Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування охоронної сигналізації (з оповіщенням) та передачі сигналу охоронної сигналізації на пульт
Очікувана вартість
85 614,00 UAH
UA-2020-02-24-000670-a 1288c18c34304dfc8b7d0e13fc0d2460
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бойко Людмила Валентинівна

380444248415 kultura-112@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498578
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Проспект Перемоги, 112
Контактна особа: Бойко Людмила Валентинівна
380444248415
kultura-112@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 14:00
Очікувана вартість: 85 614,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Місце надання послуг:
• Централізована бухгалтерія відділу культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (проспект Перемоги, 112);
• Центральна районна бібліотека Централізованої бібліотечної системи «Свічадо» (бульвар Р. Роллана, 13-В);
• бібліотека ім. В. Стефаника ЦБС «Свічадо» (вул. Підлісна, 3);
• бібліотека ім. Махтумкулі ЦБС «Свічадо» (вул. Зодчих, 6);
• бібліотека для дітей «Книжкова світлиця» Централізованої бібліотечної системи «Свічадо» (вулиця Зодчих, 30/6);
• бібліотека для дітей «Промінець» ЦБС «Свічадо» (вул. Краснова, 10);
• бібліотека ім. О. Герцена ЦБС «Свічадо» (вул. Краснова, 12);
• бібліотека ім. Н. Рибака ЦБС «Свічадо» (вул. Петрицького 5/9);
• бібліотека ім. М. Дубова ЦБС «Свічадо» (вул. Ушакова, 12);
• бібліотека ім. О. Блока ЦБС «Свічадо» (вул. Г.Юри, 5);
• бібліотека «Джерело» ЦБС «Свічадо» (вул. Симиренка, 5-А);
• Київська дитяча музична школа №29 (просп. Леся Курбаса, 7 –г).
Строк обслуговування: з дати підписання договору по 31 грудня 2020 р.
Кількість: 12 послуг.
ЛОТ 1 Технічне обслуговування охоронної сигналізації (з оповіщенням) – 26700 грн.:
- утримання установок ОС в працездатному стані;
- дотримання графіку технічного обслуговування;
- усунення несправностей установок ОС по виклику Замовника протягом 12 годин з моменту виклику;
- надання технічної допомоги Замовнику в питаннях, що стосуються експлуатації установок (проведення інструктажу, надання інструкцій по експлуатації установок, тощо).
- повідомлення клієнта про спрацювання технічних засобів охорони. Сервісне обслуговування наявних технічних засобів безпеки.
- поповнення грошового балансу на SIM-картах за свій рахунок, на об’єктовому приймально-контрольному приладі для передачі тривожних сповіщень по GSM-каналу щомісячно за рахунок обслуговуючої організації.
Послуги надаються за місцезнаходженням замовника згідно регламенту і державних норм.
Підключення протягом 24-х годин.
Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років.
Детальний перелік робіт: Додаток 2 до цієї документації.
ЛОТ 2 Передача сигналу охоронної сигналізації на пульт – 58914 грн.
Детальний опис предмету закупівлі:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
Виконавець зобов’язується надати у 2020 році Замовнику послуги з передачі сигналу охоронної сигналізації на пульт на об’єктах Замовника, забезпечити негайне прибуття НО (наряду охорони) на об’єкт у разі спрацювання сигналізації та здійснення НО (наряду охорони) відповідних дій, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності – припинення правопорушення або злочину на об’єкті. В обов’язки охорони за допомогою ПЦО (пульта централізованої охорони) входять приміщення закладів культури.
Виконавець повинен надати «Замовнику» послуги передачі сигналу охоронної сигналізації на пульт, якість яких відповідає умовам ст. 978 Цивільного кодексу України та іншим чинним нормативним документам.
Вимоги до учасника: - Наявність ліцензії Міністерства внутрішніх справ України про охоронну діяльність; - наявність каналів зв’язку: телефонна лінія, GPRS, GSM, радіо канал зв’язку, Ethernet. - Сертифікат відповідності засобів охоронного призначення; контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах; - Групи затримання повинні бути оснащені засобами бронезахисту та активної оборони, сучасними засобами зв'язку, - В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції. - Працівники групи затримання повинні мати спеціальну підготовку по затриманню правопорушників та вживанню заходів щодо охорони об'єктів і попередженню нападу на них, мають досвід роботи та практичні навички. - Можливість групам затримання ведення первинних слідчих дій.
Передача сигналу на пульт на базі ППК «Оріон»:
Бібліотеки – сума 49114,00 грн.
• Центральна районна бібліотека Централізованої бібліотечної системи «Свічадо» (бульвар Р. Роллана, 13-В);
• бібліотека ім. В. Стефаника ЦБС «Свічадо» (вул. Підлісна, 3);
• бібліотека ім. Махтумкулі ЦБС «Свічадо» (вул. Зодчих, 6);
• бібліотека для дітей «Промінець» ЦБС «Свічадо» (вул. Краснова, 10);
• бібліотека ім. О. Герцена ЦБС «Свічадо» (вул. Краснова, 12);
• бібліотека ім. Н. Рибака ЦБС «Свічадо» (вул. Петрицького 5/9);
• бібліотека ім. М. Дубова ЦБС «Свічадо» (вул. Ушакова, 12);
• бібліотека ім. О. Блока ЦБС «Свічадо» (вул. Г.Юри, 5);
• бібліотека «Джерело» ЦБС «Свічадо» (вул. Симиренка, 5-А).

