Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акустична система, активна акустична колонка за кодом ДК 021:2015-32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу.
Очікувана вартість
30 500,00 UAH
UA-2020-02-24-001283-c 0930e7e2d4d745fb96180d78a0328ab8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Яковлєва

+380972381968
+380974281707
+380629515150
dnz-117@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №117 "ЮНИЙ МОРЯК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25795727
Місцезнаходження: 87553, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Новоросійська, 18
Контактна особа: Анна Яковлєва
+380972381968,+380974281707,+380629515150
dnz-117@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 13:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 13:12
Очікувана вартість: 30 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Акустична система LG CL98 XBOOM за кодом ДК 021:2015:32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87553, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Новоросійська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
1 штуки
Активна акустична колонка BLAUPUNKT PS6 BLUETOOTH за кодом ДК 021:2015:32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87553, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Новоросійська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 30 банківських днів з дати підписання накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 13:20
техзавдання.docx
24 лютого 2020 13:20
проект договору.docx
24 лютого 2020 13:20
оголошення.docx
24 лютого 2020 13:20
вимоги.docx
24 лютого 2020 13:20
цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:26
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:40
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА 28 900,00
UAH з ПДВ
28 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 18:42
Електронний підпис
02 березня 2020 18:41
06. Виписка.pdf
02 березня 2020 18:41
03. Інструкція LG XBOOM CL98.pdf
02 березня 2020 18:41
20. Довідка щодо санкцій.pdf
02 березня 2020 18:41
13. Довідка на товар.pdf
02 березня 2020 18:41
08. Довідка ПАТ ПУМБ.pdf
02 березня 2020 18:41
10. Довідка щодо підпису.pdf
02 березня 2020 18:41
16. Довідка екологія.pdf
02 березня 2020 18:41
04. Інструкція BLAUPUNKT.pdf
02 березня 2020 18:41
07. Витяг.PDF
02 березня 2020 18:41
14. Гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 18:41
21. Лист згода.pdf
02 березня 2020 18:41
05. Паспорт+ІПН.pdf
02 березня 2020 18:41
18. ДОВІДКА ст.17.pdf
02 березня 2020 18:41
19. Довідка ст50.pdf
02 березня 2020 18:41
24. Довідка щодо санкцій.pdf
02 березня 2020 18:41
01. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
#2253500762
Переможець 28 900,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 15:48

Документи

04 березня 2020 15:48
Електронний підпис
04 березня 2020 15:43
протокол аудио.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
#2253500762
28 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 15:48
Електронний підпис
04 березня 2020 15:43
протокол аудио.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 16:28
дод.угода2 117-4.pdf зміни до договору
26 травня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 12:04
допка.pdf зміни до договору
13 травня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 16:32
Протокол 30.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
04 квітня 2020 22:12
акустика.pdf укладений
04 квітня 2020 22:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірно викладеним пункт 4.1. розділу 4 Договору №117/4 від 03.04.2020 року вважати вірно викладеним в такій редакції :".....Ціна цього Договору становить 28900 грн. 00 коп.(двадцять вісім тисяч дев'ятсот грн. 00 коп.), без ПДВ..."- 2 шт
Номер договору про закупівлю: 117/4
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток 1 до Договору, а саме Спеціфікацію (додаток №1) у новій редакції, в зв*язку з неможливістю Постачальника здійснити постачання зазначеного товару у повному об*ємі.
Номер договору про закупівлю: 117/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.2.1 Розділу ІІ "Строк виконання послуг" Договору №117/4 від 03.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 117/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML