Комп`ютерне обладнання (ноутбуки)
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000881-a c43eb4ac0e0f48b5bd41674db159bf6f
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Центр у справах сім'ї та жінок Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26316203
Місцезнаходження замовника: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Курчатова, 14-А
Контактна особа замовника: Тимошенко Яна Леонідівна
+380445187372
desncenter@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 13:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 13:32
Початок аукціону: 03 березня 2020 13:52
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комп`ютерне обладнання (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курчатова 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

24 лютого 2020 13:31
Електронний цифровий підпис
24 лютого 2020 13:28
Форма цінової пропозиції.doc
24 лютого 2020 13:28
Специфікація ноути.doc
24 лютого 2020 13:28
Документи.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:27
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:53
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Згідно п. 2 додатку 1 тендерної документації (специфікація та вимоги до предмету закупівлі), заміна товару на аналог не допускається;
- з огляду на умову про неможливість представлення аналогу предмету закупівлі (відповідно п.2, додатку №1), приймаються пропозиції з конкретною торговою маркою та моделлю, що вказана у специфікації закупівлі, чим забезпечується принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі відповідно до діючого законодавства України;
- До участі в закупівлі допускаються ВСІ постачальники вказаного у закупівлі товару. Ціну пропозиції від ФОП-неплатників ПДВ розглядатимемо як остаточну, що і є предметом порівняння з іншими пропозиціями.
Сума, заявлена в закупівлі, є граничною, що повинна включати в себе всі види зборів та податків. Замовником розглядатиметься остаточна сума цінової пропозиції, що буде заявлена. Різниця, чи є учасник платником ПДВ чи не є, відсутня.
- мається на увазі, що цінова пропозиція повинна бути зазначена з усіма податками і зборами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 32 100,00
UAH з ПДВ
30 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 32 874,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 лютого 2020 18:16
Досвід.zip
29 лютого 2020 17:47
Про ліцензування.pdf
29 лютого 2020 17:47
Згода з договором.pdf
29 лютого 2020 17:47
Declaration_D_F_R_X_series _1_.pdf
29 лютого 2020 17:47
Лист-гарантія.pdf
29 лютого 2020 17:47
Договір з НП.pdf
29 лютого 2020 17:47
Certificate2_D_F_R_X_series _2_.pdf
29 лютого 2020 17:47
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 лютого 2020 17:47
Довідка без печатки.pdf
29 лютого 2020 17:47
Витяг розширений.pdf
29 лютого 2020 17:47
Уставні_завірені.zip
29 лютого 2020 17:47
Довідка.pdf
29 лютого 2020 17:47
Довідка_рахунок.pdf
29 лютого 2020 17:47
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
29 лютого 2020 17:47
Довідка підпис.pdf
29 лютого 2020 17:47
Додаток 1 _1_.PDF
29 лютого 2020 17:47
Certificate2_D_F_R_X_series _1_.pdf
29 лютого 2020 17:47
Гарантійний лист.pdf
29 лютого 2020 17:47
Довідка_рахунок _2_.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 30 999,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 31 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:47

Документи

04 березня 2020 11:42
Протокол робочої групи

Документи

04 березня 2020 11:47
Протокол робочої групи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку