Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи за кодом згідно ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
367 080,00 UAH
UA-2020-02-24-001256-c 19c130ff55f64628aacf81b0defaeef8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниляк Ганна

+380506969419 stanivtsi_int@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньо-Станівецький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189995
Місцезнаходження: 59357, Україна , Чернівецька обл., Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Контактна особа: Даниляк Ганна
+380506969419
stanivtsi_int@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 13:45
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 13:45
Очікувана вартість: 367 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5440 кілограми
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4080 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10200 кілограми
Капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4080 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кілограми
Перець свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кілограми
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5000 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кілограми
Полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кілограми
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
750 кілограми
Кавун
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
300 кілограми
Мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
210 кілограми
Слива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59357, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, с.Нижні Станівці, вул. Незалежності, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 13:11
ТД Станівці інтернат овочі 2020 рік —2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 26 лютого 2020 16:20
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:44
Згідно вимог документації учасники повинні надати експлуатаційний дозвіл на овочесховище або на склад зберігання овочів. Але згідно чинного законодавства його не обов’язково отримувати, так як температура при якій повинні зберігатися овочі становить більше 10 градусів. Тому прошу вилучити цю незаконну вимогу
Відповідь: Замовником уважно розглянута вимога Учасника та додатково здійснено вивчення зазначених у вимозі питань щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно положення діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення.
Повідомляємо, що згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
На вашу вимогу повідомляємо, що згідно діючого законодавства не заборонено вимагати від учасників Експлуатаційний дозвіл на приміщення та/або склад, овочесховище та інші будівлі.
Підстави отримання Експлуатаційного дозволу передбачено згідно вимог статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (надалі – Закон) та згідно Порядку видачі експлуатаційного дозволу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2015р. № 930.
При цьому, оскільки відповідно до статті 8 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, зокрема видає документи дозвільного характеру, передбачені цим Законом, пропонуємо з питань отримання експлуатаційного дозволу звернутися до органу згідно з компетенцією.
Надання згідно вимог Тендерної документації Експлуатаційного дозволу є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі продуктів харчування, яка застосовується для уникнення закупівлі дрібними партіями неякісних або порчених продуктів харчування.
Наголошуємо, що неспроможність будь-якого потенційного постачальника надати Експлуатаційний дозвіл, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації та незаконною.
Додатково повідомляємо, що раціональне використання бюджетних коштів полягає у закупівлі якісних товарів з відповідними характеристиками та за найвигіднішу ціну.
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФОЛОШНЯ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 355 910,00
UAH з ПДВ
355 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 11:58
Електронний підпис
10 березня 2020 11:56
Обробка авто 10.03..PDF
06 березня 2020 14:08
Електронний підпис
06 березня 2020 14:07
Якісні фрукти.PDF
06 березня 2020 14:07
Якісні овочі.PDF
06 березня 2020 14:07
ТЕХПАСПОРТ ЛУПУЛЯК.PDF
06 березня 2020 14:07
Свідоцтво Фолошня.PDF
06 березня 2020 14:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
06 березня 2020 14:07
Перелік ТЗ.PDF
06 березня 2020 14:07
паспорт + код.PDF
06 березня 2020 14:07
Останні накладні.PDF
06 березня 2020 14:07
Медичні наймана праця.PDF
06 березня 2020 14:07
Медична Фолошня.PDF
06 березня 2020 14:07
Лист Відгук Фол Овочі.PDF
06 березня 2020 14:07
Інформація МАТ.ТЕХ. БАЗА.PDF
06 березня 2020 14:07
Інформаційні довідки.PDF
06 березня 2020 14:07
Додаток 6.PDF
06 березня 2020 14:07
Додаток 3.PDF
06 березня 2020 14:07
Додаток 1.PDF
06 березня 2020 14:07
ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ.PDF
06 березня 2020 14:07
дОВІДКА ДОГОВОРИ.PDF
06 березня 2020 14:07
довідка 1.PDF
06 березня 2020 14:07
Дезинфекція авто.PDF
06 березня 2020 14:07
Гарантія ГМО.PDF
06 березня 2020 14:07
гарантії та довідки.PDF
06 березня 2020 14:07
Витяг Фолошня.PDF
06 березня 2020 14:07
Витяг 2 Фолошня.PDF
06 березня 2020 14:07
Виписка Фолошня.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФОЛОШНЯ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2020 13:45
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій