Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
856 973,00 UAH
UA-2020-02-24-000809-a fdf5de3789dc41fcbe491d7fdfc932d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 квітня 2020 13:39
Очікувана вартість: 856 973,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 284,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 13:01
ТД послуги пож сигн-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік обладнання
Дата подання: 26 лютого 2020 11:16
Дата відповіді: 26 лютого 2020 12:56
Шановний замовнику, надайте до процедури Технічну спеціфікацію, без якої неможливо розрахувати та подати тендерну пропозицію. Дякуємо.
Відповідь: Технічна специфікація міститься в додатку №2 до тендерної документації.
Специфікація
Дата подання: 26 лютого 2020 18:22
Дата відповіді: 03 березня 2020 10:18
Шановний замовнику, надайте, будь ласка, Перелік обладнання (тобто Спеціфікацію - назву, кількість обладнання), відсутність якого унеможливлює зробити розрахунки та коректно подати тендерну пропозицію до закупівлі. В Додатку 2 описаний Регламент робіт без Переліку обладнання. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику! Для можливості зробити розрахунки та коректно подати свою тендерну пропозицію до закупівлі, нами в оприлюдненій Тендерній документації, а саме в Додатку 2 до ТД (Технічне завдання) була встановлена обов’язкова вимога до учасників провести попередній огляд всіх об’єктів, а саме «Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та об’ємів за конкурентною ціною, тому необхідно провести обов’язковий огляд об’єктів в період уточнень», для визначення всіх об’ємів та можливості надання послуг, в тому числі і для вірного розрахунку своєї пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000809-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 27 лютого 2020 16:21
зробіть нормальну тендерну документацію саме під предмет закупівлі- Послуги пожежних і рятувальних служб (НЕ ОХОРОННИХ)!!!
Предметом закупівлі у тендері є «ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)»
Це підтверджуються наступним змістом тендерної документації:
1. Формулюванням назви закупівлі Замовника на тендерному майданчику: «ДК 021-2015 75250000-3 ПОСЛУГИ ПОЖЕЖНИХ І РЯТУВАЛЬНИХ СЛУЖБ (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації)»
2. Відповідно до вимог п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 та 17 Закону» - «Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 (будівельна техніка, транспортні засоби, нерухоме майно, інші машини та обладнання, тощо)»
(Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 затверджено «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ»).
3. Відповідно до Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі: «1.Підключення ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ на пульт центрального спостереження (далі – ПЦС) та здійснення цілодобового спостереження. Спостереження за об’єктом включає наступне:
- тестування приладів (не менш ніж 1 раз на добу);
- негайне реагування на сигнали тривоги, виклик підрозділів пожежної охорони на об’єкт;
- повідомлення замовника про отримання сигналу про виникнення пожежі (загорання) та виклик підрозділів пожежної охорони.»
ВСУПЕРЕЧ ВСІМ ТРЬОМ ВКАЗАНИМ ПУНКТАМ Замовником в розділі «Кваліфікаційні критерії до учасників» встановлені вимоги до Учасника, на його відповідність із Законом України «Про охоронну діяльність», а саме:
«документальне підтвердження наявності власного автотранспорту в кількості не менше 3-х одиниць, а саме копії технічних паспортів автомобілів, копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв; довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій) та її технічні можливості; дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт, у кількості не менше ніж 6-ти (шести) одиниць, дійсних на весь період надання послуг на користування радіостанціями, які дозволяють учаснику їх експлуатацію та договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками); довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 6-ти), які будуть залучені до надання послуг зі спостереження за сигналами тривоги з протипожежного обладнання з наданням копій документів, які підтверджують їх кваліфікацію, а саме копії свідоцтв про одержання кваліфікації не нижче 3-го розряду».
Шановний Замовник, Ви або припишіть в Додаток №2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», що на пожежну тривогу до вас повинні виїжджати НЕ пожежні машини, а автомобілі, обладнані для охоронної діяльності, і пожежу повинні гасити НЕ пожежники з вогнегасниками, а охоронці 3 розряду з GPS та радіостанціями, або САМІ зробіть нормальну тендерну документацію саме під предмет закупівлі- Послуги пожежних і рятувальних служб (НЕ ОХОРОННИХ)!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2020 10:47
Тендерна документація складена та оприлюднена відповідно до положень ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». В Технічному завдані (Додаток 2 до ТД) передбачені послуги зі спостереження за станом пожежної сигналізації та негайне реагування на сигнали тривоги, виклик підрозділів пожежної охорони на об’єкт, повідомлення замовника про отримання сигналу про виникнення пожежі (загорання) та виклик підрозділів пожежної охорони, а також за необхідністю, в цілодобовому режимі - виклик мобільних груп у місті Києві. Тобто, з вижчевказаних вимог Технічного завдання вбачаємо те, що послуги будуть надаватися не тільки з обслуговування пожежної сигналізації, а й з реагування та сигнали тривоги такої сигналізації, яка підключена на охоронно-пожежний централізований пульт спостереження. Відповідаємо на всі вашу пункти вимоги: копії дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв, документи щодо наявності встановленої системи GPS (не менше 3-х копій) та її технічні можливості в автомобілях, які будуть задіяні для надання послуг зі спостереження та реагування на сигнали тривоги, а також дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт, у кількості не менше ніж 6-ти (шести) одиниць, дійсних на весь період надання послуг на користування радіостанціями, які дозволяють учаснику їх експлуатацію та договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками) – всі ці кваліфікаційні вимоги до учасників є обґрунтованими та законними. Для надання послуг з обслуговування та спостереження за пожежною сигналізацією в наших закладах освіти ми, як Замовник, хочемо укласти договір з надійним контрагентом, який може надати якісні послуги та швидко реагувати на всі тривожні сигнали. Пожежна сигналізація повинна бути підключена на охоронно-пожежний ПЦС, що безпосередньо відноситься до надання послуг зі спостереження за охоронно-пожежними сигналами тривоги. Контрагент за укладеним договором, маючи спеціалізований автотранспорт з відповідними спеціальними світловими сигнальних пристроїв зможе швидко та безперешкодно дістатися наших об’єктів та організувати необхідні дії, спрямовані на ліквідацію тривожного сигналу. Ми, як Замовник, маємо право вимагати від контрагента всю інформацію необхідну для перевірки якості та вчасності надання послуг, для цього і вимагаємо наявності встановлених в автомобілях, які будуть залучені системи GPS. Виділена окрема частота та використання радіочастотних ресурсів у вигляді використання радіостанцій для забезпечення зв’язку між працівниками, які будуть залучені до надання послуг з спостереження та реагування на сигнали пожежної сигналізації є набагато ефективнішим та надійнішим, ніж, наприклад, мобільний зв'язок. Тому, ми і вимагаємо надати відповідні документи для підтвердження можливості учасника використовувати саме таке обладнання та пристрої. Що ж стосується підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, а саме надати повідомлення про прийняття працівників на роботу з підтвердженням отримання його органом Державної фіскальної служби та копії документів, видані органами МВС України про відсутність в осіб непогашеної або не знятої судимості щодо працівників учасника, копії документів, що підтверджують проходження працівниками, які будуть залучені до надання послуг зі спостереження та реагуванням на сигнали тривоги з протипожежного обладнання періодичного психіатричного та наркологічного огляду; копії медичних довідок, що підтверджують відсутність протипоказань у працівників до виконання своїх обов’язків, то хочемо звернути вашу увагу на те, що нами було спеціально виділено відповідних працівників, які будуть залученні до надання послуг з технічного обслуговування пожежної сигналізації (інженерно-технічний персонал), до якого також встановлені вимоги підтвердження їх кваліфікації та наявності відповідних медичних документів відповідно до законодавства, що підтверджують їх здоровий стан та можливості допуску до дітей, які знаходяться на об’єктах Замовника, та окремими пунктами встановлені вимоги щодо підтвердження наявності персоналу, який буде залучений саме до надання послуг зі спостереження та реагування на сигнал тривоги пожежної сигналізації, отриманих від охоронно-пожежного ПЦС, які мають свої відповідні документи, що підтверджують їх кваліфікацію, проходження відповідних медичних та інших перевірок, а саме наявності сертифікатів про проходження наркологічного та психіатричного оглядів, загального медичного огляду та перевірку в органах МВС. Працівники, які залучаються до надання послуг зі спостереження та реагування на сигнали тривоги від охоронно-пожежного централізованого пульту спостереження зобов’язані мати такі документи. Тому, з огляду на вижче вказане, нами встановлені правомірні та обґрунтовані вимоги підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника та у повній відповідності до вимог, які передбачені Технічним завданням. Вказані вимоги встановлені у повній відповідності до норм чинного законодавства (відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити).
Розгорнути Згорнути
вимогу / скаргу відхилено

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-24-000809-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АПС-КИЇВ", Код ЄДРПОУ:36251341
Дата подання: 05 березня 2020 17:33
Оскарження умов тендеру. Дискримінаційні вимоги.
Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації 24.02.2020 року було оголошено закупівлю ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (надання послуг з цілодобового спостереження та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-000809-a). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 10.03.2020 року о 18:00. Очікувана вартість закупівлі – 856 973,00 грн. Керуючись абзацом першим частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ» (далі – ТОВ «АПС-КИЇВ») реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «АПС-КИЇВ» виявило вимогу, яка обмежує конкуренцію серед учасників та порушує принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «АПС-КИЇВ» на участь в цій закупівлі, а саме: Згідно пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надати сертифікат учасника на систему управління гігієною та безпекою праці. Також, Додатком № 2 до тендерної документації вимагається надання сертифікату ISO 45001:2018 щодо встановлення систем пожежної сигналізації, введення даних систем в експлуатацію. Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Сертифікат ISO 45001:2018 – це стандарт, що містить правила, які компанія може використовувати для впровадження системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці та підвищення її ефективності. Цей сертифікат був розроблений і оприлюднений в березні 2018 року на заміну стандарту OHSAS 18001 «Система управління гігієною та безпекою праці». Сертифікат ISO 45001:2018 охоплює значно більше факторів, ніж сертифікат OHSAS 18001 «Система управління гігієною та безпекою праці». Це і безпека компанії взагалі, і охорона праці як більш важлива складова розвитку усієї компанії. ТОВ «АПС-КИЇВ» має в наявності сертифікат ISO 45001:2018, який є розширенням і доповненням сертифікату OHSAS 18001 «Система управління гігієною та безпекою праці». Отримання додатково для підтвердження відповідності стандарту OHSAS 18001:2010 (при цьому маючи сертифікат ISO 45001:2018) створює для нас, як для учасника ринку, додаткові витрати трудових, хронологічних та фінансових ресурсів. Оскільки, сертифікат ISO 45001:2018 є розширенням і доповненням сертифікату OHSAS 18001 «Система управління гігієною та безпекою праці», просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання сертифікату на систему управління гігієною та безпекою праці. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 березня 2020 17:40
Рішення від 10.03.2020 №4463.pdf
Дата публікації: 10 березня 2020 17:39
Рішення від 26.03.2020 №5802.pdf
Дата публікації: 31 березня 2020 21:08

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

10 березня 2020 17:39
Рішення від 10.03.2020 №4463.pdf
31 березня 2020 21:08
Рішення від 26.03.2020 №5802.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 853 980,00
UAH з ПДВ
853 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 856 900,00
UAH з ПДВ
856 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 856 973,00
UAH з ПДВ
856 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 18:26
Електронний підпис
14 квітня 2020 18:26
док-ти на переможця.pdf
14 квітня 2020 18:26
public_doc.pdf
14 квітня 2020 18:26
public_doc.p7s
14 квітня 2020 18:26
Dovidka_20087836390370255265.pdf
03 квітня 2020 23:02
Електронний підпис
10 березня 2020 17:52
Електронний підпис
10 березня 2020 17:51
аналогічний договір 2.pdf
10 березня 2020 17:51
Ткачук Г.М. ПБ.pdf
10 березня 2020 17:51
ст.17.pdf
10 березня 2020 17:51
Слободюк А.В. ПБ.pdf
10 березня 2020 17:51
Сертифікат_Охорона004.pdf
10 березня 2020 17:51
Сертифікат 45001 2018.pdf
10 березня 2020 17:51
Протоколи НПА.pdf
10 березня 2020 17:51
Протокол ПБ Охорона-004.pdf
10 березня 2020 17:51
пропозиція.pdf
10 березня 2020 17:51
проект договору.pdf
10 березня 2020 17:51
пояснення про ліцензію.pdf
10 березня 2020 17:51
посвідчення директора.pdf
10 березня 2020 17:51
Повноваження.pdf
10 березня 2020 17:51
огляди.pdf
10 березня 2020 17:51
огляди 2.pdf
10 березня 2020 17:51
Накази.pdf
10 березня 2020 17:51
Мельник В.І. ПБ.pdf
10 березня 2020 17:51
медичні книжки.pdf
10 березня 2020 17:51
Ліцезія.pdf
10 березня 2020 17:51
Левченко В.І. ПБ.pdf
10 березня 2020 17:51
Лабораторія.pdf
10 березня 2020 17:51
Копія Статуту.pdf
10 березня 2020 17:51
калькуляція.pdf
10 березня 2020 17:51
док-ти на спостереження.pdf
10 березня 2020 17:51
Дозволи УДЦР.pdf
10 березня 2020 17:51
договори страхування.pdf
10 березня 2020 17:51
Договір УДЦР.PDF
10 березня 2020 17:51
довідки та листи.pdf
10 березня 2020 17:51
Довідка з банку (2).pdf
10 березня 2020 17:51
Довідка з банку (1).pdf
10 березня 2020 17:51
до мат.-тех.бази.pdf
10 березня 2020 17:51
відомості ЄДРПОУ 10.03.2020.pdf
10 березня 2020 17:51
Відгук №4.pdf
10 березня 2020 17:51
витяг ЄДР 10.03.2020.pdf
10 березня 2020 17:51
Бишевич В.П. ПБ.pdf
10 березня 2020 17:51
Бащенко Я.В. ПБ.pdf
10 березня 2020 17:51
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

Публічні документи

10 березня 2020 17:19
Статут.pdf
10 березня 2020 17:19
Повноваження.pdf
10 березня 2020 17:19
Ліцензія.pdf
10 березня 2020 17:19
Інші довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 853 980,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
853 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:31
2-175.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 15:39
1-175.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 16:06
175.pdf укладений
28 квітня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 804 130,20
UAH (в тому числі ПДВ 134 021,70 UAH)