Передача сигналу на пуль на базі ППК «Дунай-16/32+G1S»:
• бібліотека для дітей «Книжкова світлиця» ЦБС «Свічадо» (вулиця Зодчих, 30/6);

• Централізована бухгалтерія відділу культури та охорони культурної спадщини (м. Київ проспект Перемоги, 112) - сума 2000,00 грн.;
• Київська дитяча музична школа №29 (м. Київ, проспект Л. Курбаса, 7-Г) – сума 7800 грн.
Обладнання встановлене Управлінням поліції охорони в м. Києві.
Виконавці: лише місто Київ.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000670-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 26 лютого 2020 12:59
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику,
в тендерній документації вказано, що виконавцями повинні бути організації, термін діяльності яких в даній сфері має бути більше 10 років. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги, тому дана вимога є суто дискримінаційною та порушує усі основні принципи проведення закупівель, передбачених ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).
Вимогами до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження передбачена вимога "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією", що не є правомірним, дискримінує учасників закупівлі та звужує коло учасників. Необхідність встановлення даної вимоги не доведена Замовником та містить прояви корупційних дій.
Також, тендерною документацією передбачається, що "в складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції". Дана вимога прямо вказує на лише одного Виконавця - Управління поліції охорони в місті Києві. Така вимога порушує принципи здійснення закупівель, якими передбачена добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 визначено чіткий перелік засобів, які можуть використовуватись суб'єктами охоронної діяльності, а саме:

Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої*
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*

__________
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.

Яка потреба залучення охорони, озброєної вогнепальною нарізною зброєю, не зрозуміло.

Усі вимоги тендерної документації носять суто дискримінаційний характер, порушують основні принципи здійснення закупівель (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору") та штучно звужують коло учасників до одного учасника, що є недопустимим.
Також, вважаємо доречним зауважити, що виходячи з практики розгляду скарг АМКУ, останній, як Уповноважений орган в сфері закупівель, при виявленні подібних вимог в тендерній документації приймає сторону скаржника та визнає умови, встановлені замовниками в тендерній документації, неправомірними (копії рішень АМКУ додаються як приклад), що свідчить про відповідність наших вимог законодавтсву та їх обґрунтованість.
Отже, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вимоги:
1."В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції";
2. "Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років";
виключити зі складу тендерної документації, а вимогу:
1."документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією"
викласти в наступній редакції:
2."Документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з організацією будь якої форми власності".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 12:50
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.
Вимога до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією" є правом Замовника, адже специфіка роботи з бюджетною організацією має свої особливості, відмінні від роботи з приватними організаціями.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
В оголошення закупівлі внесені зміни в частині «Детальний опис предмету закупівлі» та «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000670-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 26 лютого 2020 13:41
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику,
в тендерній документації вказано, що виконавцями повинні бути організації, термін діяльності яких в даній сфері має бути більше 10 років. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги, тому дана вимога є суто дискримінаційною та порушує усі основні принципи проведення закупівель, передбачених ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).
Вимогами до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження передбачена вимога "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією", що не є правомірним, дискримінує учасників закупівлі та звужує коло учасників. Необхідність встановлення даної вимоги не доведена Замовником та містить прояви корупційних дій.
Також, тендерною документацією передбачається, що "в складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції". Дана вимога прямо вказує на лише одного Виконавця - Управління поліції охорони в місті Києві. Така вимога порушує принципи здійснення закупівель, якими передбачена добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 визначено чіткий перелік засобів, які можуть використовуватись суб'єктами охоронної діяльності, а саме: Бронежилети Захисні каски Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії Гумові кийки Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання Електрошокові пристрої* Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* __________ *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Яка потреба залучення охорони, озброєної вогнепальною нарізною зброєю, не зрозуміло.
Усі вимоги тендерної документації носять суто дискримінаційний характер, порушують основні принципи здійснення закупівель (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору") та штучно звужують коло учасників до одного учасника, що є недопустимим. Також, вважаємо доречним зауважити, що виходячи з практики розгляду скарг АМКУ, останній, як Уповноважений орган в сфері закупівель, при виявленні подібних вимог в тендерній документації приймає сторону скаржника та визнає умови, встановлені замовниками в тендерній документації, неправомірними (копії рішень АМКУ додаються як приклад), що свідчить про відповідність наших вимог законодавтсву та їх обґрунтованість.
Отже, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вимоги:
1."В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції";
2. "Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років"; виключити зі складу тендерної документації, а вимогу: 1."документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією" викласти в наступній редакції: 2."Документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з організацією будь якої форми власності"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2020 12:49
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.
Вимога до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією" є правом Замовника, адже специфіка роботи з бюджетною організацією має свої особливості, відмінні від роботи з приватними організаціями.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
В оголошення закупівлі внесені зміни в частині «Детальний опис предмету закупівлі» та «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000670-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 26 лютого 2020 13:51
Дискримінація учасників
Шановний Замовнику, в тендерній документації вказано, що виконавцями повинні бути організації, термін діяльності яких в даній сфері має бути більше 10 років. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги, тому дана вимога є суто дискримінаційною та порушує усі основні принципи проведення закупівель, передбачених ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон). Вимогами до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження передбачена вимога "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією", що не є правомірним, дискримінує учасників закупівлі та звужує коло учасників. Необхідність встановлення даної вимоги не доведена Замовником та містить прояви корупційних дій. Також, тендерною документацією передбачається, що "в складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції". Дана вимога прямо вказує на лише одного Виконавця - Управління поліції охорони в місті Києві. Така вимога порушує принципи здійснення закупівель, якими передбачена добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 визначено чіткий перелік засобів, які можуть використовуватись суб'єктами охоронної діяльності, а саме: Бронежилети Захисні каски Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії Гумові кийки Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання Електрошокові пристрої* Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* __________ *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Яка потреба залучення охорони, озброєної вогнепальною нарізною зброєю, не зрозуміло. Усі вимоги тендерної документації носять суто дискримінаційний характер, порушують основні принципи здійснення закупівель (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору") та штучно звужують коло учасників до одного учасника, що є недопустимим. Також, вважаємо доречним зауважити, що виходячи з практики розгляду скарг АМКУ, останній, як Уповноважений орган в сфері закупівель, при виявленні подібних вимог в тендерній документації приймає сторону скаржника та визнає умови, встановлені замовниками в тендерній документації, неправомірними (копії рішень АМКУ додаються як приклад), що свідчить про відповідність наших вимог законодавтсву та їх обґрунтованість. Отже, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вимоги: 1."В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції"; 2. "Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років"; виключити зі складу тендерної документації, а вимогу: 1."документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією" викласти в наступній редакції: 2."Документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з організацією будь якої форми власності"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 12:48
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.
Вимога до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією" є правом Замовника, адже специфіка роботи з бюджетною організацією має свої особливості, відмінні від роботи з приватними організаціями.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
В оголошення закупівлі внесені зміни в частині «Детальний опис предмету закупівлі» та «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 12:59
рішення від 04.07.2017 № 4377.pdf
26 лютого 2020 12:59
Рішення від 26.09.2018 № 9941.pdf

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 13:41
рішення від 04.07.2017 № 4377.pdf
26 лютого 2020 13:41
Рішення від 26.09.2018 № 9941.pdf

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 13:51
рішення від 04.07.2017 № 4377.pdf
26 лютого 2020 13:51
Рішення від 26.09.2018 № 9941.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Технічне обслуговування охоронної сигналізації (з оповіщенням)
Опис предмету закупівлі:
- утримання установок ОС в працездатному стані;
- дотримання графіку технічного обслуговування;
- усунення несправностей установок ОС по виклику Замовника протягом 12 годин з моменту виклику;
- надання технічної допомоги Замовнику в питаннях, що стосуються експлуатації установок (проведення інструктажу, надання інструкцій по експлуатації установок, тощо).
- повідомлення клієнта про спрацювання технічних засобів охорони. Сервісне обслуговування наявних технічних засобів безпеки.
- поповнення грошового балансу на SIM-картах за свій рахунок, на об’єктовому приймально-контрольному приладі для передачі тривожних сповіщень по GSM-каналу щомісячно за рахунок обслуговуючої організації.
Послуги надаються за місцезнаходженням замовника згідно регламенту і державних норм.
Підключення протягом 24-х годин.
Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років.
Детальний перелік робіт: Додаток 2 до цієї документації.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 26 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 133,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 березня 2020 12:33
Закінчення: 03 березня 2020 12:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 посл
Технічне обслуговування охоронної сигналізації (з оповіщенням)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 03 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000670-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 26 лютого 2020 12:59
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику,
в тендерній документації вказано, що виконавцями повинні бути організації, термін діяльності яких в даній сфері має бути більше 10 років. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги, тому дана вимога є суто дискримінаційною та порушує усі основні принципи проведення закупівель, передбачених ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).
Вимогами до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження передбачена вимога "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією", що не є правомірним, дискримінує учасників закупівлі та звужує коло учасників. Необхідність встановлення даної вимоги не доведена Замовником та містить прояви корупційних дій.
Також, тендерною документацією передбачається, що "в складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції". Дана вимога прямо вказує на лише одного Виконавця - Управління поліції охорони в місті Києві. Така вимога порушує принципи здійснення закупівель, якими передбачена добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Переліком спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 визначено чіткий перелік засобів, які можуть використовуватись суб'єктами охоронної діяльності, а саме:

Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої*
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*

__________
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.

Яка потреба залучення охорони, озброєної вогнепальною нарізною зброєю, не зрозуміло.

Усі вимоги тендерної документації носять суто дискримінаційний характер, порушують основні принципи здійснення закупівель (відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону "Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору") та штучно звужують коло учасників до одного учасника, що є недопустимим.
Також, вважаємо доречним зауважити, що виходячи з практики розгляду скарг АМКУ, останній, як Уповноважений орган в сфері закупівель, при виявленні подібних вимог в тендерній документації приймає сторону скаржника та визнає умови, встановлені замовниками в тендерній документації, неправомірними (копії рішень АМКУ додаються як приклад), що свідчить про відповідність наших вимог законодавтсву та їх обґрунтованість.
Отже, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вимоги:
1."В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції";
2. "Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років";
виключити зі складу тендерної документації, а вимогу:
1."документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією"
викласти в наступній редакції:
2."Документальне підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з організацією будь якої форми власності".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 12:50
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.
Вимога до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження "документального підтвердження досвіду виконання відповідного договору за останні 2 роки з бюджетною організацією" є правом Замовника, адже специфіка роботи з бюджетною організацією має свої особливості, відмінні від роботи з приватними організаціями.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
В оголошення закупівлі внесені зміни в частині «Детальний опис предмету закупівлі» та «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження».
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику, в тендерній документації вказані такі умови, щоб учасники надавали якісні та добросовісні послуги. Термін діяльності може бути й іншим, але на досвіді 2016 року Замовником був заключний договір з організацією, яка неякісно та не добросовісно надала свої послуги. Такі організації як Охорона -002, Охорона -004 та Охорона -007 мають одну Уповноважену особу КОЦУН ІРИНА ЮРІЇВНА - є не добросовісними учасниками.

Документи подані скаржником

26 лютого 2020 12:59
рішення від 04.07.2017 № 4377.pdf
26 лютого 2020 12:59
Рішення від 26.09.2018 № 9941.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Веста плюс" 16 900,00
UAH з ПДВ
16 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 26 700,00
UAH з ПДВ
26 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 12:22
Положення УПО 2017.pdf
02 березня 2020 12:22
Довіреність.pdf
02 березня 2020 12:22
Витяг ЄДР.pdf
02 березня 2020 12:22
ліцензія.pdf
02 березня 2020 12:22
Про аналогічні договори.PDF
02 березня 2020 12:22
ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Веста плюс"

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Веста плюс"
#24746810
Переможець 16 450,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:57

Документи

03 березня 2020 16:56
протокол 20.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Веста плюс"
#24746810
16 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 16:56
протокол 20.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 21:15
Веста № 1 63-20.PDF укладений
23 березня 2020 21:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 450,00
UAH