Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Козак Ирина +380443096103 7393905@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 12:47 |
Очікувана вартість: | 1 558 677,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 586,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46760.31 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19260000-6: Текстильні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 14:35 |
ТД_Підголовник_Повторно.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-03-000024 ● 2ddc17e697e3485ca2aa00a7e5f11b8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2020 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2020 № 50
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.04.2020 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-24-001168-a 24.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-06 15:04:35
Щодо моніторингу закупівлі Підголівник одноразового використання за № UA-M-2020-04-03-000024
Наказом Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 було розпочато моніторинг закупівлі Підголівник одноразового використання за № UA-M-2020-04-03-000024 від 06.04.2020 12:57.
Підставою проведення моніторингу є автоматичний індикатор ризику, який спрацював, а саме: RISK1-3_1 (Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню) відповідно Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого Наказом Державної аудиторської служби України від 11.09.2018 року № 196.
З огляду на вищезазначене, Філією «УЗШК» АТ «Укрзалізниця», як Замовником торгів, за власною ініціативою повідомляється про наступне.
Філією «УЗШК» АТ «Укрзалізниця», як Замовником торгів, 24.02.2020 року в електронній системі закупівель через особистий кабінет було оголошено за № UA-2020-02-24-001168-a відкриті торги на закупівлю Підголівник одноразового використання, очікувана вартість 1 558 677,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» підчас оголошення відкритих торгів через особистий кабінет замовника в електронній системі закупівель Прозоро Замовником була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів.
Одночасно з цим, в електронну систему 24.02.2020 завантажено Тендерну документацію про проведення відкритих торгів з інформацією з датою та номером протоколу тендерного комітету згідно вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
ЕЦП було завантажено (прикріплено) посадовою особою, проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro, а при повторній спробі здійснені накладання ЕЦП функціонал на зазначеній закупівлі був відсутній з невідомих для Замовника причин.
На сьогоднішній день закупівля завершена, тому повторне накладення ЕЦП на рішення Замовника не є можливим.
Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадовій особі Замовника, відповідальною за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наказом Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 було розпочато моніторинг закупівлі Підголівник одноразового використання за № UA-M-2020-04-03-000024 від 06.04.2020 12:57. Підставою проведення моніторингу є автоматичний індикатор ризику, який спрацював, а саме: RISK1-3_1 (Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню) відповідно Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого Наказом Державної аудиторської служби України від 11.09.2018 року № 196. З огляду на вищезазначене, Філією «УЗШК» АТ «Укрзалізниця», як Замовником торгів, повідомляється про наступне. Філією «УЗШК» АТ «Укрзалізниця», як Замовником торгів, 24.02.2020 року в електронній системі закупівель через особистий кабінет було оголошено за № UA-2020-02-24-001168-a відкриті торги на закупівлю Підголівник одноразового використання, очікувана вартість 1 558 677,00 грн. з ПДВ. Щодо відсутності підписів членів комітету на протоколі розгляду тендерної пропозиції № 17-10/20, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання. Відповідно ч. 4 ст. 11 Закону Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Пунктом 1 наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ), відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 8 Закону, затверджено форму протоколу розгляду тендерних пропозицій, вимоги щодо формату файлу (*pdf, *JPEG або інший) обов’язкової до оприлюднення не встановлено. Згідно пункту 2 вищевказаного наказу, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Таким чином, завантажений протокол розгляду тендерної пропозиції містить перелік членів тендерного комітету Замовника, які були присутні на комітеті та підписали протокол розгляду, у тому числі, застереження з приводу відмови будь-якого члена комітету від підписання протоколу відсутні. Також, протокол розгляду тендерного комітету було оприлюднено відповідно вимог ч. 1 ст. 10 Закону та було накладено ЕЦП відповідальної особи за оприлюднення інформації. У свою чергу, Закон України “Про електронний цифровий підпис” визначає правовий статус електронного цифрового підпису та регулює відносини, що виникають при використанні електронного цифрового підпису. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано законодавство у сфері публічних закупівель на стадії оприлюднення інформації про закупівлю та не порушено вимог абз. 2 п. 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований) та ч. 4 ст. 11 Закону.
2020-04-21 11:11:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» статті 11 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» статті 11 Закону) • відсутній механізм
-
2020-04-27 21:41:12
Оскарження в суді
Опис: | подано позовну відповідно п. 10 ст. 7-1 ЗУ "Про Публічні закупівлі" |
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Документи:
29 квітня 2020 14:43
|
Електронний підпис |
29 квітня 2020 14:35
|
ПОЗОВ ПРО СКАСУВАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІДГОЛІВНИКИ.docx |
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКТ |
1 529 268,00
UAH з ПДВ
|
1 499 858,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
1 558 677,00
UAH з ПДВ
|
1 499 859,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
1 558 677,00
UAH з ПДВ
|
1 558 677,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОТЕК" |
1 558 677,00
UAH з ПДВ
|
1 558 677,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКТ #39592208 |
Відхилено |
1 499 858,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 15:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Переможець |
1 499 859,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2020 15:30
|
ДУ_1_до_Договору_49-УЗШК.pdf | укладений |
12 травня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 12:21
|
49-УЗШК.pdf | укладений |
02 квітня 2020 12:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару до 2 086 000 штук та, відповідно, зменшити ціну договору до 1 276 632,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 49-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |