паспортом на товар. В іншому випадку надати лист-пояснення.
*Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів.
Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Круг алмазний відрізний 1A1RSS/C1S-W 350x3,2/2,2x25,4-11,5-21-ARP 40x3,2x8+2 R165 Sprinter Plus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39240000-6 — Різальні інструменти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 15:05 |
Договір проект.docx |
24 лютого 2020 15:05 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 21:53
Дата відповіді: 25 лютого 2020 14:43
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перевага надається учаснику пропозиція якого відповідає вимогам закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-001339-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2657717952
Дата подання: 24 лютого 2020 21:53
Вимога
Вимагаю усунути дискримінаційну вимогу, що учасник повинен бути платником ПДВ 20%. Ви обмежуєте моє конституційне право на здійснення господарської діяльності, оскільки я бажаю прийняти участь в даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 14:39
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу хочемо зазначити, що кожен бажаючий має можливість прийняти участь у закупівлі, але переможця буде визначено серед Учасників з найбільш економічно вигідною пропозицією для підприємства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕЗОН 99" |
26 490,00
UAH з ПДВ
|
26 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "ТД "АЛЕКСАНДР" |
26 496,00
UAH з ПДВ
|
26 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Абразив груп" |
26 496,00
UAH з ПДВ
|
26 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕЗОН 99" #41013173 |
Рішення скасоване |
26 490,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 14:44
|
ТОВ "МЕЗОН 99" #41013173 |
Відхилено |
26 490,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 14:47
|
ООО "ТД "АЛЕКСАНДР" #38920229 |
Переможець |
26 496,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №97 від 23.03.2020 року.pdf | укладений |
23 березня 2020 16:18
|