Комп'ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015: 30230000-0
Очікувана вартість
67 750,00 UAH
UA-2020-02-24-000781-c 60346e8e06a04840872649fc0bd0af0a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа замовника: Інна Копач
+380442815807
tiraok11@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 14:00
Очікувана вартість: 67 750,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 677,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комп'ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015: 30230000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська область, Київ, Липська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 березня 2020 11:26
Електронний цифровий підпис
06 березня 2020 11:22
зміни.doc
06 березня 2020 11:22
ТД зміни.doc
24 лютого 2020 11:32
Проект договору.doc
06 березня 2020 11:26
Електронний цифровий підпис
24 лютого 2020 11:33
Електронний цифровий підпис
06 березня 2020 11:22
зміни.doc
06 березня 2020 11:22
ТД зміни.doc
24 лютого 2020 11:32
ТД .doc
24 лютого 2020 11:32
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кількості закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 15:23
Дата відповіді: 06 березня 2020 11:26
Доброго дня. Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, кількість товарів за асортиментом.
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Якого змісту має бути гарантійний лист?
Дата подання: 24 лютого 2020 15:26
Дата відповіді: 06 березня 2020 11:24
Якого змісту має бути гарантійний лист від: виробника або представництва, філії, представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (представництвом, філією) з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження.
Відповідь: Згідно Тендерній документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:17
Дата відповіді: 06 березня 2020 11:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція повинна відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошенні. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
тендер
Дата подання: 25 лютого 2020 14:17
Дата відповіді: 06 березня 2020 11:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Вимоги щодо поставки товару викладені в Тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 65 496,00
UAH з ПДВ
65 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2020 13:41
sign.p7s
15 березня 2020 13:38
6г_Паспорт Кравченко О.Б.pdf
15 березня 2020 13:38
16_Копія Статуту.pdf
15 березня 2020 13:38
11_Копія Document_USR_1006271677.pdf
15 березня 2020 13:38
6а_Протокол 1.pdf
15 березня 2020 13:38
6д_ІПН_Кравченко О.Б.pdf
15 березня 2020 13:38
6в_Протокол 14.pdf
15 березня 2020 13:38
12_Копія Витягу ПДВ ФРАЙ.pdf
15 березня 2020 13:38
15_Копія опису.pdf
15 березня 2020 13:38
9_Копія опису від 31.08.17.pdf
15 березня 2020 13:38
4в_Документи про якість.pdf
15 березня 2020 13:38
4а_Авторизація.pdf
15 березня 2020 13:38
2.1.3а_ Довідка про досвід.pdf
15 березня 2020 13:37
0_Зміст.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 березня 2020 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку