Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт житлового будинку (Заміна старих дерев'яних вікон з відкосами та заміна балконних вікон (частково)) по вул. Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001309-a ● a4a321bac106414d9f428300868b6d8d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізованиий будинок для ветеранів війни та праці,громадян похилого віку та інвалідів на вул.Котельникова, 32/11 |
Код ЄДРПОУ: | 36852739 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова, 32/11 |
Контактна особа: |
Романюк Ольга Юріївна 380444507540 ouromanuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт житлового будинку (Заміна старих дерев'яних вікон з відкосами та заміна балконних вікон (частково)) по вул. Котельникова, 32/11 у Святошинському районі м. Києва
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова, 32/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За домовленістю сторін розрахунки можуть проводитися на умовах попередньої оплати. Замовник здійснює попередню оплату, за згодою головного розпорядника коштів на строк не більше 90 к. д., відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України в від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку – фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті. | Аванс | 88 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата фактично виконаних Робіт здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання документів, зазначених в п. 4.1. Договору Замовником на розрахунковий рахунок Підрядника при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника в Державній казначейській службі України | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 15:00 |
проект договору.pdf | |
24 лютого 2020 15:00 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо обсягів закупівлі
Дата подання: 25 лютого 2020 11:45
Дата відповіді: 28 лютого 2020 12:45
В додатку 3 в обсягах закупівлі вказано влаштування укосів 5,2м2 ????? Перевірте будь-ласка об'єми та якщо потрібно виправіть..На 129м2 вікон всього 5,2м2 укосів. Чи влаштування укосів буде частковою?
Відповідь: Доброго дня. Замовником перевірено обсяги закупівель вказані в Додатку 3 до тендерної документації. Помилок щодо об’ємів закуповуваних робіт не встановлено.
Щодо декларації відповідності матеріально-технічнох бази
Дата подання: 27 лютого 2020 17:14
Дата відповіді: 03 березня 2020 12:17
Шановний Замовник. Вашу вимогу щодо надання декларації на матеріально-технічну базу вважаємо таку, яка є дискримінаційною вимогою для потенційних учасників, адже дана декларація видається конкретний об`єк виконання робіт. На стадії участі в закупівлі в у часників немає гарантії, що він буде переможцем в даній закупівлі, а для оформлення даної декларації потрібно витратити певні грошові кошти та мати відповідно в запасі як мінімум 15 днів.
Зважаючи на те, що декларація є однією з умов тендерної документації , можна вважати , що переможець даної закупівлі заздалегідь визначений, який без проблем надасть відповідну декларацію, адже він сам прописав умови тендерної документації, щоб мати 100% перемогу.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпек, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою) у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
У звязку з вищевикладеним звертаємо вашу увагу та вимагаємо видалити вимогу щодо декларації. адже відповідно до нори чинного законодавства вона подається за 5 РОБОЧИХ ДНІВ днів до моменту початку виконання робіт або експлуатації машин і механізмів.
У разі ігнорування нашого звернення ми будемо вимушені звернутися до відповідних контролюючих органів дял відновлення справедливості та рівноправства петенційних учасників, а не заздалегідь визначених.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпек, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою) у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності. Законодавством встановлено можливість подання декларації не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку робіт. Також слід зазначити, що законодавством не встановлено терміну раніше якого не можна подавати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Також, слід зазначити, що законодавством України не передбачено стягнення плати за реєстрацію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про відміну
Дата відміни
12 березня 2020 16:17
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі