Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Улаштування асфальтного покриття дороги на кладовищі Ружична в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
784 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000700-a 4c65e1f268ec46df977ceee86e7040c4
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мещишин Роман Васильович

+380382652161 bto38038654189@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СКП "Хмельницька міська ритуальна служба"
Код ЄДРПОУ: 05524653
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Толстого 5-А
Контактна особа: Мещишин Роман Васильович
+380382652161
bto38038654189@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 23:55
Початок аукціону: 11 березня 2020 13:34
Очікувана вартість: 784 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Улаштування асфальтного покриття дороги на кладовищі Ружична в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 березня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 12:25
додаток 4.pdf
24 лютого 2020 12:25
додаток 3.docx
24 лютого 2020 12:25
додаток 2.docx
24 лютого 2020 12:25
Додаток_1 (1) (1) (1).doc
24 лютого 2020 12:25
ТД (4).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000700-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей", Код ЄДРПОУ:41233649
Дата подання: 17 березня 2020 19:42
Привести рішення у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (надалі – Документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Згідно з пунктом 5 Розділу 3 Документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічного договору/договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань робіт, сум договорів/договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалисяв 2017-2019 роках, разом із копіями договору/договорів що вказані у довідці з підтвердженням їх виконання та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням, предмету договору/переліку наданих послуг/переліку виконаних робіт; містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Досвід виконання договору/договорів повинен бути позитивним, тобто договори/договір виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки. Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані, з перекладом на українську мову. В разі будь яких розбіжностей між сумами у Договорі та Довідці надати лист-роз’яснення щодо невідповідності або копію Додаткової угоди, що підтверджує факт внесення змін до договірної ціни.
Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального/поточного ремонту доріг/проїздів кладовищ.

Переможцем, комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, у складі пропозиції надано довідку від 06.03.2020 № 256 про досвід виконання аналогічних договорів на виконання робіт з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м. Хмельницького, що не відповідає вимогам Документації.
Разом з тим Замовником у Документації чітко визначено поняття аналогічного договору, а саме під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального/поточного ремонту доріг/проїздів кладовищ.
Тому, враховуючи вищевикладене, пропозиція комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради" не відповідає вимогам Документації в цій частині.

Враховуючи вищевикладене, Замовник неправомірно визначив пропозицію комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради переможцем процедури закупівлі чим порушив право ТОВ «ІБК «Гайвей» на неупереджений підхід при розгляді пропозицій учасників. Зазначеними діями Замовник порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі.
Застосувавши дискримінаційний підхід, а саме – неправомірно визначив пропозицію комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції.

Враховуючи наведене, права та законні інтереси ТОВ «ІБК «ГАЙВЕЙ» можуть бути захищені шляхом скасування Замовником рішення про визначення комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради переможцем процедури закупівлі.

Згідно зі статтею 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет (уповноважена особа), окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.

Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права ТОВ «ІБК «ГАЙВЕЙ», зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ІБК «ГАЙВЕЙ».

Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати неправомірне рішення щодо визначення комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради Переможцем процедури закупівлі.

Також, додатково повідомляю, у разі не скасування рішення про визначення комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради переможцем процедури закупівлі нами буде ініційовано питання щодо оскарження рішення про визначення переможця до органу оскарження та органів ДАСУ щодо порушення Замовником вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», із зазначенням також інших невідповідностей пропозиції Переможця вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради 759 275,18
UAH з ПДВ
759 275,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" 782 808,82
UAH з ПДВ
782 808,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шляхбудгруп 783 500,00
UAH з ПДВ
783 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 10:59
Електронний підпис
13 березня 2020 10:57
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
13 березня 2020 10:57
Договірна ціна
13 березня 2020 10:57
Календарний план
10 березня 2020 15:13
Електронний підпис
10 березня 2020 15:11
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
10 березня 2020 15:11
Статут КП БРЕД (з описом)
10 березня 2020 15:11
Свідоцтво про ДР
10 березня 2020 15:11
Виписка КП БРЕД на Собко
10 березня 2020 15:11
Ліцензія з додатком
10 березня 2020 15:11
Договірна ціна
10 березня 2020 15:11
Витяг ПДВ
10 березня 2020 15:11
Кошторисна документація
10 березня 2020 15:11
Штатні_накази
10 березня 2020 15:11
Транспортна схема.
10 березня 2020 15:11
Технічні харастеристики.
10 березня 2020 15:11
Довідки (ч.2)
10 березня 2020 15:11
Довідки (ч.1)

Публічні документи

10 березня 2020 21:10
Електронний підпис
10 березня 2020 21:06
Штатний розпис Накази.pdf
10 березня 2020 21:06
Статут оригінал.pdf
10 березня 2020 21:06
Розрахунок ЗП 2020.pdf
10 березня 2020 21:06
Протокол 4 оригінал.pdf
10 березня 2020 21:06
проект дог.pdf
10 березня 2020 21:06
Паспорт _ код оригінал.pdf
10 березня 2020 21:06
ОРЕНДА ТЕХНІКИ Договір.pdf
10 березня 2020 21:06
Опис оригінал.pdf
10 березня 2020 21:06
Ліцензія оригінал.pdf
10 березня 2020 21:06
Довідки.pdf
10 березня 2020 21:06
Витяг ПДВ оригінал.pdf
10 березня 2020 21:06
Витяг з ЄДР оригінал.pdf
10 березня 2020 21:06
ВИПИСКА з ЄДР оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради

ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"

ТОВ Шляхбудгруп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
#03335445
Рішення скасоване 759 275,18
UAH з ПДВ
18 березня 2020 13:49
КП Комунальне підприємство по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
#03335445
Відхилено 759 275,18
UAH з ПДВ
19 березня 2020 09:05
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
Переможець 782 808,82
UAH з ПДВ
19 березня 2020 11:38

Документи

19 березня 2020 09:05
Електронний підпис
19 березня 2020 09:01
img057.pdf
18 березня 2020 13:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей"
#41233649
782 808,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 09:32
ружична асфальт угода.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:43
img096.pdf укладений
31 березня 2020 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника. Термін виконання робіт відповідно до оголошення 13.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 35
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення авансу
Номер договору про закупівлю: 35
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення авансу
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 782 808,82
UAH (в тому числі ПДВ 130 468,14 UAH)