Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 4+305 - км 8+500 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance O-210412 Bohodukhiv - Valky - Nova Vodolaha km 4 + 305 - km 8 + 500 (separate sections) in Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
45 891 079,69 UAH
UA-2020-02-24-000784-c 44c18eb49635470f8a803ab7230bee2b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:53
Очікувана вартість: 45 891 079,69 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 458 910,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 458910 UAH
Publication date: 24 лютого 2020 11:36
Enquiries until: 15 березня 2020 13:00
Complaints submission until: до 21 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 45 891 080 UAH including VAT
Minimal lowering step: 458 911 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210412 Богодухів - Валки - Нова Водолага км 4+305 - км 8+500 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance O-210412 Bohodukhiv - Valky - Nova Vodolaha km 4 + 305 - km 8 + 500 (separate sections) in Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункту 5.8. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування" Пiсляоплата 30 Робочі 0.557
Надання послуг пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункту 5.8. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ позитивного висновку експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі." Пiсляоплата 30 Робочі 0.835
Дата подання заявки пункт 5.37. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.582
Надання послуг пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.026

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 26 лютого 2020 15:17
Дата відповіді: 27 лютого 2020 10:24
Який перелік необхідних будівельних машин та механізмів
Відповідь: Учасник, керуючись технічним заданням (додаток №4 до Тендерної документації), робить розрахунок необхідної кількості будівельних машин та механізмів необхідних для виконання обсягів робіт за предметом закупівлі, згідно з СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання" та згідно характеристик, які зазначені в ДБН, ДСТУ, ГБН та СОУ, з урахуванням роз’яснень викладених в технічному завданні.
Працівники
Дата подання: 02 березня 2020 09:10
Дата відповіді: 03 березня 2020 11:43
Чи необхідно заповнювати графи 4,5,6,7 таблиці 4"Довідка про кваліфікацію і досвід працівників..." по І етапу, якщо для розробки проектної документації залучатиметься субпідрядна організація
Відповідь: Згідно з пунктом 2 Додатку № 2 Тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку про кваліфікацію і досвід працівників згідно Таблиці 4 на працівників, які планує залучити до надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання цих послуг. У разі залучення на І етапі працівників по договору субпідряду надати лист від субпідрядної організації з переліком працівників та копії сертифікатів, яких планується залучити до надання послуг з зазначенням їх кваліфікації, які зазначені учасником в Таблиці №4.
Працівники
Дата подання: 05 березня 2020 19:41
Дата відповіді: 10 березня 2020 09:09
Чи стосується вимога "надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці" працівників за І етапом, залучених по договору субпідряду?
Відповідь: У разі залучення працівників за договором субпідряду, учасник надає лист від субпідрядної організації з переліком працівників та копії сертифікатів, яких планується залучити до надання послуг з зазначенням їх кваліфікації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000784-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 02 березня 2020 19:18
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вивчивши умови оголошення про проведення відкритих торгів наше підприємство виявило намір взяти участь в даній закупівлі. Разом з тим, тендерна документація Замовника містить цілу низку дискримінаційних умов, що суперечать діючому законодавству України, у тому числі в частині встановлення документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які вже неодноразово були розглянуті в Органі оскарження - Антимонопольному комітеті України.
Враховуючи вищенаведене, додаємо більш ніж 20 Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодаства з урахуванням Рішень Органу Оскарження
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2020 16:01
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв прийнято замовником на підставі положень державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього ремонту на дорогах загального користування.
Рішення органу оскарження мають довідковий характер та відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000784-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП РОМАНОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3185009175
Дата подання: 04 березня 2020 18:27
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у разі закупівлі робіт в тендерній документації Замовник вказує вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання інформації про субпідрядника з тендерної документації, так як це суперечить нормам ст. 22 вказаного Закону з огляду на те, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПВЛІ є ПОСЛУГИ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:54
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначається, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 19 Закону «Про публічні закупівлі» містить обов’язковий склад інформації, який повинен зазначатися замовниками у звіті про результати проведення процедури закупівлі, в тому числі абзац 11 частини 1 статті 19 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000784-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 12 березня 2020 14:02
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Шановний Замовнику!
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте всупереч вищезазначеному, Вами в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначеного пунктом 3 додатку 2 тендерної документації, а саме:
«Під аналогічним договором на ІІ етапі необхідно розуміти договір (ри) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 17880 м2
- Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 675,0 м3
- Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 6445,4 т
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 22380,0 м2».
Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають досвід з виконання усіх наведених вище робіт в наведених Замовником обсягах та за відповідними видами робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 16 Закону та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо видів наданих послуг (видів виконаних робіт), обсягів виконаних робіт та періоди в яких повинні були виконуватися дані роботи.
Зазначеними вище умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо видів та обсягів робіт/послуг, що мали бути виконані учасниками за аналогічним договором в певному періоді.
Таким чином Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо видів та обсягів аналогічних робіт. Вказані положення Документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 09:52
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) та до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону. Ч.2. ст.16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Перелік робіт, що виконується при поточному середньому ремонті, визначений пунктом 6.3.1 -6.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонту та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги, зокрема: земляного полотна і водовідведення, дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому ГБН Г.1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в части обсягів основних робіт/послуг в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.

Документи подані скаржником

02 березня 2020 19:18
Рішення від 13.10.2017 № 7233.pdf
02 березня 2020 19:18
рішення від 12.12.2019 №18510 .pdf
02 березня 2020 19:18
Рішення від 27.11.2018 № 12125.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 березня 2020
UA-2020-02-24-000784-c44c18eb49635470f8a803ab7230bee2b
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ХСБМ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 березня 2020 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 квітня 2020 09:38
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:30
Докум.переможця.pdf
24 березня 2020 19:37
Електронний підпис
24 березня 2020 19:37
Електронний підпис
24 березня 2020 19:31
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 17:11
Субпідрядн.pdf
24 березня 2020 17:11
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:03
Електронний підпис
24 березня 2020 12:03
Електронний підпис
24 березня 2020 12:02
ТОВ «ЕНЕРГОТЕПЛО» 3.zip
24 березня 2020 12:02
Відпов.вимог.ст17.pdf
24 березня 2020 12:02
Гаран.лист(Бог-Вал-Н.Вод).pdf
24 березня 2020 12:02
Субпідрядн.pdf
24 березня 2020 12:02
Інші докум.pdf
24 березня 2020 12:02
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 12:02
Досвід ІІ частина (Х-Л-Б).pdf
24 березня 2020 12:02
Досвід І частина.pdf
24 березня 2020 12:02
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:02
Працівники.pdf
24 березня 2020 12:02
Техніка.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ХСБМ-7" #36224983

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

25 березня 2020 13:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерготепло"

ПП "ХСБМ-7"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енерготепло" 39 100 000,00
UAH з ПДВ
39 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ХСБМ-7" 45 880 000,00
UAH з ПДВ
45 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 09:38
Електронний підпис
09 квітня 2020 09:30
Докум.переможця.pdf
24 березня 2020 19:37
Електронний підпис
24 березня 2020 19:37
Електронний підпис
24 березня 2020 19:31
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 17:11
Субпідрядн.pdf
24 березня 2020 17:11
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:03
Електронний підпис
24 березня 2020 12:03
Електронний підпис
24 березня 2020 12:02
ТОВ «ЕНЕРГОТЕПЛО» 3.zip
24 березня 2020 12:02
Відпов.вимог.ст17.pdf
24 березня 2020 12:02
Гаран.лист(Бог-Вал-Н.Вод).pdf
24 березня 2020 12:02
Субпідрядн.pdf
24 березня 2020 12:02
Інші докум.pdf
24 березня 2020 12:02
Лаборатор.pdf
24 березня 2020 12:02
Досвід ІІ частина (Х-Л-Б).pdf
24 березня 2020 12:02
Досвід І частина.pdf
24 березня 2020 12:02
АБЗ.pdf
24 березня 2020 12:02
Працівники.pdf
24 березня 2020 12:02
Техніка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерготепло"

ПП "ХСБМ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енерготепло"
#39364348
Переможець 39 100 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енерготепло"
#39364348
39 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 08:40
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 08:30
ДУ№4 до Договору №08-04-20 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 08:29
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 09:05
ДУ №3 до Договору №08-04-20 (1).pdf зміни до договору
02 листопада 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 13:22
ДУ №2 до Договору №08-04-20 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2020 13:22
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 14:27
ДУ№1 до Договору №08-04-20 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 09:27
Додаток №4 (2).pdf зміни до договору
28 квітня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 09:28
Договір №08-04-20 від 27.04.20.pdf укладений
27 квітня 2020 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки. Додаток №4 до Договору №08/04-20 від 27.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 08/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. Договору №08/04-2020 про закупівлю послуг від 27 квітня 2020 року Додаток №1, Додаток №2, Додаток №4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 08/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 08/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів фінансування, керуючісь пунктом 14.4. чинного Договору пункт 3.1. Договору, пункт 5.2. Договору, Додаток №2 до Договору, Додаток №3 до Договору викласти вновій редакції.
Номер договору про закупівлю: 08/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 14.4. та підпунктом 14.9.4. пункту 14.9. чинного Договору: Пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору - "Договірна ціна", Додаток №2 до Договору - "Календарний план надання послуг" та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 08/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 18 листопада 2020
Сума оплати за договором: 34 650 098,68
UAH (в тому числі ПДВ 5 775 016,45 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода від 18.11.2020р. № 4 до ДОГОВОРУ №08/04-20 про закупівлю послуг від 27 квітня 2020 року