Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Очікувана вартість
26 448 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000663-b 12b2ce3b01734bc6939a373203b329e0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:06
Очікувана вартість: 26 448 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 793400 UAH
Publication date: 24 лютого 2020 16:14
Enquiries until: 12 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 18 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 26 448 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 132 240 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до вантажних вагонів
spare parts for freight wagons
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 шт
Балка надресорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

балка надресорна
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
464 шт
Рама бокова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

рама бокова
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:59
3577 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_14 05 2020.docx
14 травня 2020 15:59
Зміни до тендеру_3577_14 05 2020.doc
17 березня 2020 17:43
Зміни до тендеру_3577_16.03.2020.doc
24 лютого 2020 16:11
Додаток № 9.docx
14 травня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:59
3577 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_14 05 2020.docx
17 березня 2020 17:43
3577 ТД зч до вант.вагонів_нова редакція_16.03.2020.docx
24 лютого 2020 16:11
3577 ТД зч до вант.вагонів.docx
14 травня 2020 15:59
Зміни до тендеру_3577_14 05 2020.doc
17 березня 2020 17:43
Зміни до тендеру_3577_16.03.2020.doc
24 лютого 2020 16:11
Додаток № 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2020 10:50
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:44
Наше підприємство має намір прийняти участь у процедурах закупівель «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху, ідентифікатори закупівлі: UA-2020-02-24-000658-b, UA-2020-02-24-000663-b. У зв’язку з цим, повідомляємо, що ми не згодні з очікуваною вартістю 190 000,00 грн. без ПДВ за один вагонний комплект (4 рами бокові, 2 балки надресорні) в оголошених торгах, так як встановлена вартість не відповідає ринковій ситуації. Так на 2020 рік вартість продукції вища ніж вартість в вищевказаних закупівлях, це пов’язано з подіями що відбулися в 2019 році в економіці України, а саме інфляція, ріст заробітної плати, збільшення на 14,2% тарифу АТ «Українська залізниця». В 2020 році з 01 січня відбувся ріст заробітної плати, також планується підвищення тарифу АТ «Українська залізниця» ще на 8%. Все це істотно впливає на собівартість виготовляємої нашим підприємством продукції. Тому пропонуємо встановити ціну на рівні 200 000,00 гривень без ПДВ за один вагонний комплект, що відповідає ціні: рама бокова 34 000,00 гривень без ПДВ і балка надресорна 32 000,00 гривень без ПДВ за одиницю на умовах постачання FCA станція відправлення. Сподівається на порозуміння та внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2020 10:51
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:45
Звертаємося із проханням про внесення замовником змін до тендерної документації щодо кількість днів відтермінування оплати за Товар. Просимо змінити умови оплати (Додаток №3 «Цінова пропозиція») і прописати, що оплата здійснюється протягом - ______*** банківських днів. Примітка: *** кількість днів відтермінування не менше 10 банківських днів. Також просимо внести зміни щодо порядку розрахунків за Товар в Додаток №9 «Проект договору поставки» п.6.1 викласти в наступній редакції «Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки, що визначається згідно штемпеля станції відправлення АТ «Укрзалізниця» про приймання вантажу до перевезення і оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2». Сподівається на порозуміння та внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2020 10:52
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:45
Звертаємося із проханням про внесення замовником змін до тендерної документації щодо дати виготовлення продукції, не раніше 01.06.2019р. (Додаток №4 «Дані на товар»). Сподівається на порозуміння та внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Замовником внесено зміни
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2020 10:54
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:46
Звертаємося із проханням про внесення замовником змін до тендерної документації щодо Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», внести зміни в п. 3.3 «Забезпечення тендерної пропозиції» де передбачити, що «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання учасником вимог тендерної документації», щодо Розділу 7 тендерної документації «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, тощо)», внести зміни в п. 7.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» де передбачити, окрім забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді застави ще: страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (копія ліцензії надається учасником разом із договором) та квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування. Також просимо внести зміни до Додатку №9 «Проект договору поставки» п.9.1 викласти в наступній редакції «ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Постачальником договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5 % від вартості Договору, яке надається до укладання договору». Сподівається на порозуміння та внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2020 10:55
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:46
Згідно тендерної документації Додаток №6 Розділ ІІ Документи для укладання договору, пункт 1.2. у разі наявності обмежень у підписанта договору щодо укладання договорів згідно з установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати: - «оригінал рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника) або його копію, посвідчену підписом, печаткою учасника(або нотаріально посвідчена копія), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, суму договору у відповідності до цінової пропозиції та підписанта договору…» - переможець процедури закупівлі повинен надати пакет документів не пізніше п’яти днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір. Голова Правління ПАТ «Кременчуцький сталеливарний завод» (далі ПАТ «КСЗ») згідно установчих (статутних) документів має обмеження на підписання догорів, сума яких перевищує 20 000 000,00 грн. Такі угоди повинні погоджуватися протоколом засідання Наглядової Ради ПАТ «КСЗ». Дана умова тендерної документації філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» унеможливлює участь ПАТ «КСЗ» у відкритих торгах, так як на надання дозволу на підписання угоди, сума якої більше 20 000 000,00грн. необхідно, провести засідання Наглядової Ради і в п’ятиденний строк надати Протокол в якому треба вказати номер оголошення і суму договору згідно цінової пропозиції переможця торгів, що заздалегідь неможливо зробити так як невідома переможна сума цінової пропозиції. Таким чином навіть, якщо ПАТ «КСЗ» надасть найвигіднішу цінову пропозицію , заздалегідь зрозуміло, що в п’ятиденний термін ми не зможемо надати повний пакет документів, що прирівнюється до ненадання повного пакету документів згідно додатку № 6 тендерної документації та дискваліфікації. Приймаючи до уваги вищенаведене, просимо Вас внести зміни до п. 1.2 Розділу ІІ Документи для укладання договору і викласти в наступній редакції: «1.2. У разі наявності обмежень у підписанта договору (уповноважена особа учасника) щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів додатково надати: - Копію завірену підписом, печаткою учасника (або нотаріальна завірена копія)або оригінал протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів) та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант довірена особа)». Сподівається на порозуміння та внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000663-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 05 березня 2020 08:26
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 17:47
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000663-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 05 березня 2020 08:28
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 17:47
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000663-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 05 березня 2020 08:32
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 17:47
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000663-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 05 березня 2020 08:34
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 17:47
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000663-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", Код ЄДРПОУ:05756783
Дата подання: 05 березня 2020 08:36
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 15:59
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000663-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЗОВМАШ, Код ЄДРПОУ:40421945
Дата подання: 06 березня 2020 12:05
Внесення змін до тендерної документації
Внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 17:47
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін

Документи подані скаржником

05 березня 2020 08:26
Вимога

Документи подані скаржником

05 березня 2020 08:28
Вимога

Документи подані скаржником

05 березня 2020 08:32
Вимога

Документи подані скаржником

05 березня 2020 08:34
Вимога

Документи подані скаржником

05 березня 2020 08:36
Вимога

Документи подані скаржником

06 березня 2020 12:05
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000066 ● 39932a3ed11e4a10a903d27065f0f432
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2020-02-24-000663-b 24.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-24-000663-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 30 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-24-000663-b запасних частин до вантажних вагонів (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін

2020-04-06 18:45:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 червня 2020
UA-2020-02-24-000663-b12b2ce3b01734bc6939a373203b329e0
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ АЗОВМАШ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 травня 2020 10:54
Електронний підпис
21 травня 2020 10:54
Електронний підпис
21 травня 2020 10:53
ПАТ КСЗ 17965-1 p7s.7z
25 березня 2020 10:30
Електронний підпис
25 березня 2020 10:30
Електронний підпис
25 березня 2020 10:28
17965 КСЗ p7s.7z
25 березня 2020 10:28
Наказ на Дубров Р.М..pdf
25 березня 2020 10:28
Наказ на Самусенко.pdf
25 березня 2020 10:28
Відомості про учасника.PDF
25 березня 2020 10:28
Дані на товар.PDF
25 березня 2020 10:28
Лист-згода Дубров Р.М..PDF
25 березня 2020 10:28
Свідоцтво.pdf
25 березня 2020 10:28
ПРОТОКОЛ засідання НР.PDF
25 березня 2020 10:28
Статут КСЗ.PDF
25 березня 2020 10:28
Договор с НДКТІ на 2020р..pdf
25 березня 2020 10:28
Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

21 травня 2020 13:50
Електронний підпис
21 травня 2020 13:50
Електронний підпис
21 травня 2020 13:38
Garantiya_793 400_zm.zip
25 березня 2020 16:07
Електронний підпис
25 березня 2020 16:07
Електронний підпис
25 березня 2020 16:02
8_663-b персональні дані_2.pdf
25 березня 2020 16:02
8_ дозвіл СКБВ.pdf
25 березня 2020 16:02
6_ДСТУ ГОСТ 32400-2016.pdf
25 березня 2020 16:02
5_ДСТУ ГОСТ 32400-2013.pdf
25 березня 2020 16:02
16 Статут Азовмаш.pdf
25 березня 2020 16:02
Garantiya_793 400.zip
25 березня 2020 16:02
11_663-b Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2020 16:02
15 Телеграмма клеймо.pdf
25 березня 2020 16:02
13_Лист НДКТІ ПКТБ.pdf
25 березня 2020 16:02
12_Креслення балка.pdf
25 березня 2020 16:02
6_663_ b захист довкілля.pdf
25 березня 2020 16:02
11_Креслення рама.pdf
25 березня 2020 16:01
4_663-b ст 17.pdf
25 березня 2020 16:01
2 _ 663-b дані на товар.pdf
25 березня 2020 16:01
1 _663-b Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод"

ТОВ АЗОВМАШ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод" 26 448 000,00
UAH з ПДВ
26 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЗОВМАШ 26 448 000,00
UAH з ПДВ
26 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 10:54
Електронний підпис
21 травня 2020 10:54
Електронний підпис
21 травня 2020 10:53
ПАТ КСЗ 17965-1 p7s.7z
25 березня 2020 10:30
Електронний підпис
25 березня 2020 10:30
Електронний підпис
25 березня 2020 10:28
17965 КСЗ p7s.7z
25 березня 2020 10:28
Наказ на Дубров Р.М..pdf
25 березня 2020 10:28
Наказ на Самусенко.pdf
25 березня 2020 10:28
Відомості про учасника.PDF
25 березня 2020 10:28
Дані на товар.PDF
25 березня 2020 10:28
Лист-згода Дубров Р.М..PDF
25 березня 2020 10:28
Свідоцтво.pdf
25 березня 2020 10:28
ПРОТОКОЛ засідання НР.PDF
25 березня 2020 10:28
Статут КСЗ.PDF
25 березня 2020 10:28
Договор с НДКТІ на 2020р..pdf
25 березня 2020 10:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 13:50
Електронний підпис
21 травня 2020 13:50
Електронний підпис
21 травня 2020 13:38
Garantiya_793 400_zm.zip
25 березня 2020 16:07
Електронний підпис
25 березня 2020 16:07
Електронний підпис
25 березня 2020 16:02
8_663-b персональні дані_2.pdf
25 березня 2020 16:02
8_ дозвіл СКБВ.pdf
25 березня 2020 16:02
6_ДСТУ ГОСТ 32400-2016.pdf
25 березня 2020 16:02
5_ДСТУ ГОСТ 32400-2013.pdf
25 березня 2020 16:02
16 Статут Азовмаш.pdf
25 березня 2020 16:02
Garantiya_793 400.zip
25 березня 2020 16:02
11_663-b Цінова пропозиція.pdf
25 березня 2020 16:02
15 Телеграмма клеймо.pdf
25 березня 2020 16:02
13_Лист НДКТІ ПКТБ.pdf
25 березня 2020 16:02
12_Креслення балка.pdf
25 березня 2020 16:02
6_663_ b захист довкілля.pdf
25 березня 2020 16:02
11_Креслення рама.pdf
25 березня 2020 16:01
4_663-b ст 17.pdf
25 березня 2020 16:01
2 _ 663-b дані на товар.pdf
25 березня 2020 16:01
1 _663-b Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод"

ТОВ АЗОВМАШ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод"
#05756783
Переможець 26 448 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод"
#05756783
26 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2021 10:09
ЦЗВ-03-04720-01.pdf укладений
28 серпня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:03
ЦЗВ-03-04720-01 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:09
ЦЗВ-03-04720-01 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 10:09
ЦЗВ-03-04720-01.pdf укладений
17 липня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публіні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4 ст.46 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-04720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 31 692 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 282 000,00 UAH)