Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп`ютерне обладнання (ноутбуки)
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000881-a ● c43eb4ac0e0f48b5bd41674db159bf6f
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр у справах сім'ї та жінок Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26316203 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Курчатова, 14-А |
Контактна особа: |
Тимошенко Яна Леонідівна +380445187372 desncenter@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 13:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 13:32 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 33 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Комп`ютерне обладнання (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курчатова 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 13:28 |
Форма цінової пропозиції.doc | |
24 лютого 2020 13:28 |
Специфікація ноути.doc | |
24 лютого 2020 13:28 |
Документи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:27
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:53
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Згідно п. 2 додатку 1 тендерної документації (специфікація та вимоги до предмету закупівлі), заміна товару на аналог не допускається;
- з огляду на умову про неможливість представлення аналогу предмету закупівлі (відповідно п.2, додатку №1), приймаються пропозиції з конкретною торговою маркою та моделлю, що вказана у специфікації закупівлі, чим забезпечується принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі відповідно до діючого законодавства України;
- До участі в закупівлі допускаються ВСІ постачальники вказаного у закупівлі товару. Ціну пропозиції від ФОП-неплатників ПДВ розглядатимемо як остаточну, що і є предметом порівняння з іншими пропозиціями.
Сума, заявлена в закупівлі, є граничною, що повинна включати в себе всі види зборів та податків. Замовником розглядатиметься остаточна сума цінової пропозиції, що буде заявлена. Різниця, чи є учасник платником ПДВ чи не є, відсутня.
- мається на увазі, що цінова пропозиція повинна бути зазначена з усіма податками і зборами.
- з огляду на умову про неможливість представлення аналогу предмету закупівлі (відповідно п.2, додатку №1), приймаються пропозиції з конкретною торговою маркою та моделлю, що вказана у специфікації закупівлі, чим забезпечується принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі відповідно до діючого законодавства України;
- До участі в закупівлі допускаються ВСІ постачальники вказаного у закупівлі товару. Ціну пропозиції від ФОП-неплатників ПДВ розглядатимемо як остаточну, що і є предметом порівняння з іншими пропозиціями.
Сума, заявлена в закупівлі, є граничною, що повинна включати в себе всі види зборів та податків. Замовником розглядатиметься остаточна сума цінової пропозиції, що буде заявлена. Різниця, чи є учасник платником ПДВ чи не є, відсутня.
- мається на увазі, що цінова пропозиція повинна бути зазначена з усіма податками і зборами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
32 100,00
UAH з ПДВ
|
30 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
32 874,00
UAH з ПДВ
|
31 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій